Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Идеи за маркетинг и изграждане на бранд от дома

  • 20 898
  • 27
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • www.bg-mamma.com
  • Мнения: 944
Всяка стартираща #фирма, малка или голяма, за да е успешна, се нуждае от #маркетинг в дейността си. Маркетинговото мислене ни помага да разбираме нуждите и потребностите на нашите целеви клиенти. Помага ни да създаваме и развиваме продукти и услуги, които са максимално близки до начина на живот и решават проблемите на нашите клиенти. Днес маркетингът разполага с голям набор от изпитани инструменти, които ни помагат да изграждаме бизнеса си, да създаваме конкурентни предимства на нашите продукти и да се справяме по-успешно с конкурентите ни на пазара.

Несъмнено, най-важният за нашия бизнес маркетингов инструмент е нашият #бранд. Той е символ на всички наши конкурентни предимства, всичко, което ни отличава от останалите участници на нашия пазар и заради което потребителите биха избрали нашите продукти, вместо тези на нашите конкуренти. И по-конкретно, за да изградим собствен бранд, е необходимо да създадем всички задължителни елементи на нашия бранд като бранд име (търговска марка), адреси на страници, лого и символи, характер, стил, собствена физиономия, слоган, мелодия, песен (Jingles), опаковане и други.

За да ви помогне да развиете вашия стартиращ или малък бизнес и да поставите основите му така, че той да расте и да се развива заедно с вас, в консултативната тема на вашите въпроси ще отговаря Станимир Андонов.


Станимир Андонов

Станимир Андонов е маркетинг и брандинг експерт с голям опит. Той е доктор по маркетинг и е бил основен #лектор и #трейнър в множество форуми през последните години. Провежда #обучения за екипите на „УниКредит Булбанк”, „ДЗИ – KBC Group”, „Мебели Виденов”, EO Dent, Moto-Pfohe и много други.
Член е на American Marketing Association. Автор е на няколко книги, между които и книгата „Маркетингово позициониране – теория, практика и изследвания”.
Станимир е част от екипа, осъществил първото невромаркетингово изследване в България.
В момента той е и #мениджър на Neuromarketing Bulgaria – агенция за невромаркетингови изследвания.
Можете да научите повече за него на http://stanimir.bg/



Темата е част от социалната инициатива на BG-Mamma "Специалистите говорят".
Ако се нуждаете от #консултация в друга сфера, вижте всички #специалисти, които са се включили в кампанията ТУК.


#СпециалиститеГоворят #ЗаедноВкъщи


Правила на консултативните теми във форума

Последна редакция: чт, 23 апр 2020, 16:27 от BG-Mamma™

# 1
  • Мнения: 2 012
Здравейте,
Искам да знам, как да изготвя портфолио за свободна професия. За пример ще дам професията Копирайтер.
Пожелавам здраве и щастие!

# 2
  • Мнения: 13
Здравейте Vicky_P,

Правото, което е важно да направите, за да бъдете успешни в свободна професия е да позиционирате себе си (вашият бранд) като специалист в областта. В днешния момент задължително условие за това е да покажете на вашите партньори какви са вашите умения по два начина:

1.   Какво можете и какво сте правили до момента. За да натрупате достатъчно проекти, които да покажат вас като професионалист бихте могли да осъществите някои от тях безплатно за фирми, които са важни за вас. Така ще представите вашите умения пред тях, вероятно ще получите тяхната обратна връзка и най-важното ще имате осъществени проекти зад гърба си.

2.   Започнете да пишете по темите, които са важни за вас. Качвайте материалите във вашия сайт (добре е да имате такъв), в linkedin.com, в medium.com или в други платформи. Това ще покаже на вашите партньори, че освен изпълнението на контени проекти можете и да осъществявате анализи и да създавате оригинално ваше авторско съдържание във вашата област на интереси.

Важно условие за успеха Ви като професионалист на свободна практика ще бъде да изградите вашия личен бранд. Това е нелека задача и обикновено не се случва бързо, но винаги усилията са оправдани. В интернет ще намерите немалко идеи и насоки за изграждане на личен бранд. Не всичко, което ще прочетете/гледате е за вас. Вземете от тях само идеите, които подходящи за вас като личност и като специалист на свободна практика.

Тук добавям и моята статия „Брандът не е само търговска марка“
http://stanimir.bg/blog/2020/02/21/%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%bd%d0%b … 1%80%d0%ba%d0%b0/

Пожелавам Ви устойчив успех!

