Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Кървене при прием на Белара

  • 403
  • 3
  •   1
Отговори
  • Мнения: 21
Здравейте момичета, след много чудене  бременна ли съм или не,  забременях. В края на третия месец -05.05 прокарвих, бебето нямаше тонове и се наложи спонтанен аборт. Прокървявах три седмици . На точно 30 ден от аборта ми дойде цикъла и започнах да пия, по предписание на доктора Белара. На 14 хапче, все още бях в цикъл и в четвъртък отидох на преглед. Каза , че матката е чиста и понеже съм с един яйчник , той функционира добре. Изписа ми Дицинон кръвоспиращо, но днес вече втори ден кървенето не спира. А доктора каза да го пия три дни и ще спре. Притеснява ме, че наближава да почвам реактивните хапчета, а още съм в цикъл. Моля за мнения.

# 1
  • София
  • Мнения: 3 583
Силно ли е кървенето?
Първият прием от противозачатъчните е нормално да има зацапване.

# 2
  • Мнения: 21
Само като прецапване е , като се раздвижи повече става кървене , но отново слабо. Мене ме тревожи,  че и преди съм ги пила и всичко беше точно  , на 21 почвах неактивните, идваше ми мц и всичко ок. А сега ми дойде цикъла и то не спира вече на 17 хапче.  Всичко според мене идва от спонтанния аборт.

# 3
  • София
  • Мнения: 3 583
Първият месец е нормално да е така Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт