Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Всякакви въпроси относно пералнята - тема 8

  • 16 755
  • 533
  •   2
Отговори
# 510
  • Мнения: 2 640
Отидете и го измерете лично, защото най-вероятно няма да измерят вратата. Аз мога да ви кажа колко е при мен - 33мм, но не знам дали пък на слим модела не е по друг начин. От друга страна може да решите да махнете вратата на гардероба и над пералнята да си сложите шкафче или рафтчета. Мисълта ми е, че ако не намерите точен размер пак може да използвате мястото ефективно.

# 511
  • Мнения: 242
Благодаря за отговорите. Ще звъня, защото живея в малък град и няма наблизо големи вериги магазини за битова техника. А за слим Самсунга като втори вариант?Читава ли е?

# 512
# 513
  • Мнения: 69
Electrolux имат няколко модела Slim. За 7 или 8 кг. пране. Има на 45 и 55 см. дълбочина.Може да се отиде с ролетка в магазина и да се премери с точност колко е дълбока с вратата. AEG също имат 1-2 модела Slim на 45 см. За Бош знам, че имат модели на 55 см. дълбочина, и само 1 под този размер:
https://www.tehnomix.bg/peralnya-bosch-wlt-24440-by

Последна редакция: нд, 22 ное 2020, 21:52 от Доктора 46

# 514
  • Мнения: 7
Здравейте, закупихме пералня LG F4WV910P2 на 30.07.2020г и я инсталирахме на 06.09. Още при първото пускане установихме, че пералнята е много шумна при пускане на вода и веднага се обърнахме към магазин Техмарт Варна, за да я върнем. От там ни казаха, че няма как да я върнем, а трябва да направим рекламация и да дойде сервиз на място. Дойде сервиза и не установи нищо.  Твърдят, че проблема е в налягането. Купихме спирателен кран, който е почти затворен, но продължава да е много шумна. Отново се обърнахме към магазина и изпратиха същият сервиз да вземе пералнята, но отново не установиха проблем. Върнахме се за трети път в магазина да говорим с управител, но той каза, че няма как да върнем пералнята, защото вече имала сервизна история.. пълен парадокс. Обърнахме се към КЗП и от магазина ни изпратиха друг сервиз на ЛГ, който отново не установи технически проблеми, но каза, че наистина е шумна, но естесвтено това не присъства никъде в протокола. Получихме становище от комисията на 20.11, че пералнята е проверена от два сервиза и няма дефекти, проблема бил във високото налягане. Ако не съм доволна от становището да се обърба към помирителна комисия.
Въпроса ми е има ли смисъл да се обръщам към тази комисия или да потърся съдействието на адвокат. Може ли да ми препоръчате адвокат за град Варна, който ще обърне внимание на казуса.
Някой има ли този модел пералня и съответно проблем с шума? Знам, че LG са тихи и съм шокирана, че пералня за 1600лв е толкова шумна. Мога да приложа клип. Обърнах се и към здравна инспекция за замерване на шума, но те не извършвали такава услуга. От LG подвеждат потребителите си с посочените данни 48дб при пране и 71дб при центрофуга и искам регламентирана институция да замери този шум и да установят, че ЛГ подава грешна информация. В магазина потребителя няма как да пусне всички перални, а се ръководи от посочените характеристики.

Извинявам се за дългият пост и се надявам някой да ми помогне.

# 515
  • Мнения: 15 659
Първо си свали едно апче на телефона и сама виж колко децибела е шумът (май стоейки на метър от нея или как е там, провери). И ако наистина е много повече имаш формално право да се разправяш. Ако е горе -долу така как ще докажеш, че е шумна?
Впрочем пишеш, че сте намалили спирателния кран, но не знам дали това е достатъчно. Има кранове за редуциране на налягане, може би ще свърши работа.
https://thermoeconomic.com/produkt/%D1%80%D0%B5%D0%B3%D1%83%D0%B … 82%D0%B8%D0%BB-3/
Може и да е въпрос на акустика.

Иначе ако я закарат в сервиза и там премерят шума, и на открито и с нормално налягане не е над нормата после ще ти я върнат и ще те карат да си платиш.