Станимир

# 3
  • Мнения: 2 012
Благодаря!
Дадохте ми много полезни идеи!

# 4
  • Мнения: 13
Здравейте,

Първо поздравления за инициативата!
Бихте ли могъл да дадете насоки за онлайн присъствие на нова фирма, занимаваща се с поправки и ремонти в случая? Всякакви tips&tricks и базови съвети, както и насоки за полезни сайтове ще са от полза.
Хубав ден!

# 5
  • Мнения: 13

Здравейте Illusion_ST,

Хенри Форд казва: „Не е достатъчно да си просто добър, трябва да си добър в нещо“.

Първо бих Ви посъветвал не се позиционирате като фирма за поправки и ремонти. Концертирайте се в конкретен вид ремонти и бъдете най-добри в тях. Така след време ще можете да добавите и други видове поправки и ремонти, но вече ще имате историята зад гърба си и ще Ви бъде много по-лесно да добавите и още дейности.

Второ: Обявете ясно вашите цени, срокове и условия за ремонтите, които правите. Неяснотата и несигурността на предлагането на този тип услуги кара клиентите им да се чувстват несигурни, а много често и прецакани накрая. Нека всичко да е ясно описано на вашия сайт и във всичките Ви маркетингови комуникации, които използвате.

Трето: Открийте поводите, когато хората правят ремонти (не зная какъв тип ремонти предлагате). Дали е преди продажба на апартамент (или друго) или след покупка или ….
Това ще Ви помогне много, за да насочете рекламите си послания към тези хора и в тази ситуация.

Четвърто: Инициирайте дискусии – форум, в който потенциалните Ви клиенти да ви задават въпроси и Вие да им отговаряте максимално професионално.

И най-важното, вие и вашият бранд трябва да излъчватe увереност в експертизата Ви и да вдъхвате доверие, че вашата отдаденост към каузата Ви ще бъде в максимална полза на Вашите клиенти. Така те ще се превръщат във ваши лоялни клиенти, ще ви търсят пак и пак и ще Ви препоръчват на техни белизки. А да Ви препоръчват е най-силно работещия инструмент, който бизнесът познава.

Пожелавам Ви да бъдете уверени и да не губите посоката!

Станимир

# 6
  • Мнения: 84
Здравейте,
Благодаря за предоставената от Вас възможност.
Обмислям създаването на една детска играчка. Как да разбера дали ще има интерес към нея

# 7
  • Мнения: 13
Здравейте ianko,

Това е въпросът, който всеки предприемач си задава. Подходът Ви предварително да проверите дали клиентите ще имат интерес към продукта Ви е единствения правилен.

Подобен въпрос ми е задаван многократно по време на корпоративните обучения, които провеждам и срещите ми със студенти във висшите училища.

Първата заплаха, която трябва да избегнете е попадане в капана на маркетинговото късогледство. Това, че няма такъв продукт на пазара може на първо място да означава, че никой няма нужда от него. Маркетинговото късогледство е съсредоточаване на усилията на фирмата върху това да създаде максимално добър продукт, вместо да се съсредоточи върху задоволяване на нуждите и потребностите на клиентите. Двете неща са съвсем различни.
 
Повече по темата можете да прочетете в моята статия „За маркетинговото късогледство – 50+ години по-късно”.

http://stanimir.bg/blog/2019/06/22/%d0%b7%d0%b0-%d0%bc%d0%b0%d1% … -51-%d0%b3%d0%be/

А сега конкретно. Добре е да тествате играчката предварително преди да инвестирате по-сериозно в нея. Създайте прототип на играчката, ако е възможно и го покажете на колкото можете повече деца и родители. Поискайте тяхното мнение за дизайна, функциите, здравината и не на последно място за това колко биха платили за да купят тази играчка. Слушайте внимателно отговорите им и ако можете дори ги запишете. Те ще Ви дадат много ценната информация за това дали играчката Ви ще бъде успешна на пазара.

За да ускорите пазарното навлизане на Вашата играчка се опитайте да комбинирате функциите на Вашата играчка с функциите на други популярни играчка, с които децата често си играят.

Пожелавам Ви оригиналността на вашата играчка да бъде оценена от Вашите потенциални клиенти и това да се превърне в растящ бизнес за Вас!

