Петокласници 2020/2021

  • 43 069
  • 740
  •   1
Отговори
# 450
  • Мнения: 9 514
Компютърното моделиране им е от трети клас, а сега е видоизменено в Информационни технологии.
Но сега имат Технологии и предприемачество... при нас едно техническо чертане в три изгледа на обемен предмет, без изобщо да е обяснено как се пренасят успоредни линии и други основни правила при чертането... Чакам и на аксонометрия да преминат скоро с това темпо (все едно са първи курс в ТУ или поне в механотехникум Close). Появяват се едни оценки с коментар "Чертай по-чисто!".

По история не ги тормози с "разкажи урока", а с "наводящи" въпроси децата всичко успявата да си разкажат пак Simple Smile Този учител много си го харесват, както и математичката (възрастна жена с много строг вид, но очевидно в подход с работата с децата). За другите още нямам ясни положителни или отрицателни впечатления, неутрална е засега девойката Simple Smile

# 451
  • Мнения: 4 576
Компютърното моделиране е наистина от 3 клас и там  пишеха скрач игрички, ама тази година имат допълнителна школа по КМ, освен в клас и там е препускане. По ТП е много спокойно, садиха цвете, писаха за домашното си животно...но пък по ЧП пишат протоколи от експериментална работа.

# 452
  • София
  • Мнения: 3 813
При нас се заформя някаква драма с дисциплината. Не знам как ги удържаха до миналата година класната и учителя в занималня, но някак успяваха.
Моят като по чудо не в центъра на ситуацията, но усещам че предстоят близки срещи от трети вид с ръководството.

# 453
  • Мнения: 1 299
Компютърното моделиране им е от трети клас, а сега е видоизменено в Информационни технологии.
Но сега имат Технологии и предприемачество... при нас едно техническо чертане в три изгледа на обемен предмет, без изобщо да е обяснено как се пренасят успоредни линии и други основни правила при чертането... Чакам и на аксонометрия да преминат скоро с това темпо (все едно са първи курс в ТУ или поне в механотехникум Close). Появяват се едни оценки с коментар "Чертай по-чисто!".

По история не ги тормози с "разкажи урока", а с "наводящи" въпроси децата всичко успявата да си разкажат пак Simple Smile Този учител много си го харесват, както и математичката (възрастна жена с много строг вид, но очевидно в подход с работата с децата). За другите още нямам ясни положителни или отрицателни впечатления, неутрална е засега девойката Simple Smile
И при нас по ТП имаха техническо чертане и техническо писане, правиха и някакви макети съвсем в началото. Моята много ги харесва като часове. Правят някакви чертежи, описват, надписват. Не съм видяла нищо обаче аз.
По история и при нас учителката била много готина, оставяла 10тина минути в края на часа, в които се получавали много хубави дискусии или играели някакви игри, свързани с учебния материал.
По ЧП правиха лабораторни упражнения, като за някои от тях даже сами си правиха везни и не знам още какво. Интересно ѝ е, за пръв път си карат и лабораторните упражнения. Но като че ли доста бързат. Имат вече и по няколко изпитвания освен входните нива. По английски и история може да я оформят Simple Smile Явно се притесняват, че пак ще минат на дистанционно и оценяването не се знае колко ще е обективно през компютър, а и още учителите не ги познават достатъчно.

# 454
  • Някъде там...
  • Мнения: 4 815
Хич не ми се виждат натоварени моите. Ученето приключва за няма и час... Пишат домашните по предметите веднага след като се приберат, още същия ден, не чакат следобяда преди съответния час. По разказвателните не ги карат да си разказват урока, задават им въпроси. Остава си им и свободно време. Има дни, в които едната девойка даже си пише домашните през междучасията... за да имала повече свободно време после. Дано й остава нещо в главата.
Проблем имат с особената учителка по география и с тази по английски от старата школа. Другите са ок.
С дисциплината имат вече проблеми, има няколко много приказливи и пакостливи момчета. Засега поне агресия и обиди няма.
Имаха масово участие в математическо състезание, обсъдиха си задачите, резултатите, в междучасията. Имат и чат на класа, който е много активен.

# 455
  • Мнения: 5 465
Струва ми се огромен претоварен учебен план в 5 клас. Преходът от 4 към 5 не е плавен. Чак пък толкова да им се изсипва информация?!?!

И аз съм на това мнение. Безумно препускане, направо ги пуснаха в дълбокото....Какво целят не знам? Много децата от нашия клас дадоха отбой, не разбират материала и това се отразява на оценките. Интереса им е нулев, което е разбираемо. Други реват и не искат да ходят. Нямат време да затвърдят материала, общо взето и на мен ми коства бая нерви, за да следя всичко.

