Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 29 юни 2020, 11:18 ч.

Развалено месо в Билла Люлин

  • 566
  • 14
  •   2
Отговори
  • Мнения: 72
Здравейте на всички,

Искам да споделя какво "прясно" месо си купих от Била вчера. След като стоя в хладилника през цялото време, сега мирише на мърша.
Срокът му е до 30.06. Жалко, че не можете да усетите миризмата от снимката (или не е толкова жалко, защото е отвратителна).
С малко бебе съм, живея извън София, вчера отидохме до Люлин да напазаруваме, така че не мога да го върна. Просто държа да се разчуе.
Благодаря за трибуната.

Последна редакция: пн, 29 юни 2020, 11:46 от bubanka

# 1
  • Мнения: 40 859
Когато го взехте усетихте ли миризма?
Вчера беше доста топло, ако при покупката не се е усещало, възможно е да се е развалило заради неправилно съхранение. В хладилна чанта ли го превозихте?

В Люлин има 2 Били. От тази в Люлин 8 пазарувам вече 16 г. и никога не съм имала проблем. Но винаги е възможно да има некоректен служител и инцидентна грешка. Редно е веднага да уведомите магазина, за да направят проверка и вземат мерки, за да не се повтаря.

# 2
  • София
  • Мнения: 3 377
Колко време мина от покупката до прибиране в хладилника?
На мен ми се случи вчера да "изпусна" една риба в жегата. Абсолютно прясна (купих я жива сутринта). Оставих я на плота да я сготвя, но ми се наложи спешно да изляза. Бях навън от 12:30 до 17:30 ч. Когато се прибрах, рибата се беше превърнала в мърша.
Дори и да е невъзможно връщането, предупреждението на магазина е задължително. По телефон или мейл, за да се предотврати натравяне на клиенти.

# 3
  • София
  • Мнения: 8 134
Като гледам етикета е Билата в 8-ми. Ако смятате, че е съхранявано правилно при превоза, подайте задължително оплакване в сайта им.

# 4
  • Мнения: 72
Времето между покупката и прибирането в хладилника вкъщи беше не повече от 30-40 минути. Купих го от Била до метростанция Люлин. Аз живея в Банкя, така че не съм се бавила много. Наясно съм с жегите и за това бързо го прибрах в хладилника, не исках да го замразявам при положение, че ще го готвя след няколко часа. Грешка беше, че не го отворих в деня на покупката, беше опаковано в 3 плика и го оставих така.
Здраве да е, пазете се, че с тоя Ковид-19, само хранително отравяне и ходене по болници ни трябва.

# 5
  • Мнения: 40 859
Разваленото месо се усеща, независимо от пликовете.
Предвид неправилното от ваша страна съхранение, по-вероятно е причината да не е в магазина. Но пак казвам, сигналът е задължителен, това е нещо много сериозно.

П.П. И за ваша безопасност, когато пазарувате от по-далечни магазини през лятото, използвайте винаги хладилна чанта.

# 6
  • Мнения: 72
Не бих казала неправилно съхранение, не купувам месо за първи път, не смятам че едно прясно охладено месо може да се  развали за 30 мин. Но вие продължавайте да защитавате корпорациите, които изсмукват последния лев на народа и предлагат боклуци.
Пазарувайте си в Била, то е като руска рулетка, някой ден разваленото ще попадне във вас.

# 7
  • Мнения: 40 859
Навсякъде може да има лош служител. Затова е важна обратната връзка с магазина.

# 8
  • София
  • Мнения: 3 377
Аз не пазарувам в Билла, но сигналът е задължителен от страна на клиента, точно с цел предпазване на другите и с цел да няма руска рулетка. Възможно е да е грешка на служител, на доставчик, на съхранение, на много неща, но задължително се сигнализира в самия обект, където е възможно да има проблем. Те си имат протоколи за действие.
Въпрос на съвест и отговорност към обществото е.
Ако смятате, че е умишлено действие на магазина, сигнал се подава и към ХЕИ и РЗИ. Достатъчно е да се прати имейл със снимка.
Между другото, температурата в хладилника не е подходяща за съхранение на месо, когато то е в общата част, а не в обособена такава за охладени продукти. Не бих си позволила да храня семейството си с месо, съхранявано в общата част на хладилника, дори и да не мирише. Допустимо е единствено при размразяване на дълбоко замразен месо да се остави там, докато се отпусне. Определените продукти трябва да се съхраняват при определени правила, за да се гарантира запазване на качеството им.

При температура от 0 до 4 градуса, каквато е в общата част на хладилника, без да е било затопляно междувременно над 18 градуса (което явно не спазено при пренасянето му) охладено месо не може да издържи повече от 24 ч. до максимум 48 ч. Най-нетрайни са риба, пиле и червени/кървави меса. Мазно и/или осолено, напр. сланина издържа до 3 дни.