Станимир

# 8
  • Мнения: 1 865
Здравейте,
В момента разработвам продукт който да се продава само онлайн. Въпросът ми е свързан с това как е най-удачно да привлека хора към страниците в социалните медии (фейсбук и инстаграм) от които ще може да се разгледа продукта и които ще насочват към сайта за поръчка.
Благодаря предварително!

# 9
  • Мнения: 1
Здравейте ,
въпросът ми може би не е подходящ точно за тази страница , но ще съм Благодарна и на частица отговор и посока .
Измислила съм нещо което според мен ще пожъне успех . - Как мога да го патентовам ,за да не ми бъде открадната идеята ?
То изисква производство което не знам кой може да изработи , има няколко компунента  - как мога да намеря подгодяща фабрика за изработка и естедтвено да не ми бъде открадната идеята ?

# 10
  • Мнения: 13
Здравейте,
В момента разработвам продукт който да се продава само онлайн. Въпросът ми е свързан с това как е най-удачно да привлека хора към страниците в социалните медии (фейсбук и инстаграм) от които ще може да се разгледа продукта и които ще насочват към сайта за поръчка.
Благодаря предварително!

Здравейте JessitoBG,

Първо трябва да уточня, че не аз не съм специалист по дигитален маркетинг. Ще Ви дам някои идеи които могат да са Ви полезни за изграждане на класическата маркетингова логика на вашия бизнес.

Представете си, че Вие сте потенциален клиент на този продукт и отговорете на следните въпроси:

1.   Защо бихте си го купили?
2.   Какви Ваши нужди и потребности той задоволява?
3.   Защо бихте си купили точно този продукт, а не останалите 99 конкурентни продукта, които се предлагат в момента?
4.   Кои са конкурентните предимства на продукта и на фирмата, която го предлага на пазара?

За да Ви помогна в осъществяването на тези анализи тук ще добавя две мои статии по тези теми:

Бихте ли си купили камък за домашен любимец?

http://stanimir.bg/blog/2020/02/21/%d0%b1%d0%b8%d1%85%d1%82%d0%b … 0%bb%d1%8e%d0%b1/

Силата на бранд диференцирането

http://stanimir.bg/blog/2019/06/22/%d1%81%d0%b8%d0%bb%d0%b0%d1%8 … 0%b5%d1%82%d0%be/

Да поставяте Вашите клиенти на първо място е доказано работеща и успешна стратегия в бизнеса. Възползвайте се от нея.

Желая Ви воля и маркетингова смелост!

Станимир

# 11
  • Мнения: 13
Здравейте ,
въпросът ми може би не е подходящ точно за тази страница , но ще съм Благодарна и на частица отговор и посока .
Измислила съм нещо което според мен ще пожъне успех . - Как мога да го патентовам ,за да не ми бъде открадната идеята ?
То изисква производство което не знам кой може да изработи , има няколко компунента  - как мога да намеря подгодяща фабрика за изработка и естедтвено да не ми бъде открадната идеята ?

Здравейте MRSH,

Поздравявам Ви за креативността и инициативността Ви!

Относно патентоването на идеята Ви. Ще бъде добре да поговорите с патентен специалист, с който да обсъдите иновативността на идеята Ви, нивото на завършеност на идеята/прототипа и т.н.

И нещо от моя опит. Вероятно някой не би се опитал да открадне вашата идея за продукт докато той не стане успешен. Повечето предприемачи предпочитат да работят според стратегията на „Отхапаната ябълка“. Тоест, оставят някой друг да извърши изследователската и развойна дейност и да пусне някаква иновацията пазара. След това, ако новият продукт/услуга е успешен те бързат да са първи след създателя на продукта, който ще направят подобен (или същия), който ще се продава с друг бранд на пазара. С други думи, вероятно преди да е станал успешен един продукт на пазара, други предприемачи не биха инвестирали да го имитират и пуснат на пазара. Чакат първо някой друг да отхапе ябълката. Simple Smile Но и в тази ситуация едно е сигурно, никой няма да може да открадне вашия бранд. Бих Ви посъветвал докато работите върху вашия продукт паралелно да положите усилия и върху състрадаването на ваш собствен и уникален бранд за продукта Ви.

Също, бих Ви препоръчал да прочетете и останалите въпроси и отговорите ми в темата „Идеи за маркетинг и изграждане на бранд от дома“.

Всяко начало е трудно. Пожелавам Ви упоритост и смелост!

