ZARA и всичко останало от INDITEX - пазаруване онлайн. Тема IV

  • 214 201
  • 3 406
  •   1
Отговори
# 2 460
  • Мнения: 761
Ето така изглежда. До колкото разбирам само трябва да оставя пакета...
Скрит текст:

# 2 461
  • софия
  • Мнения: 25 436
Лепиш етикета върху пакета и го оставяш в Спиди.

# 2 462
  • Мнения: 4 841
Аз нищо не лепя. Нося етикета и пакета, те сканират и те си лепят, искам само да ми извадят документ, че съм го изпратила.

# 2 463
  • Мнения: 634
Някой да има този бански? От бая време го дебна, моят размер все не е в наличност, ама гледам, че скоро ще зареждат. Интересуват ме цвета и материята на живо.

# 2 464
  • София
  • Мнения: 1 353
Купих тези чехли от естествена кожа в два номера 38 и 39 и се чудя кой да си оставя. Хубава мека кожа са.

# 2 465
  • Мнения: 646
Stefina, отговарят ли си? Стават ли малко по-широко стъпало?

# 2 466
  • Мнения: 360
Stefina, може ли да ми пратиш снимки на лично?

# 2 467
  • София
  • Мнения: 1 353
Stefina, отговарят ли си? Стават ли малко по-широко стъпало?
Отговарят си на номера. Стават за малко по-широко стъпало.

elia1-какви снимки искате, същите са като в сайта?

# 2 468
  • Мнения: 1 602
Бясна съм! Общо 3 артикула от 3различни поръчки “не откриват” в склада. Все хубави неща разбира се... КЗП дали ще свършат работа? Пуснах преди 10тина дни за единия артикул, сега мисля и за другите. Дали има къде да ескалирам какво правят в Зара България?

# 2 469
  • Sofia
  • Мнения: 9 712
Защо не пуснете оплаквания във формата на Индитекс (международната):
https://www.inditex.com/en/contact/customer-contacts

# 2 470
  • Мнения: 1 602
Защо не пуснете оплаквания във формата на Индитекс (международната):
https://www.inditex.com/en/contact/customer-contacts

Благодаря! Ще пусна и там.

# 2 471
  • Варна
  • Мнения: 4 922
Явно от някои неща има единични бройки и е много неприятно.
Във вторник, докато доразглеждах сайта, единият артикул от кошницата мина на "изчерпана наличност в склад" дори без опция "уведомление за наличност"
Вчера обаче изненадващо се появи, пуснах още една поръчка, да видим ще дойде ли.
До сега не ми се е случвало да не ми доставят вече поръчан артикул, но никога не е късно четейки ви, а и с тази игра на бройки.

# 2 472
  • Мнения: 1 147
Преди два месеца си купих онлайн чанта Зара. Тази сутрин дръжката й се разши. Ако я занеса в магазина дали ще ми уважат рекламацията? Не пазя хартиените бележки, имам само информация за покупката онлайн в телефона.

# 2 473
  • Мнения: 356
Мисля, че би трябвало да имате онлайн касова бележка в някой от мейлите. Намерете я и с нея отидете, ще ви върнат парите. Но без касова бележка няма да стане.

# 2 474
  • Мнения: 2 790
Момичета, в коя секция се намират мъжките парфюми?Цял ден ровя и не мога да се ориентирам...

Общи условия

Активация на акаунт