Петокласници 2020/2021

  • 43 084
  • 740
  •   1
Отговори
# 435
  • София
  • Мнения: 1 111
И синът ми е в същият клас.В СМГ не всички класове са с еднакъв успех, има по -силни и по -слаби.Ще видим как ще е новият материал.Прави ми впечатление, че повечето неща от разказвателните предмети се учат по време на часа.Предишното ни училище беше много добро и затова входните нива са силни.

 Какво визираш под по-силни и по-слаби класове в СМГ? Ако е по резултата от единствения изпит за прием тази година хич не съм съгласна. Това си беше до голяма степен една игра на нерви и психиката оказа доста голямо влияние на резултата почти равно на знанията и подготовката. Не малко силни деца от набора просто не издържаха психически, а други не показаха максимума и влезнаха на по-задни позиции. Освен това по мои впечатления като изключим може би А клас разпределението в класовете по тези резултати е доста равномерно, във всеки има и "силни" и "по-слаби". Мисълта ми е, че е още много рано да се говори за силни и слаби класове, каквото и да значи това особено пък в това училище.

# 436
  • Мнения: 400
Здравейте, някой знае ли къде мога да намеря отговорите на МБГ есен 2019 за 5 клас?

# 437
  • Мнения: 4 576
И синът ми е в същият клас.В СМГ не всички класове са с еднакъв успех, има по -силни и по -слаби.Ще видим как ще е новият материал.Прави ми впечатление, че повечето неща от разказвателните предмети се учат по време на часа.Предишното ни училище беше много добро и затова входните нива са силни.

 Какво визираш под по-силни и по-слаби класове в СМГ? Ако е по резултата от единствения изпит за прием тази година хич не съм съгласна. Това си беше до голяма степен една игра на нерви и психиката оказа доста голямо влияние на резултата почти равно на знанията и подготовката. Не малко силни деца от набора просто не издържаха психически, а други не показаха максимума и влезнаха на по-задни позиции. Освен това по мои впечатления като изключим може би А клас разпределението в класовете по тези резултати е доста равномерно, във всеки има и "силни" и "по-слаби". Мисълта ми е, че е още много рано да се говори за силни и слаби класове, каквото и да значи това особено пък в това училище.

А, рано е да се каже кой клас ще е с по-висок успех, но със сигурност няма да са на едно ниво по успех. Айла може да сподели как беше и при техния випуск.От моят опит с това училище, има разлика между паралелките, но тя ще се проличи може би най-вероятно като станат по-големи.
И при нас се обяснява, че трябва да се четат учебниците, няма да ги обгрижават както беше 1- 4 клас.

# 438
  • Някъде там...
  • Мнения: 4 833
На школата по математика се смесват класовете при нас. Май по нищо друго не се случва.
Засега не се налага да проверявам и подбутвам за домашни и уроци. Но пък обяснявам редовно как вече е различно и как трябва да са по-самостоятелни. Дали ме отразяват, не зная...
По математика имат 3 сборника, които им поискаха от училище, стигат им. По БЕЛ съм купила едно помагало за четене с разбиране и едни тестове.
За входните нива, имаме учителки, които казаха, че 50% е резултат за двойка. Та имаме и две двойки вече в класа.

# 439
  • София
  • Мнения: 1 111
Моите горките се оплакаха, че не усещали   любов от класната към класа, както в началното училище, та се наложи да обяснявам, че оттук нататък ще е така. Ама и малко ми стана мъчно, какви неща им правят впечатление. Дечковци са си още.
  На този етап имаме малко проблем с писането на домашни (досега бяха на занималня и не ми се е налагало да контролирам този процес). Сега се започва едно отлагане, пазарлъци, но ще влезем в ритъм.
 По въпроса със силните и слаби класове, честно казано не разбирам, каква е ползата за конкретно дете от "силата" на класа. Това е само статистика, пък и като преподават различни учители с различни критерии съвсем се губи смисъла. В училище с подбор пък съвсем. Моите идват от клас, в който имаше деца които още не четяха гладко, други пък имаха затруднения с таблицата за умножение, но пък за сметка на това всички бяха задружни и се усещаше до последно страхотна атмосфера в класа. Много се надявам подобна спойка да се получи и в новия клас и хич не ми пука, къде ще е във статистиката.

# 440
  • София
  • Мнения: 5 624
Аз си признавам, че гледам да излиза вечер, докато още е светло и топло, пък като стане невъзможно, ще набляга на ученето.

# 441
  • Мнения: X
Моят съм го накарала по всички разказвателни предмети да си чете урока, да си го разкаже сам и после да ми го разкаже на мен, като го и подпитвам някой друг въпрос по урока.

Играта си е игра, но ако сега не си създаде навик да си учи и разказва уроците, няма за кога после.

# 442
  • Кърджали
  • Мнения: 11 267
И дъщеря ми беше учудена, че не е досаттъчно да каже с две изречения какво запомнила от урока. Та сега  започнах да я наглеждам как си учи уроците по разказвателните предмети..