Станимир

# 12
  • Мнения: 1 088
Здравейте,
първо искам да Ви поздравления за страхотната инициатива!
Ще ни бъде от голяма полза да получим съвет от специалист като Вас!

С моя съпруг имаме идея, която искаме да реализираме в най-близко бъдеще. И двамата сме с художествено образование и много искаме да си направим сайт за продажба на авторски дървени играчки в малки серии по 30 броя, например.
Знам, че към този тип дейност - производство на детски играчки, има много изисквания и въпросите ми са следните:
- Към кой трябва да се обърнем, за да разберем какви документи ще ни бъдат необходими, за да започнем?
Попитахме нашия счетоводител, но той няма представа какво се изисква.
- Към момента ние имаме фирма - ЕООД на името на съпруга ми, която развива дейност в подобна сфера - онлайн търговия, но е с друг предмет на дейност.
Бихме могли да разширим нейния предмет на дейност, но бихме могли и да се регистрираме и като свободни професии? Според Вас кой е по-удачния вариант?
Ако разширим дейността все пак трябва да посочим - производство на детски играчки, а нашата цел не е производство в същинския смисъл на това понятие, а по-скоро авторски произведения в малки тиражи.
Какво бихте ни посъветвали?

Благодарим Ви предварително за съветите!

Последна редакция: сб, 25 апр 2020, 00:33 от jazzzzy

# 13
  • Мнения: 13
Здравейте,
първо искам да Ви поздравления за страхотната инициатива!
Ще ни бъде от голяма полза да получим съвет от специалист като Вас!

С моя съпруг имаме идея, която искаме да реализираме в най-близко бъдеще. И двамата сме с художествено образование и много искаме да си направим сайт за продажба на авторски дървени играчки в малки серии по 30 броя, например.
Знам, че към този тип дейност - производство на детски играчки, има много изисквания и въпросите ми са следните:
- Към кой трябва да се обърнем, за да разберем какви документи ще ни бъдат необходими, за да започнем?
Попитахме нашия счетоводител, но той няма представа какво се изисква.
- Към момента ние имаме фирма - ЕООД на името на съпруга ми, която развива дейност в подобна сфера - онлайн търговия, но е с друг предмет на дейност.
Бихме могли да разширим нейния предмет на дейност, но бихме могли и да се регистрираме и като свободни професии? Според Вас кой е по-удачния вариант?
Ако разширим дейността все пак трябва да посочим - производство на детски играчки, а нашата цел не е производство в същинския смисъл на това понятие, а по-скоро авторски произведения в малки тиражи.
Какво бихте ни посъветвали?

Благодарим Ви предварително за съветите!

Здравейте jazzzzy,

Поздравявам Ви за предприемчивостта Ви!

Браво за идеята и за инициативата, което ще предприемете със съпруга Ви!

Идеята Ви да създавате малки серии дървени играчки е отлична. Така ще придадете експлозивност и по-висока ценност на всяка една от произведените от вас играчки. За да подчертаете това можете върху всяка играчка да пишете номера й от серията. Например играчка  № 12 от общо 30 произведени.

-  jazzzzy: "Към кой трябва да се обърнем, за да разберем какви документи ще ни бъдат необходими, за да започнем“?

Не съм специалист в тази област. Ще бъде много полезно, ако се свържете с човек или фирма, които имат опит в работата с регулациите на този вид бизнес в България. Опция за Вас е и да работите под така наречения “Private label”. Тоест, вие да произвеждате продуктите, а те да се продават с бранд на друга компания. Така Вие само ги произвеждате, а друг ги продава с негов бранд. Това ще бъде полезно за вас само, ако фирмата продавач вече има опит в бизнеса с детски играчки и има популярен бранд в този бизнес.

-  jazzzzy: "Към кой трябва да се обърнем, за да разберем какви документи ще ни бъдат необходими, за да започнем?
Попитахме нашия счетоводител, но той няма представа какво се изисква.
- Към момента ние имаме фирма - ЕООД на името на съпруга ми, която развива дейност в подобна сфера - онлайн търговия, но е с друг предмет на дейност.
Бихме могли да разширим нейния предмет на дейност, но бихме могли и да се регистрираме и като свободни професии? Според Вас кой е по-удачния вариант?
Ако разширим дейността все пак трябва да посочим - производство на детски играчки, а нашата цел не е производство в същинския смисъл на това понятие, а по-скоро авторски произведения в малки тиражи“.