# 516
  • Мнения: 268
Здравейте, закупихме пералня LG F4WV910P2 на 30.07.2020г и я инсталирахме на 06.09. Още при първото пускане установихме, че пералнята е много шумна при пускане на вода и веднага се обърнахме към магазин Техмарт Варна, за да я върнем. От там ни казаха, че няма как да я върнем, а трябва да направим рекламация и да дойде сервиз на място. Дойде сервиза и не установи нищо.  Твърдят, че проблема е в налягането. Купихме спирателен кран, който е почти затворен, но продължава да е много шумна. Отново се обърнахме към магазина и изпратиха същият сервиз да вземе пералнята, но отново не установиха проблем. Върнахме се за трети път в магазина да говорим с управител, но той каза, че няма как да върнем пералнята, защото вече имала сервизна история.. пълен парадокс. Обърнахме се към КЗП и от магазина ни изпратиха друг сервиз на ЛГ, който отново не установи технически проблеми, но каза, че наистина е шумна, но естесвтено това не присъства никъде в протокола. Получихме становище от комисията на 20.11, че пералнята е проверена от два сервиза и няма дефекти, проблема бил във високото налягане. Ако не съм доволна от становището да се обърба към помирителна комисия.
Въпроса ми е има ли смисъл да се обръщам към тази комисия или да потърся съдействието на адвокат. Може ли да ми препоръчате адвокат за град Варна, който ще обърне внимание на казуса.
Някой има ли този модел пералня и съответно проблем с шума? Знам, че LG са тихи и съм шокирана, че пералня за 1600лв е толкова шумна. Мога да приложа клип. Обърнах се и към здравна инспекция за замерване на шума, но те не извършвали такава услуга. От LG подвеждат потребителите си с посочените данни 48дб при пране и 71дб при центрофуга и искам регламентирана институция да замери този шум и да установят, че ЛГ подава грешна информация. В магазина потребителя няма как да пусне всички перални, а се ръководи от посочените характеристики.

Извинявам се за дългият пост и се надявам някой да ми помогне.

И аз се разочаровах от LG вярно базов модел, но изключително лошо изпиране, добре че е на една вила и много рядко се ползва. И там има голям шум при пълнене.

# 517
  • Мнения: 64
Току-що си поръчах промоционален пакет перилни препарати за Twindos на Миелето - 6 броя контейнери фаза 1 и фаза 2, контейнер с почистващ препарат и два броя празни контейнера - фаза 1 и фаза 2.
Направо се обадих по телефона в магазина и се разбрах с девойките, да пращат поръчката до най-близкия ми офис на СПИДИ.
Надявам се така да стане по-бързо отколкото онлайн поръчка.

# 518
  • Мнения: 5
Здравейте, искам да попитам дали знаете по каква причина в технополис има 2 перални на Gorenje, които като ги потърся в официалния сайт ги няма никакви? По-стари модели ли са или...

# 519
  • Мнения: 4 170
Здравейте, искам да попитам дали знаете по каква причина в технополис има 2 перални на Gorenje, които като ги потърся в официалния сайт ги няма никакви? По-стари модели ли са или...
В официалния сайт на магазина има точно десет модела: https://www.technopolis.bg/bg//Domakinski-elektrouredi/Peralni/P … 3Abrand%3AGORENJE
Как да разгадаем за кои модели говориш?

# 520
  • Мнения: 5
Здравейте, искам да попитам дали знаете по каква причина в технополис има 2 перални на Gorenje, които като ги потърся в официалния сайт ги няма никакви? По-стари модели ли са или...
В официалния сайт на магазина има точно десет модела: https://www.technopolis.bg/bg//Domakinski-elektrouredi/Peralni/P … 3Abrand%3AGORENJE
Как да разгадаем за кои модели говориш?
Става дума за Gorenje WS947LN и WS846LN

# 521
  • Мнения: 464
Здравейте! В петък купихме пералня АЕГ, а вчера я свързахме. Днес я пуснах за първи път и ми прави впечатление, че при изпомпване на водата тече по пода. Не наводнява дъното, но се получава хубава локвичка. Дали е проблем при свързването или...? Трета пералня пуснах и все едно и също! От какво друго може да е?

# 522
  • Мнения: 15 659
Не трябва да тече. Проследете от къде е течът или поне се подсигурете, че причината не е извън пералнята. И ако е така викнете техник, в гаранция е.

# 523
  • Мнения: 464
Не трябва да тече. Проследете от къде е течът или поне се подсигурете, че причината не е извън пералнята. И ако е така викнете техник, в гаранция е.
Течът идва изпод пералнята. Само при източване на водата. Дали отзад, в маркучите, може да има проблем? В книжката пише, че може препаратът ми да не е подходящ, но той е прах Ариел. Не ми се вярва да е от това!
Благодаря Disappointed

# 524
  • Мнения: 4 170
Ако е под плот, я извадете и я пуснете, така че да виждате маркучите доксто изпомпва. Убедете се, че няма изваден маркуч за мръсна вода и ако е така, викайте сервиз.  Мръсният маркуч хванат ли е на нужната височина, както е показано в книжката? Телефонът на сайта на АЕГ, започващ с 0800 е безплатен.

Общи условия

Активация на акаунт