Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 27 март 2020, 17:24 ч.

Идеи за маркетинг и изграждане на бранд от дома

  • 8 616
  • 20
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 10
Здравейте,
Много съм Ви благодарна за отделеното време и внимание за да ни помогнете със знанията и уменията си. Аз съм земеделски производител и от миналата година отглеждам шафран. Произведената от мен продукция е  сертифицирана от единствената европейска сертифицирана лаборатория и отговаря на първо качество. Има наистина отлични показатели. Но не мога да намеря купувач на едро. За това обмислям да пакетирам шафрана на ишлеме в пакетажен цех с идеята да се продава в магазините. Бихте ли ми посочили какви са стъпките, етапите за да реализирам намерението си. Полезни съвети и насоки. Още веднъж предварително Ви благодаря.


Здравейте Stephanie,

Поздравления за работата Ви като земеделски производител. Шафранът набира популярност в страната и Вие ще можете да се възползвате от това.

Ето и някои идеи за развитие на бизнеса Ви от мен.

1.   Да продавате вашата продукция на едро не е изгодно за вас. Идеята Ви да продавате шафран в малки опаковки на крайните потребители е отлична, но е нелесна за реализиране. Важно е да създадете ваш собствен бранд (търговска марка, лого, слоган и други елементи на бранда ви). Повече по темата за създаването на собствен бранд:

Брандът не е само търговска марка
“Продуктите се създават в заводите, брандовете – в съзнанието на потребителите”.

http://stanimir.bg/blog/2020/02/21/%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%bd%d0%b … 1%80%d0%ba%d0%b0/

ЗАКОН ЗА МАРКИТЕ И ГЕОГРАФСКИТЕ ОЗНАЧЕНИЯ

https://www.lex.bg/index.php/bg/mobile/ldoc/2134680576

Така продуктът Ви ще бъде отличителен на фона на останалите на пазара и ще можете да му предадете значимост благодарение на сертификата за първо качество от единствената Европейска сертифицирана лаборатория. Това ще бъдат двете важни конкурентни предимства на вашия продукт:

•   Оригинален български шафран
•   Сертификат за първо качество от единствената Европейска лаборатория.

2.   Организирайте малка кампания (според възможностите Ви) за популяризиране на шафрана като продукт - в готварството като подправка и оцветител. Нека по-голяма брой хора да разберат, че шафранът от години е най-скъпата в света подправка. Ще бъде много добре да имате собствен сайт (с името на вашия бранд например), където да публикувате всичко важно и любопитно за начина за отглеждане и обработване на шафран. Вашият начин за всичко, не как се прави по принцип. Там ще акцентирате на високото качество на вашия продукт. Добре е да отбележите къде в страната отглеждате шафран. Какви са климатичните и географските характеристики на региона. Така ще подчертаете високото качество и спецификите на вашия продукт и ще дадете основание хората да си купят вашия продукт, а не вносен такъв.

3.   След като имате създадени бранд и сайт се опитайте да влезете в личен контакт с големите търговски вериги в страната. Те са естествените ви съюзници в този бизнес. Международните вериги могат да предложат и на техните партньори от други държави също да продават вашия качествен продукт. А могат да ви предложат да работите под private label (по темата вижте предишният ми отговор, по-горе). Така бихте могли да достигнете и до пазарите на други държави.

Във Вашия случай небето е границата за развитие на бизнеса Ви.

Успехът е пред вас. Бъдете смела!

Станимир

# 16
  • Мнения: 124
Здравейте, господин Андонов,
Благодаря Ви за отговора. Сигурна съм, че етапите, които очертахте, ще бъдат ми полезни, както и на всички, които четат темата. Освен това ми вдъхнахте и кураж. Желая Ви всичко най- хубаво!

# 17
  • Мнения: 10
📍 Гледайте безплатно семинар на тема "Личен брандинг: Вдигнете кариерата си на следващо ниво", който ще се излъчи нa 14 май 2020 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Етиен Янев.

