Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • Публикувана: 1 юни 2020, 10:41 ч.
  • Последно мнение: 3 юни 2020, 11:43 ч.

Мнение за VW Touareg 3,0 TDI

  • 425
  • 3
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
Здравейте, понеже ми предстои закупуване на автомобил, а знаете това не е лесен избор...Ще бъда благодарна ако ми помогнете и си кажете вмението си за  VW Touareg 3,0 TDI - 2014год.. Публикувам и обявата на която съм се спряла. До скоро мислех да заложа  на BMW X3 2011, но един познат ми каза, че Touareg е по-добър избор. Моля, споделете мнение. Благодаря Ви предварително!

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=215788299079 … &slink=fmhyfa

# 1
  • Мнения: 169
Здравей,ние имаме такава и е нещо уникално,вози прекрасно,вътре усещането също е уникално,голяма ,удобна,вози прекрасно,кара се леко

# 2
  • Мнения: 98
Имам опит и с БМВ и Волксваген- според мен по- добрият вариант е Туарега. При нас с БМВ-то постоянно имахме проблеми с електрониката и като един датчик не е наред, светеше таблото като коледна елха. Сега сме с Волксваген и освен някакви дребни неща, които са се появявали, други проблеми не сме имали. Нали знаеш обаче- жена и кола са на късмет, така че успех в търсенето и безаварийно!

# 3
  • Мнения: 1 897
BMW имат един много проблемен двигател, дизел, който през 2011 още се монтира включително и на 3-ките, става дума за
N47 , 2000 кубика, често къса веригата , в нета има много ревюта за него.
N57 който е 3000 кубика е по-добрия вариант.

Иначе на въпроса - Да сравнявате Туарег с Х3 е като кон с кокошка, по-резонно би било а сравнявате с Х5.
Х3 може да сравните с Тигуан, същия клас е....
Карахме в къщи стария Тигуан (2010), сега караме новия (2016), и двата най-високата модификация, ДСЖ скорости, всички екстри. Най-хубавото им е, че са служебни, след 10 години опит с този тип СУВ-чета, мега трошлива кола, сравнени с японец, какъвто също имам и с Мерцедес, какъвто имах.
Дори и с Ровер, който принципно е критерий за трошливост на джип.
При това говорим за коли, купени от магазина, на малко под 100 хил сменихме стария за новия.
Туарега е класа над него, на въздушно окачване е, много по-широк, с повече екстри, казват, че е по-здрав...
Но на 260.000 км имайте предвид, че Ви очакват доста неща да се обадят, а цифрите там са сериозни, като проблемът не е толкова в скъпата поддръжка, колкото в некадърността (масова)на техниците. Това са високо технологични коли, за ремонта е нужна специална техника, която имат в оторизираните сервизи, но не умеят да работят с нея, а в малките сервизчета правят свободни съчинения.
 
Най- добре, ако сте се ориентирали твърди към марката, разпитайте в Порше, предлагат върнати от лизинг коли, поддържани при тях, както и коли, внесени от лизинга в Германия, на по-малко километри, със сигурност ще си струват повече.
Четиригодишна кола, Туарег, на 260.000 км на цена значително под средната за пазара (не българския, той е черна кутия) на мен ми звучи подозрително. Вероятно има причина да е такава.
Или просто искайте да се направи обстойна диагностика в Порше на колата, което, обаче, няма да я направи по-млада (с по-малък пробег), за съжаление....
Успех!

Общи условия

Активация на акаунт