Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Време е за ИКЕА! - Тема 30

  • 31 468
  • 767
  •   1
Отговори
# 660
  • При елфите ...
  • Мнения: 1 485
В събота отговарят ли на националния си телефон за връзка... звъня и само музиката им върви (пък тя една тъпа песен Wink ) и никакъв оператор не се включва...

# 661
  • In transit
  • Мнения: 5 875
Може да са в отпуска...1-ви август е. Grinning

# 662
  • При елфите ...
  • Мнения: 1 485
Работят... този път имах късмета да се чуя с оператор... ама система им не работела и не можаха нищо да ме посъветват... та тук да попитам, че днес искам да направя поръчката... За шкафовете/етажерки ЕКЕТ... харесала съм си тези два вида:

https://www.ikea.bg/products/storage-furniture/living-room-syste … -2-rafta/30332116

https://www.ikea.bg/products/storage-furniture/living-room-syste … et-shkaf/70332124

От тези закрепващите релси ли трябва да взема... има още един вид, ама са доста дълги:

https://www.ikea.bg/products/storage-furniture/living-room-syste … kachvane/00340047

Тези съединителни елементи трябват ли, ако да, какъв брой на шкаф е нужен?!?

https://www.ikea.bg/products/storage-furniture/living-room-syste … 2-br-k-t/80334617

# 663
  • Мнения: 17 702
Поредно "облекчение" за онлайн пазаруващите. Понеже ми изчезнаха продукти от кошницата, т.е. там са, но с червен надпис, че са изчерпани или нещо подобно беше, пуснах поръчка, да не вземе всичко да се свърши. И днес хоп, получавам известие на мейл, че един от продуктите вече е наличен. Пиша аз веднага с молба да ми го добавят към поръчката, ами......не можело, това е отговорът:

Скрит текст:
Благодарим Ви, че се свързахте с нас.
Бихме искали да Ви информираме, че не е възможно да добавяме/прмахваме артикули и да правим каквито и да било промени по вече генерирани онлайн поръчки.
Поздрави,
Обслужване клиенти
Всичко добре, ама тоя продукт е 9,99 левчета, а доставката му до вкъщи 9,60. Какъв им е проблемът да го добавят, не мога да измисля. А съм го правила доста пъти с други сайтове, и то не защото е липсвал продукт, ами съм спала, та не съм го видяла като съм пускала поръчката. Не са ми отказвали досега. Та да се оплача.Simple Smile

# 664
  • Мнения: 22 709
А има ли възможност да се обадиш пак и да сторнираш поръчката? После си правиш нова с добавения артикул.

Последна редакция: пн, 03 авг 2020, 17:05 от mariat

# 665
  • Мнения: 42 502
Кое може и кое не си пише в правилата им.

# 666
  • In transit
  • Мнения: 5 875
Още преди три години не можеше да се добавя продукт към вече пусната поръчка.

Кога трябва да излезе новият каталог? Не беше ли в началото на август?

# 667
  • Мнения: 17 702
mariat, не ми е идвало на ум, оставих така, пък по нататък ще се снабдя и с другите. Не че ми е нещо адски важно, но реших, че не пречи да го добавят. Е, вече ще знам, че ни добавят, ни махат продукти. Абе, взели са мерки да се спасяват всячески от работа, къде ще се разправят да ми добавят туй, па онуй. Няма да ми го подаряват, ама, правила......Simple Smile

# 668
  • Мнения: 42 502
Отдавна е така. Изненадвам се че не го знаеш. Дори не знам някога дали е било възможно - да добавят.

# 669
  • Мнения: 17 702
Отдавна е така. Изненадвам се че не го знаеш. Дори не знам някога дали е било възможно - да добавят.

teta75, не ми се е налагало при тях досега. Понеже с други сайтове съм го правила и не е имало проблем, даже вивре ми махнаха едни формички, че не бях догледала размерите им, просто им писах, без да съм сигурна, че ще стане, ако може. И си признавам, че не чета преди да пиша правилата им, като ги видя колко са дълги текстовете... Когато се регистрирам на сайт, чета наред, ама къде да помня всичко за всички, от един ли пазарувам. Не е проблем, но си мисля, че за търговец по-важно е да продаде повече. Както и да е, няма да ги тормозя повече с такива молби. Simple Smile

# 670
  • Мнения: 512
за да получа новия каталог по пощата, на кой мейл се пишеше?

# 671
  • Мнения: 42 502
И тук е коментирано ... няма значение де.

А аз чакам още БД .......Joy

# 672
  • Мнения: 2 396
Labrex, анулирай поръчката и я пусни наново с всички артикули.

# 673
  • Мнения: 42 502
14. Как мога да отменя поръчка?


Можете да отмените поръчка в рамките на 24 часа от момента, в който е направена  като ни уведомите чрез e-mail до cs.ecommerce@ikea.bg. Моля
да посочите номера на поръчката, която отказвате.


От тук
https://www.ikea.bg/customer-support/frequently-asked-questions/

Ама не четете...четете де... Simple Smile

# 674
  • Мнения: 17 702
Labrex, анулирай поръчката и я пусни наново с всички артикули.
dani-ela-80, изпуснала съм влака замалко! Joy Ще взема да се тръшна на ММ най-после да намери време да ме закара до тая ИКЕА! Simple Smile

teta75, чела съм, когато съм се регистрирала, преди сто години. Е, не мога на всички да помня условията, а като правя поръчка, не винаги имам време пак ги да чета. Специално при мен нищо важно не се е случило, не е нещо, без което не мога или страшно да ми трябва. Просто писах и ми отговориха. Необяснимо ми е какво им пречи да добавят, търговци са, целта им е да продават.

Общи условия

Активация на акаунт