sport vision Рекламации

  • 1 406
  • 16
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 1 225
Понеже наскоро имах подобна ситуация с магазина искам да споделя как можете да се свържете с тях. На посочения 0700 телефон наистина никой не вдига, във Фейсбук или изобщо не отговарят или го правят след 10 дни. Поръчки не потвърждават, направо получих известие от Спиди за доставка.
Единствения начин за връзка с тях е чрез мобилните телефони на всеки един магазин, които се виждат в търсачката "намери магазин". Телефонните номера излизат и при проверка за наличност на номерации на обувките им в техните магазини.
Аз исках да заменя стока, но те пък нямали такава практика, та ми върнаха парите в рамките на 7 дни и категорично не бих пазарувала повече онлайн от тях. Нито има възможност за комуникация, не заменят стока, не потвърждават поръчки..

# 16
  • Мнения: 3
Здравейте и мен ме излъгаха, купих маратонки за 400лв, за един месец се скъсаха и ги дадох за рекламация чаках 20 дена и дадоха становище че ми били малки и затова се скъсали, което изобщо не е вярно, маратонките не са ми стегнати изобщо. Нито желаят да погледнат как седят маратонките на крака ми.
По добре мерете там само маратонки и пазарувайте онлайн от други магазини, там поне си спазват гаранцията.

Общи условия

Активация на акаунт