Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 14
Здравейте приятели, създавам тази тема за да предпазя бъдещи семейства от подобна ситуация на нашата и разочарование от провалена така желаната почивка и ваканция ! Преди месец със съпруга ми много търсихме и си намерихме така желаната самостоятелна къщичка в Гърция за лятната ни почивка тъй като сме с две мали деца и желанието ни покрай тези вируси беше да сме на по-безлюдно място , не в хотел , а в самостоятелна и само за нас къща - това беше въпросната къща която си резервирахме в Nea Plagia - Efi's cozy house ! Цената беше прилична и всичко изглеждаше перфектно докато преди 2 седмици гърците не обявиха ,че за да се мине границата им трябва всеки един да има задължително направен отрицателен PCR Тест. Това много обърка плановете ни, тъй като първо никой от нас не желаеше да се бутаме по болници и лаборатории с евентуални болни от Ковид за да си правим тези тестове, отделно определения бюджет щеше да скочи изключително много за 4-членно семейство около 500 лв. допълнителен разход. След ровене и четене в интернет се оказа,че една лаборатория в София прави общи семейни ПУЛ тестове и цената беше поносима - 120 лв. , но докато дойде време да си го правим за да спазим изискването за 72 часа преди пътуване и тази лаборатория прекрати да прави тези семейни тестове и остана единственият ни избор или да не ходим или да се бръкнем с 480 лв. допълнителен разход. Тъй като бяхме оставили голям депозит на собственика от къщата Efi's cozy house за нас не беше опция да отменим резервацията тъй като щяхме да загубим депозита, тоест и в двата случая щяхме да сме доста губещи - или даваме 480 лв. за тестове или губим депозита на същата стойност ! Свързахме се със собственика на тази къща с молба за разбиране и съдействие от него за създалата се ситуация с молба или да променим датите на почивка за септември с надеждата до тогава да отпаднат тези задължителни тестове или да направи някаква отбивка от цената за да можем да покрием поне половината от цената на тестовете. Не срещнахме абсолютно никакво разбиране от собственика на Efi's cozy house и той категорично отказа да направи какъвто и да било компромис и да ни влезе в положението Sad След ежедневно ровене в интернет намерих информация ,че в Благоевград все още правят ПУЛ тестове, свързах се с болницата и колкото и да не ни се пътуваше чак дотам и да се бутаме по болници,решихме че си заслужава и че не искаме да си провалим ваканцията. И така на следващия ден отидохме в Благоевград и направихме тези прословути тестове след часове чакане и път! Вечерта  бяхме толкова уморени и ядосани и написах на собственика на Efi's cozy house, че в крайна сметка успяхме да направим тези тестове и че ще отидем в къщата му, но тъй като не срещнахме никакво разбиране и съдействие от негова страна ще му дам отрицателна оценка в интернет платформата през която направихме резервацията - arendoo.bg  . На другата сутрин трябваше да оправяме и стягаме багажа , защото на следващия ден трябваше да пътуваме и ни беше лудница. В 11 ч. сутринта получих обаждане от грък ,който се представи за служител на arendoo.bg в Гърция и на английски език и с много нахален и строг тон ми каза,че собственика на Efi's cozy house иска да отмени резервацията ни тъй като след написаното му от мен ,че ще му дам лоша оценка вече не се чувствал сигурен... Направо ми стана лошо и обясних на представителя на арендо ,че съм написала това в изблик на нерви от всичките тези трудности и т.н. , но той каза че нищо не може да направи и да се свържем със собственика. Ние се свързахме с него и няколко пъти му се извинихме за това,което сме казали и обяснихме ,че е било от напрежение и нерви, но той се държа изключително грубо и арогантно , като заяви че ние вече сме НЕЖЕЛАНИ гости и анулира резервацията ни . Това се случи по-малко от 24 часа преди заминаването ни и можете да си представите как се почувствахме след всичкото това ходене по мъките , вадене и плащане на PCR тестове и т.н. в деня преди пътуването да ти  отменят резервацията по пренебрежително неоснователни причини !!! Не намерихме подкрепа и от сайта посредник - arendoo.bg ,които казаха че нищо не могат да направят и дори нямаше наказателна такса за собственика на Efi's cozy house, който в последния момент ни отмени резервацията, а ако ние я бяхме отменили ни казаха ,че ще загубим капарото от 500 лв. Най-добросърдечно се обръщам към всички тук НИКОГА да не посещават това място - Efi's cozy house в Nea Triglia , като и да не използват услугите на сайта - arendoo.bg ,защото като нас ще се окажете в ужасна ситуация, без разбиране и подкрепа нито от собственика на къщата, нито от посредниците от Арендо !!!
Ето и линк към въпросната къща :
https://arendoo.bg/estates/greece-paralia-neas-triglias-efi-s-co … a/?estate_id=2845

# 1
  • Мнения: 850
Съчувстам ви за провалената почивка,но не можах да разбера защо след толкова допълнителни разходи сте се конфронтирали със собственика точно преди тръгването?
може би в тази екстрена ситуация е било по-разумно да изберете някоя къща по българското Черноморие.