ℹ️ Семинарът може да гледате онлайн от тук: https://digital.softuni.bg/events/2294/personal-branding-level-u … r-career-contacts.

Искате ли да изградите успешен личен бранд и да отворите нови бизнес възможности пред себе си? В професионален план вашият личен бранд е образът, който другите хора виждат във вас. Този образ може да бъде комбинация от това как хората гледат на вас в реалния живот, как медиите ви представят и впечатлението, което те получават от онлайн информацията за вас. Според проучване на Нилсън, 90% от потребителите се доверяват на лични препоръки, докато само 33% от тях вярват на съобщения от компании.
По време на семинара ще научите:
📌 Какви са основните принципи зад всеки успешен личен бранд?
📌 Как да идентифицирате вашите силни страни?
📌 Как да се сприятелите с медиите и започнете да си партнирате с тях?
📌 Изграждане на изключителна стратегия за социалните медии.
📌 Прочит, анализ и подобрение на вашата дигитална следа.
📌 Създаване на онлайн бизнес чрез вашия личен бранд.

👨‍💻 За Етиен Янев
Етиен ръководи стратегията за застъпнически маркетинг в световна технологична компания. Неговите усилия са довели до спестяването на близо половин милион евро от платени кампании. Избран в глобалната талантска програма, където работи по проекти за игровизация и управление на потребителската пътека. Завършил е магистър по дигитален маркетинг и социални медии към Sheffield University, получава допълнителна специализация в Cambridge University, HEC Paris и Franklin Covey. Обучавал е екипи по дигитални продажби в САЩ, Англия, Германия и Франция. Преподава дигитален маркетинг на студенти в Руската Президентска Академия в Москва. Над 2500 души са преминали неговото онлайн обучение по личен брандинг. В свободното си време се изявява в телевизионния ефир като футболен анализатор на водещите европейски първенства.

# 18
  • Варна
  • Мнения: 3 561
Контакта с моите клиенти е изцяло онлайн и по телефона. Може ли да ми препоръчате практически книги, които наистина да дават ценни съвети за дигитален маркетинг..

# 19
  • Мнения: 10
Контакта с моите клиенти е изцяло онлайн и по телефона. Може ли да ми препоръчате практически книги, които наистина да дават ценни съвети за дигитален маркетинг..

Здравейте yasmina,

Моята сила не е в дигиталния маркетинг. Бих могъл да Ви бъда по-полезен в областта на маркетинговата стратегия на вашия бизнес и изграждането на вашия бранд.

Пожелавам Ви успех!

Станимир Андонов

# 20
  • Мнения: 10
Гледайте безплатно семинар на тема "Силата на невромаркетинга", който ще се излъчи нa 17 юли 2020 г. (петък) от 19:00 часа с лектор д-р Станимир Андонов.

ЗА СЕМИНАРА
Невромаркетингът е нова област в маркетинга, която използва медицински технологии, като функционален ядрено магнитен резонанс (фЯМР), електроенцефалограма (ЕЕГ), електромиограма (ЕМГ), проследяване на очите (eye tracking), измерване и проследяване на промените на кожната проводимост, измерване на пулсовата честота и други, за да изучава реакциите на мозъка и на нервната система на потребителите към различни маркетингови стимули. С помощта на невромаркетинга може да бъде наблюдавано функционирането на мозъка и нервната система на хората докато са изложени на контролирани маркетингови стимули като телевизионна реклама, дизайн и характеристики на продукти, дизайн на елементи на брандове и много други.

По време на семинара ще се говори за силата и възможностите на невромаркетинга да подпомага вземането на решения за управлението на всеки един бизнес. Ще разгледаме инструментите (технологиите), които се използват. А също и примери от съвместната изследователската работа на „Лаборатория по Изкуствен Интелект“ към София Тех Парк и Neuromarketing Bulgaria. Ще се разгледа как и българските фирми могат да се възползват от възможностите на невромаркетинга и за какво и по какъв начин той още може да бъде полезен.
https://digital.softuni.bg/events/2315/the-power-of-neuromarketing

Общи условия

Активация на акаунт