# 456
  • Sofia
  • Мнения: 4 835
Какви оценки имат досега? При нас няма никакви, освен от входящите нива и още една, която не може да ми каже откъде е Simple Smile Аз моят не го виждам да се претоварва засега. Имаше затруднения по технологиите само. По математика засега няма проблеми. По български му е по-тегаво, но винаги е било така. Такъв зор е с едни прости преразкази, че няма накъде...

# 457
  • Мнения: 400
От училище до училище има голяма разлика. При нас всяка седмица има контролни, всеки ден нов урок. По математика имат по 100 задачи на ден. Много им е натоварено на децата.

# 458
  • Мнения: 9 514
От училище до училище има голяма разлика. При нас всяка седмица има контролни, всеки ден нов урок. По математика имат по 100 задачи на ден. Много им е натоварено на децата.
Не би трябвало чак пък толкова да е голяма разликата. Имат учебни планове и задължително учебно съдържание. И при нас има много изпитвания, контролни всяка седмица (не по всеки предмет разбира се), уроците вървят в ритъм (нов урок, упражнение, изпитване и така), имат и 10 минутки преди нов урок... Само по математика нямат по 100 задачи на ден. Натоварени са, но "много" бих използвала само за тегловото натоварване на раниците, не толкова за учебното претоварване Simple Smile

# 459
  • Мнения: 4 576
И децата нямат по 100 задачи на ден, но пък по време на тридневната ваканция щяло да има голямо домашно за повишаване на оценка по Мат.
desive78, за трансформиращ преразказ ли става дума?
Използвате ли помагало за преразказите? Доколкото знам са доста важни, защото ги дават на матури.

Последна редакция: вт, 20 окт 2020, 10:48 от malinkap

# 460
  • София
  • Мнения: 4 106
Разлика има не голяма, а огромна между училищата. Както в самия материал, така и в изискванията на учителите и самото оценяване. Моята девойка от отличничката на класа, в момента има оценки от 3 до 6 всякакви. Не е оглупяла и не се е омързеливила за едно лято, просто госпожата до миналата година беше със средни изисквания, и нивото беше също такова, макар училището да беше едно от хубавите, госпожата най-добрата в набора и най-силния клас. Понеже ми е ясно това за нас драма няма, нито за мен, нито за детето, учи се да учи по повече, и да пише по-големи домашни. В даден момент ще свикне. За момента учи до около 19 часа всеки ден, плюс уикенда по половин ден. Не й е тежко, не се чуства претоварена, но с това ранно стъмване и вече като не може да се излезе навън вечерта, става учене по цял ден, което ще започне да дотяга в най-скоро време.

# 461
  • Мнения: 400
Нас ни предупредиха още на родителската среща, че в нашето училище много се учи. Дават огромни домашни и хич да не се оплакваме ако не смогват, защото ние сме си избрали училището.

# 462
  • Някъде там...
  • Мнения: 4 815
Оценки засега - 5 и 6, предимно второто. Входящи нива + няколко от устно изпитване + няколко от контролни. Среден успех на класа - 5,70. По математика например в час се решават сборници. Задачите от учебника са за домашно + още от сборниците. Класната им от 1 до 4 клас ги претоварваше с домашни, сега даже са по-малко от преди...
По ТП имат да правят проект за кулинарен конкурс. По История ще ги водят в Археологическия музей за да онагледят уроците. По музика ги изпитват на тактуване тия дни.

# 463
  • Мнения: 1 207
И аз съм на това мнение. Безумно препускане, направо ги пуснаха в дълбокото....Какво целят не знам? Много децата от нашия клас дадоха отбой, не разбират материала и това се отразява на оценките. Интереса им е нулев, което е разбираемо. Други реват и не искат да ходят. Нямат време да затвърдят материала, общо взето и на мен ми коства бая нерви, за да следя всичко.
С две ръце подкрепям и аз: всеки ден уча - история, география, решавам НОД/НОК(а след два дни вземат дроби и не знам как ще се оправят без тях), ЧП го владее мъжа и той през ден лудва, а боговете ги сънувам вече включително славянските.. не знам досега как спахме 4 години и кой гений е направил тази програма.
Разбирам и учителите, опитват се да слязат до нивото на нашите, ама то няма как при този материал. И хем втори път го играя тоя цирк и уж съм подготвена...

# 464
  • София
  • Мнения: 5 624
У дома е целият спектър оценки, май само двойка още не е отчел. Доста коментари за учителите, че "не са честни". Не знам как ще я караме.

Общи условия

Активация на акаунт