Темата е деликатна. По тази тема има доста публикации. Вижте „ЕООД или свободна професия – кое е по-изгодно за мен“.

https://svobodnapraktika.com/eood-svobodna-profesiq

Наистина, за да изберете най-доброто за вас ще трябва да поговорите със специалист задължително на живо. Тук има много детайли и подробности, които трябва да обмислите предварително.

И още една препоръка от мен. Ако искате дългосрочно да се развивате в този бизнес, то инвестирайте във ваш собствен и отличителен бранд. Можете да видите ми отговорите по темата по-горе.

Пожелавам Ви да трансформирате креативната Ви енергия в отличителен и растящ във времето бизнес!

Станимир

Последна редакция: пн, 27 апр 2020, 16:55 от Станимир Андонов

# 14
  • Мнения: 125
Здравейте,
Много съм Ви благодарна за отделеното време и внимание за да ни помогнете със знанията и уменията си. Аз съм земеделски производител и от миналата година отглеждам шафран. Произведената от мен продукция е  сертифицирана от единствената европейска сертифицирана лаборатория и отговаря на първо качество. Има наистина отлични показатели. Но не мога да намеря купувач на едро. За това обмислям да пакетирам шафрана на ишлеме в пакетажен цех с идеята да се продава в магазините. Бихте ли ми посочили какви са стъпките, етапите за да реализирам намерението си. Полезни съвети и насоки. Още веднъж предварително Ви благодаря.

# 15
  • Мнения: 13
Здравейте,
Много съм Ви благодарна за отделеното време и внимание за да ни помогнете със знанията и уменията си. Аз съм земеделски производител и от миналата година отглеждам шафран. Произведената от мен продукция е  сертифицирана от единствената европейска сертифицирана лаборатория и отговаря на първо качество. Има наистина отлични показатели. Но не мога да намеря купувач на едро. За това обмислям да пакетирам шафрана на ишлеме в пакетажен цех с идеята да се продава в магазините. Бихте ли ми посочили какви са стъпките, етапите за да реализирам намерението си. Полезни съвети и насоки. Още веднъж предварително Ви благодаря.


Здравейте Stephanie,

Поздравления за работата Ви като земеделски производител. Шафранът набира популярност в страната и Вие ще можете да се възползвате от това.

Ето и някои идеи за развитие на бизнеса Ви от мен.

1.   Да продавате вашата продукция на едро не е изгодно за вас. Идеята Ви да продавате шафран в малки опаковки на крайните потребители е отлична, но е нелесна за реализиране. Важно е да създадете ваш собствен бранд (търговска марка, лого, слоган и други елементи на бранда ви). Повече по темата за създаването на собствен бранд:

Брандът не е само търговска марка
“Продуктите се създават в заводите, брандовете – в съзнанието на потребителите”.

http://stanimir.bg/blog/2020/02/21/%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%bd%d0%b … 1%80%d0%ba%d0%b0/

ЗАКОН ЗА МАРКИТЕ И ГЕОГРАФСКИТЕ ОЗНАЧЕНИЯ

https://www.lex.bg/index.php/bg/mobile/ldoc/2134680576

Така продуктът Ви ще бъде отличителен на фона на останалите на пазара и ще можете да му предадете значимост благодарение на сертификата за първо качество от единствената Европейска сертифицирана лаборатория. Това ще бъдат двете важни конкурентни предимства на вашия продукт:

•   Оригинален български шафран
•   Сертификат за първо качество от единствената Европейска лаборатория.

2.   Организирайте малка кампания (според възможностите Ви) за популяризиране на шафрана като продукт - в готварството като подправка и оцветител. Нека по-голяма брой хора да разберат, че шафранът от години е най-скъпата в света подправка. Ще бъде много добре да имате собствен сайт (с името на вашия бранд например), където да публикувате всичко важно и любопитно за начина за отглеждане и обработване на шафран. Вашият начин за всичко, не как се прави по принцип. Там ще акцентирате на високото качество на вашия продукт. Добре е да отбележите къде в страната отглеждате шафран. Какви са климатичните и географските характеристики на региона. Така ще подчертаете високото качество и спецификите на вашия продукт и ще дадете основание хората да си купят вашия продукт, а не вносен такъв.

