ZARA и всичко останало от INDITEX - пазаруване онлайн. Тема IV

  • 214 228
  • 3 406
  •   2
Отговори
# 2 730
  • Мнения: 494
Знаете ли дали кучешките поводи включват и каишка за вратлето?
https://www.zara.com/bg/bg/%D0%BF%D1%8A%D1%81%D1%82%D1%8A%D1%80- … p;origin=shopcart

# 2 731
  • Мнения: 623
Ако някой иска да връща тези чехли 36 размер, искам да ги взема. Поръчах ги и са ми сложили една 36 и една 37 😠 Това ми се случва за втори път през последните няколко години.
Извинявам се за качеството на снимката, телефона ми е на ремонт, а старата барака не отваря нормално сайта на Зара 😞

# 2 732
  • русе
  • Мнения: 643
Здравейте, имам нужда от спешна помощ. Става въпрос за Бершка, както писах и преди имам проблем с надвзети суми по две поръчки, както и със заявката за връщане на поръчка. Писах вече поне 4-5 имейла, отговарят много бавно и стандартно без да решават проблема, като ми казват да се свържа с центъра за обслужване, че аз нали на тях пиша...? Намерих някакъв телефон, но и там нищо - говорят ми на английски и само ми благодарят, т.е запис и толкова.
Моля, ако някой се е свързвал с тях по телефон да каже такъв и досега имало ли е проблем със заявката за връщане - дава ми грешка и това от 15.07.21 г. до днес. Вече не знам какво да правя, ще ми изтече срока за връщане , а и пари имат да възстановяват.

# 2 733
  • софия
  • Мнения: 25 446
Нямам личен опит и не мога да помогна особено. Намерих тези координати
Да отидеш до магазин, ако можеш, и да говориш с управител?
А, и да им пишеш във ФБ. Повечето марки поддържат активна тази комуникация.
https://m.facebook.com/Bershka-102998201092623/about/?ref=page_i … rnal&mt_nav=0
Не мога да преценя дали това е официалният профил, но има и друг телефон.

Последна редакция: вт, 03 авг 2021, 12:18 от zvаnchе

# 2 734
  • Мнения: 5 248
Здравейте, имам нужда от спешна помощ. Става въпрос за Бершка, както писах и преди имам проблем с надвзети суми по две поръчки, както и със заявката за връщане на поръчка. Писах вече поне 4-5 имейла, отговарят много бавно и стандартно без да решават проблема, като ми казват да се свържа с центъра за обслужване, че аз нали на тях пиша...? Намерих някакъв телефон, но и там нищо - говорят ми на английски и само ми благодарят, т.е запис и толкова.
В чата какво ти казват или не си им писала там?

# 2 735
  • русе
  • Мнения: 643
Отговор от фейсбук страница от 16.07.21 г
Здравейте,
Благодарим ви, че се свързахте с bershka.com!
Работим по Вашето запитване и ще се свържем с Вас веднага щом намерим най -подходящото решение.
В момента имаме системна грешка по отношение на заявките за връщане.
Вече заявихме това пред вътрешния отдел, за да се опитаме да го разрешим възможно най -скоро.
След като бъде решено, ще ви изпратим етикетите за връщане.
Благодарим ви, че ни се доверихте.
Очакваме ви на bershka.com!
.......................................................
Проследете вашата поръчка
Тази поръчка 40088768750 е приета от Куриер на 14/07/2021 10:45:04, ще получите възстановяването много скоро 🔜

Тази поръчка 40088967158 е променена поради недостатъчно наличност на един от артикулите (0693462371004 Джърси ребро), не се притеснявайте, ние ще ви таксуваме само за артикулите, които сме ви изпратили 🙏

Извиняваме се за неудобството 🙏
..............................................................
И двете поръчки вече са при мен преди дни. Сега искам да върна няколко продукта, но ми дава грешка и не приема моята заявка за връщане. Какво можем да направим?
..................................................
 Здравейте  !!! Благодарим ви, че се свързахте с Bershka! 🥰
Най -лесният начин да върнете артикулите е като отидете в магазин Bershka близо до вас и представите електронния билет или QR кода, който сте получили в потвърждението на поръчката или имейла за доставка 📨
Не забравяйте, че имате 30 дни да върнете артикула, откакто сте получили имейл за потвърждение на пратката на пратката 🚚
За допълнителна информация относно нашата политика за връщане, моля, щракнете :: тук-> https://www.bershka.com/share/shopping-guide.html?section=orders … turns::.🔗


На горния телефон комуникацията трябва да е на английси и много трудно ще се разбера с тях / и на него звънях и се включва секретар/, звъннах на телефона от цитираната фейсбук страница тя е на магазина на цариградско шосе, говорих с продавачката вероятно и ми каза че съм единствената недоволна от Бершка и запърви път чува за такива проблеми. Тя не можела да направи нищо но щяла да се опита да говори с някого и да ми върне обаждане, опита се и да ме убеди че връщане с куриер не съществувало.
Благодаря на включилите се с съвети, ще продължавам да се опитвам....

# 2 736
  • Мнения: 5 248
Отговор от фейсбук страница от 16.07.21 г
В чата в сайта на Bershka писа ли им?

# 2 737
  • русе
  • Мнения: 643
Отговор от фейсбук страница от 16.07.21 г
В чата в сайта на Bershka писа ли им?
Да писах и сега ще чакам да проверят нещата
Много благодаря

# 2 738
  • Мнения: 19 007
Хм, срокът за връщане е 30 дни от поръчка, а не от получаване, така ли?

# 2 739
  • Мнения: 1 129
Срокът за връщане е 30 дни от датата на изпращане на поръчката.

Някой купувал ли е този сет? Чудя се дали панталонита увисват на колената при носене...

# 2 740
  • София
  • Мнения: 1 076
Срокът за връщане е 30 дни от датата на изпращане на поръчката.

Някой купувал ли е този сет? Чудя се дали панталонита увисват на колената при носене...

Сетчето е много симпатично. Може ли линк?

# 2 741
  • Мнения: 468
От този сет си взех в зелено и синьо - и долницата, и горницата. Изкуствени са, но пък много мекички и комфортни за носене. Не съм ги носила все още, само пробвах и изпрах, та не мога да кажа дали увисват при колената. Моят опит е, че почти всички увисват, особено ако клякаш повече (например покрай малко дете).
Горницата е една идея oversize и по-късичка идва някак. Едва покрива кръста, и в долната час е широка, а не прибрана.
Линк не мога да дам. Използвам само приложението, а оттам не дава.

# 2 742
  • Мнения: 1 129
Срокът за връщане е 30 дни от датата на изпращане на поръчката.

Някой купувал ли е този сет? Чудя се дали панталонита увисват на колената при носене...

Сетчето е много симпатично. Може ли линк?

Ето линк
https://www.zara.com/bg/bg/%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D1%82% … B5-p04331006.html

Горнището е изчерпано
https://www.zara.com/bg/bg/%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D1%82% … .html?v1=99423099

# 2 743
  • Мнения: 356
На мен ли ми се струва или за сега намалението е много слабо. От един месец има тук таме някоя нова дрешка добавена, няма палта, якета, само някакви парцали. Като цяло този сезон върнах много неща, което по принцип не ми се случва, но детски дрехи една с друга не си приличат по размер, направо е скандална разликата в една и съща номерация.

# 2 744
  • Мнения: 185
Ето и моите придобивки,много съм доволна:




Общи условия

Активация на акаунт