# 443
  • София
  • Мнения: 2 301
Аз досега не съм се включвала да проверявам какво е научил и дали е написал домашните. Режимът от миналата година е относително запазен, даже засега има повече свободно време според мен, защото в старото училище бяха по цял ден.
Ходи на спорт поне 3 пъти седмично, за да разтоварва, отделно английски /засега само по веднъж седмично, защото не можем да наместим програмата/. От този петък му започва школата по Информатика, която ще отнема целия следобед, но се надявам да му е интересно и полезно. Школата по Математика засега я пропускаше, защото е в събота и предпочитам да сме извън София, когато времето позволява. Като започнем да си стоим повече в къщи, ще я пробва и нея.
От предишните занимания му отпадна единствено ходенето на пиано, защото преди си беше в училището в учебно време, а сега ще е трудно да го вместим и него в графика. Кофти ми е, защото свиреше с удоволствие и още му се ходи.

# 444
  • Най-красивата страна
  • Мнения: 13 167
Дъщеря ми ходи вече трета година на английски в събота -по 3 часа,преподавателите са англичани и съм много доволна.
На конна езда в неделя за 1 час.
После отиваме на разходка някъде извън града.
През лятото ходеше на плуване ,но сега не.
Избягвам занимания,които са през седмицата ,особено вечер.

За разказвателните предмети-няма особени затруднения,но това е заслуга и на госпожата.
Тя преподава урока така,че за децата е интересно и научават най-важното още в клас.
Вкъщи дъщеря ми чете урока поне още два пъти.
Тук е важно четене с разбиране-на което се наблягаше миналата година.
Гледам да не се разсейва-тоест спирам телевизора,прибирам телефона,защото все някой чати...
После отговаря на въпросите след урока.

Купили сме голям глобус ,карти по история,география ,които улесняват ....
По география-винаги,когато пътуваме някъде показвам на картата къде точно отиваме..

Пазарлъци и  отлагане няма.
Давам един час почивка -да се преоблече,да се измие,да обядва...
После започва с домашните.
След като приключи следват забавления-гости,каране на ролери,колело,излизане с приятелки...може и да поиграе на някоя игра..
Така учи още от първи клас,не е ходила на занималня.

# 445
  • Мнения: 9 049
Направо като чета ми се събират очите....

Моя се мотае с часове. Обикновено след обяд е сам и домашните се пишат по няколко часа.
В редки случаи всичко е перфектно. Обикновено е попретупано или не пълно или написано грозно.
Та в голяма част от случаите се дописва по нощите.

Така наречените разказвателни предмети повечето са безумие. То реално те почти нищо не разказват или отговарят на 3 въпроса след урока с по две изречения. Та там се опитвам да вкарам малко повече информация за да има някакъв смисъл.

Иначе ходи на спорт 4 пъти в седмицата - картотекиран е.
На английски по 3 часа и на математика.

Всяка свободна минута е навън , като през седмицата не е много.

# 446
  • Мнения: 7 347
Скрит текст:
И синът ми е в същият клас.В СМГ не всички класове са с еднакъв успех, има по -силни и по -слаби.Ще видим как ще е новият материал.Прави ми впечатление, че повечето неща от разказвателните предмети се учат по време на часа.Предишното ни училище беше много добро и затова входните нива са силни.

 Какво визираш под по-силни и по-слаби класове в СМГ? Ако е по резултата от единствения изпит за прием тази година хич не съм съгласна. Това си беше до голяма степен една игра на нерви и психиката оказа доста голямо влияние на резултата почти равно на знанията и подготовката. Не малко силни деца от набора просто не издържаха психически, а други не показаха максимума и влезнаха на по-задни позиции. Освен това по мои впечатления като изключим може би А клас разпределението в класовете по тези резултати е доста равномерно, във всеки има и "силни" и "по-слаби". Мисълта ми е, че е още много рано да се говори за силни и слаби класове, каквото и да значи това особено пък в това училище.
А моите наблюдения са, че едната немска паралелка събра много добри състезатели по математика. Класовете са равномерно преразпределени на база единствен изпит. В момента и учителите доста ги поглезват, доколкото падат от 12-ти класове при бебетата и само госпожата по математика никога не прекалява и "по-малко от 20 - 30 задачи не дава".
Вече започна и курсът по английски и вече ще видим какво ще се случи с организацията.

# 447
  • София
  • Мнения: 5 624
Моят съм го накарала по всички разказвателни предмети да си чете урока, да си го разкаже сам и после да ми го разкаже на мен, като го и подпитвам някой друг въпрос по урока.

Чисто физически не издържам вечер И да ми разказват уроци, едвам се справям с останалата лудница.
Вкарахме 2 уча.се обаче.

# 448
  • София
  • Мнения: 5 246
Струва ми се огромен претоварен учебен план в 5 клас. Преходът от 4 към 5 не е плавен. Чак пък толкова да им се изсипва информация?!?!

# 449
  • Мнения: 4 576
Моите каточели посвикнаха, въпреки че се включи и едно компютърно моделиране (школа) дето гълта бая време.Там се препуска с бясна скорост, а по мое мнение не би трябвало да е така.Искаха да ходят и на математическа лингвистика, но след като осъзнаха, че няма да имат нито един свободен ден, се отказаха.В училището организираха баскетбол и  волейбол за малките и когато могат ходят. Девойката очаква с нетърпение участие в хора на училището, но не е ясно дали ще го бъде заради корона вируса.

Последна редакция: пн, 19 окт 2020, 14:53 от malinkap

Общи условия

Активация на акаунт