3.   След като имате създадени бранд и сайт се опитайте да влезете в личен контакт с големите търговски вериги в страната. Те са естествените ви съюзници в този бизнес. Международните вериги могат да предложат и на техните партньори от други държави също да продават вашия качествен продукт. А могат да ви предложат да работите под private label (по темата вижте предишният ми отговор, по-горе). Така бихте могли да достигнете и до пазарите на други държави.

Във Вашия случай небето е границата за развитие на бизнеса Ви.

Успехът е пред вас. Бъдете смела!

Станимир

# 16
  • Мнения: 125
Здравейте, господин Андонов,
Благодаря Ви за отговора. Сигурна съм, че етапите, които очертахте, ще бъдат ми полезни, както и на всички, които четат темата. Освен това ми вдъхнахте и кураж. Желая Ви всичко най- хубаво!

# 17
  • Мнения: 13
📍 Гледайте безплатно семинар на тема "Личен брандинг: Вдигнете кариерата си на следващо ниво", който ще се излъчи нa 14 май 2020 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Етиен Янев.

ℹ️ Семинарът може да гледате онлайн от тук: https://digital.softuni.bg/events/2294/personal-branding-level-u … r-career-contacts.

Искате ли да изградите успешен личен бранд и да отворите нови бизнес възможности пред себе си? В професионален план вашият личен бранд е образът, който другите хора виждат във вас. Този образ може да бъде комбинация от това как хората гледат на вас в реалния живот, как медиите ви представят и впечатлението, което те получават от онлайн информацията за вас. Според проучване на Нилсън, 90% от потребителите се доверяват на лични препоръки, докато само 33% от тях вярват на съобщения от компании.
По време на семинара ще научите:
📌 Какви са основните принципи зад всеки успешен личен бранд?
📌 Как да идентифицирате вашите силни страни?
📌 Как да се сприятелите с медиите и започнете да си партнирате с тях?
📌 Изграждане на изключителна стратегия за социалните медии.
📌 Прочит, анализ и подобрение на вашата дигитална следа.
📌 Създаване на онлайн бизнес чрез вашия личен бранд.

👨‍💻 За Етиен Янев
Етиен ръководи стратегията за застъпнически маркетинг в световна технологична компания. Неговите усилия са довели до спестяването на близо половин милион евро от платени кампании. Избран в глобалната талантска програма, където работи по проекти за игровизация и управление на потребителската пътека. Завършил е магистър по дигитален маркетинг и социални медии към Sheffield University, получава допълнителна специализация в Cambridge University, HEC Paris и Franklin Covey. Обучавал е екипи по дигитални продажби в САЩ, Англия, Германия и Франция. Преподава дигитален маркетинг на студенти в Руската Президентска Академия в Москва. Над 2500 души са преминали неговото онлайн обучение по личен брандинг. В свободното си време се изявява в телевизионния ефир като футболен анализатор на водещите европейски първенства.

# 18
  • Варна
  • Мнения: 3 815
Контакта с моите клиенти е изцяло онлайн и по телефона. Може ли да ми препоръчате практически книги, които наистина да дават ценни съвети за дигитален маркетинг..

# 19
  • Мнения: 13
Контакта с моите клиенти е изцяло онлайн и по телефона. Може ли да ми препоръчате практически книги, които наистина да дават ценни съвети за дигитален маркетинг..

Здравейте yasmina,

Моята сила не е в дигиталния маркетинг. Бих могъл да Ви бъда по-полезен в областта на маркетинговата стратегия на вашия бизнес и изграждането на вашия бранд.

Пожелавам Ви успех!

Станимир Андонов

# 20
  • Мнения: 13
Гледайте безплатно семинар на тема "Силата на невромаркетинга", който ще се излъчи нa 17 юли 2020 г. (петък) от 19:00 часа с лектор д-р Станимир Андонов.

ЗА СЕМИНАРА
Невромаркетингът е нова област в маркетинга, която използва медицински технологии, като функционален ядрено магнитен резонанс (фЯМР), електроенцефалограма (ЕЕГ), електромиограма (ЕМГ), проследяване на очите (eye tracking), измерване и проследяване на промените на кожната проводимост, измерване на пулсовата честота и други, за да изучава реакциите на мозъка и на нервната система на потребителите към различни маркетингови стимули. С помощта на невромаркетинга може да бъде наблюдавано функционирането на мозъка и нервната система на хората докато са изложени на контролирани маркетингови стимули като телевизионна реклама, дизайн и характеристики на продукти, дизайн на елементи на брандове и много други.