# 2
  • Мнения: 14
Много неща биха били по-разумни, но в този момент толкова бяхме изнервени ,че изобщо не помислихме че не е най-разумното да се конфронтираме точно преди пътуването...А относно нашето черноморие нито имахме време да търсим самостоятелни къщи, нито възможност за анулация без да загубим капарото, което не беше малко !

# 3
  • София
  • Мнения: 738
Така като Ви слушам, и аз на негово място бих отменила резервацията Ви.

Не стига, че неоснователно искате отстъпка, а после се държите и грубо.

# 4
  • Мнения: 437
Изобщо не ви завиждам за скъсаните нерви, ама поне сега сте сигурни, че сте здрави. И ще си върнете парите за депозита.

# 5
  • Мнения: 43
Трябваше да спестите това, че ще дадете лоша оценка.  Този грък се е изплашил ,че след вашата оценка , гостите ще намалеят още повече ( и с тоя ковид) и затова ви е отрязал така категорично. Ако вие бяхте на негово място,  бихте ли насталини с отворени обятия гости, които ще пишат после негативни мнения?  Иначе много кофти ситуация, загуба на много нерви и пари.

# 6
  • София
  • Мнения: 1 063
И аз да бях щях да отменя резервацията. Никой не Ви е виновен за глупостите които вършите. Каквото си надроби човек това сърба.

# 7
  • Мнения: 63
Трябвало е да се държи по -добре!
Постъпили сте правилно.
След като го е хванало страх да не оставите негативен отзвив е можело да ви обясни ситуацията от негова страна, и да ви предложи компенсация било то и вода за добре дошли. Пък сигурна съм, че и едно нормално човешко отношение щеше да оправи нещата! А не да бърза да анулира. Уж имат зор, че няма турсити и сезонът им е провален, а с лекота анулират дългопланувани почивки! Върнаха ли ви капарото? Ако не са си търсете правата!!!
Потърсете друго място за настаняване, сигурно все още има налични!

# 8
  • Мнения: 948
Ама, Андреа, не е нужно непознати и чужди хора да търпят изблиците Ви на агресия. Много ясно, че ще изглеждате съмнителни типове, след такива коментари. То, какво да очаква човека - ако спрат топлата вода за 3 часа, да му счупите краката ли?

Правилата са си правила - щом тестовете са задължителни, те са за Ваша сметка. Човекът предлага услуга настаняване, а не безплатни ковид тестове. В силен сезон, след направена вече резервация, да се пазарите е излишно - пазарите преди, не след това.

# 9
  • София
  • Мнения: 8 836
Лошото поведение в случая е ваше.
Вместо да се оплаквам от гръка бих се навряла в някоя дупка от срам.

# 10
  • Мнения: 323
Избързали сте с конфронтацията, факт. Изнервена е обстановката за всички, но аз по-скоро мога да разбера неговата реакция, отколкото вашата.

# 11
  • София
  • Мнения: 7 582
Цялата прелюдия с тестовете не разбрах защо е. Какво ви е виновен човека, че вие не можете да си сдържате нервите?!
Аз бих ви сложила в черен списък.

# 12
  • Terra incognita
  • Мнения: 6 527
Какво ви е виновен човекът, че граничните власти си имат изисквания?
И не мога да разбера какво са се юрнали всички към тая Гърция, висят по опашки по 6- 7 часа, плащат сума пари за тестове и накрая се оплакват. Ми ако искате. Сигурно ще ви стане нещо, ако една година пропуснете морето.

# 13
  • Мнения: 95
Имали сте уговорка и капаро, обаче се появили тестовете и не сте искали да давате пари. Собственикът не се е съгласил да отмени резервацията, да загуби пари (понеже в последния момент няма как да намери нови клиенти), за да може Вие да си спестите парите. Вие сте се ядосала и сте тръгнала да го плашите с лоши оценки. Той е решил, че все пак е по-добре да загуби пари, отколкото да приема такива хора. Само не разбрах къде е проблемът в цялата ситуация?

# 14
  • Варна
  • Мнения: 23 288
Аз не схванах логиката да направи отстъпка хазяина заради нещо, което не той е въвел като изискване.

Общи условия

Активация на акаунт