Последна редакция: пн, 29 юни 2020, 13:54 от Fever Ray

# 9
  • Мнения: 72
Аз не пазарувам в Билла, но сигналът е задължителен от страна на клиента, точно с цел предпазване на другите и с цел да няма руска рулетка. Възможно е да е грешка на служител, на доставчик, на съхранение, на много неща, но задължително се сигнализира в самия обект, където е възможно да има проблем. Те си имат протоколи за действие.
Въпрос на съвест и отговорност към обществото е.
Ако смятате, че е умишлено действие на магазина, сигнал се подава и към ХЕИ и РЗИ. Достатъчно е да се прати имейл със снимка.
Между другото, температурата в хладилника не е подходяща за съхранение на месо, когато то е в общата част, а не в обособена такава за охладени продукти. Не бих си позволила да храня семейството си с месо, съхранявано в общата част на хладилника, дори и да не мирише. Допустимо е единствено при размразяване на дълбоко замразен месо да се остави там, докато се отпусне. Определените продукти трябва да се съхраняват при определени правила, за да се гарантира запазване на качеството им.

При температура от 0 до 4 градуса, каквато е в общата част на хладилника, без да е било затопляно междувременно над 18 градуса (което явно не спазено при пренасянето му) охладено месо не може да издържи повече от 24 ч. до максимум 48 ч. Най-нетрайни са риба, пиле и червени/кървави меса. Мазно и/или осолено, напр. сланина издържа до 3 дни.

А бихте ли споделили как съхранявате месото, след като не бихте си позволили да давате такова от хладилник на семейството си?

# 10
  • София
  • Мнения: 3 377
Не от хладилник, а държани в общите хладилни части (тези с температура от 0 до 4 градуса, каквато е стандартната в хладилника) . Месо купувам и готвя прясно или купувам прясно и замразявам дълбоко във фризера при - 18 градуса. В хладилника имам секция за охладено месо и други охладено продукти. (тази част е с температура - 4 градуса, но в тях не държа месо за повече от 24 ч. И обикновено там слагам прясното месо, докато приготвя останалите продукти за готвене или замразеното, за да се отпусне постепенно след дълбоко замразяване. Рязкото размразяване също е вредно.
Пазаруваме през лятото с хладилна чанта и с чанти с термозащита, защото съм се тровила в жегите от неправилно съхранявани продукти като дете.

# 11
  • Мнения: 221
Билла са си мърлячи, когато бързам, пазарувам от Средика център и ми се е случвало да си купя бурканче с гъби, в което плува плесен, плесенясал хляб и разбира се месо, което е в срок на годност, и което като отворя в къщи ( 10 мин транспорт) да смърди нечовешки гадно. Не се занимавам за няколко лева да ходя да им го връщам, времето ми струва повече... но съм ги зачеркнала от списъка с места, в които пазарувам.

# 12
  • София
  • Мнения: 898
Времето между покупката и прибирането в хладилника вкъщи беше не повече от 30-40 минути. Купих го от Била до метростанция Люлин. Аз живея в Банкя, така че не съм се бавила много. Наясно съм с жегите и за това бързо го прибрах в хладилника, не исках да го замразявам при положение, че ще го готвя след няколко часа. Грешка беше, че не го отворих в деня на покупката, беше опаковано в 3 плика и го оставих така.
Здраве да е, пазете се, че с тоя Ковид-19, само хранително отравяне и ходене по болници ни трябва.

Мисля, че опаковането в 3 плика е много лоша идея, защото месото не може да "диша" и се спарва в торбичките, въпреки че е в хладилник. Но все пак сигнализирайте на магазина, може и парите да ви върнат, ако проблема е при тях.

# 13
  • Мнения: 1 548
В Билла месото никога не е било хубаво, както и в Лидл.
Подайте сигнал, вероятно имат форма за обратна връзка.

Есента си купих от Лидл шоколад с изтекъл още преди 2 месеца срок. Писах им, веднага отговориха и пратиха обезщетение по куриер. На другия ден цялата партида беше махната.

# 14
  • Бургас
  • Мнения: 5 746
Купих веднъж салам на Тандем от Била.Не погледнах годност.Прибрах се срязах го-зелен.Видях,че е с минал срок.Ами ревнах,нашите обаче отидоха да го сменят и се оказа,че цялата партида във витрината е с изтекъл срок.Просто са махнали всички салами на момента.Парите са върнали без проблем.
Обаче ако е примерно възрастен човек,който недовижда?Нямаше миризма на развалено.Опасно е да се консумира развалено месо,даже е особено опасно.
Живея буквално на минути от Била и няма как да се е развалил саламът при пренасяне,а и времето не беше никак топло,не беше лято,стар е този случай.
Купувала съм и мухлясали тиквички от Била,пак ми върнаха парите.
Сега нищо не купувам без да видя срок на годност.

Общи условия

Активация на акаунт