По време на семинара ще се говори за силата и възможностите на невромаркетинга да подпомага вземането на решения за управлението на всеки един бизнес. Ще разгледаме инструментите (технологиите), които се използват. А също и примери от съвместната изследователската работа на „Лаборатория по Изкуствен Интелект“ към София Тех Парк и Neuromarketing Bulgaria. Ще се разгледа как и българските фирми могат да се възползват от възможностите на невромаркетинга и за какво и по какъв начин той още може да бъде полезен.
https://digital.softuni.bg/events/2315/the-power-of-neuromarketing

# 21
  • Мнения: 75
Здравейте, дали може да ми дадете разликата между традицонната реклама и социалните мрежи.
Имам бизнес за продукти, като аудиторията ни и на двете места , и в социалните мрежи и офлайн.Но вече е мнго скъпо да плащаш и за двата канала, как да избера към кой да се насоча?

# 22
  • Мнения: 13
Здравейте, дали може да ми дадете разликата между традицонната реклама и социалните мрежи.
Имам бизнес за продукти, като аудиторията ни и на двете места , и в социалните мрежи и офлайн.Но вече е мнго скъпо да плащаш и за двата канала, как да избера към кой да се насоча?

Здравейте,

През двата канала за реклама са ефективни. И през двата можете да предадете почти еднаква информация до вашите клиенти. Решението кой от двата канала да използвате приоритетно зависи от:

1.   Къде и кога клиентите купуват вашите продукти.
2.   Чрез кой канал ще достигнете по-добре до клиентите, които бихте искали да купуват вашите продукти.
3.   Кой канал ще бъде по-удобен на вашите потенциални клиенти да достигнете до тях с вашите комуникационни послания.

Още, опитайте се да пресметнете за всеки рекламен канал до колко потенциални клиенти ще достигнете срещу една примерна сума от 1000 лева да кажем.

Ако имам повече информация за Вашия бизнес то предполагам, че бих могъл и по-конкретни съвети да Ви дам.
 
Пожелавам Ви голям успех!

Станимир Андонов
http://stanimir.bg/

# 23
  • Мнения: 264
Здравейте. Според вас дали в по-малък град със средна работна заплата 800 лева би била добра идеа отварянето на агенция за детегледачки?

# 24
  • Мнения: 221
Здравейте. Според вас дали в по-малък град със средна работна заплата 800 лева би била добра идеа отварянето на агенция за детегледачки?
Извинявам се, че се намесвам, но докато ви отговорят ще си позволя да ви напиша нещо. Не е важно каква е средната заплата в района, в който сте решили да правите бизнес, а дали има достатъчно платежоспособни хора, които биха се обърнали към вашите услуги. Успех!

# 25
  • Плевен
  • Мнения: 630
А какво мислите за поредния козметичен салон в Плевен...

# 26
  • Мнения: 13
Здравейте. Според вас дали в по-малък град със средна работна заплата 800 лева би била добра идеа отварянето на агенция за детегледачки?
Извинявам се, че се намесвам, но докато ви отговорят ще си позволя да ви напиша нещо. Не е важно каква е средната заплата в района, в който сте решили да правите бизнес, а дали има достатъчно платежоспособни хора, които биха се обърнали към вашите услуги. Успех!

Здравейте Chara8608,

Със сигурност цените на услугата трябва да бъдат съобразени с доходите на младите семейства от общината. Доходите на хората във Вашия град са важни, но е и важно дали семействата с малки деца биха искали да използват услугите на детегледачка. Помислете за това.

Също така, ако предлагате такива услуги в по-малко населено място, то бихте могла да добавите и някои интересни за децата дейности като например разходки сред природата, посещение на интересни обектни наоколо и други. Тези неща ще бъдат Ваши конкурентни предимства и ще Ви отличат от конкурентите Ви на този иначе малък пазар.

Пожелавам Ви успех!

д-р Станимир Андонов

# 27
  • Мнения: 13
А какво мислите за поредния козметичен салон в Плевен...

Здравейте, Мама-Галя,

За да мога да Ви отговоря по-конкретно и отговорът ми да бъде възможно полезен Ви моля да прецизирате въпроса си. Вие ли искате да създадете поредния козметичен салон в Плевен или ме питате за поредния открит такъв салон в града?

Благодаря Ви!

Пожелавам Ви успех!

д-р Станимир Андонов

Общи условия

Активация на акаунт