Отговори
# 150
  • Мнения: 22 867
Скрит текст:
quote author=labrex link=topic=1240390.msg41216113#msg41216113 date=1597318378]
Проблемът не е в собственика-грък, какъвто и да беше по народност, ако така му скочат със заплахите, не мисля, че някой ще тръгне да ги носи на ръце, да им доказва и показва колко добре могат да си изкарат. На тяхното поведение няма друг отговор, отрязваш ги, човекът това е направил. Като толкова им се пише, да пишат. Той, надявам се, също може да пише. Каквото повикало.....
има платформи, които не позволяват отговор от мястото за настаняване, туристите знаят това и извиват ръце, пазарят се. Вече и на коментарите не може да се има доверие, навсякъде има фалшиви Sad Особено пък букинг с новия начин за оценяване...
[/quote]

За съжаление, така стоят нещата с коментарите. Но в случая и да напишат отрицателен коментар, ако положителните са повече, не мисля, че биха навредили. Това го пиша по принцип, не съм разглеждала специално за тая къща какви са отзивите. Щях, но не го направих. Пък и ако съм била в къщата, лош коментар не би ме спрял пак да отида. Мисля, че и собственикът е наясно, иначе едва ли ще му е все тая кой какви коментари пише. Факт, че не бива да се държиш като авторката. Искали отстъпка, ами има начин да се поиска, но пък и собственикът не е длъжен да удовлетворява всички искания, особено когато не той е причина за понесените от тях неудобства. Това със заплахите е абсолютно неприемливо.

# 151
  • Мнения: 4 120
След един негативен коментар са нужни няколко позитивни за баланс. Много рязко сваля рейтинга. Авторката да си знае занапред, заплахите в края на почивката, не в началото.

# 152
  • Мнения: X
Авторката най-добре на палатка. Да не пречи на никого и да се изявява като вип дама там, на къмпинга. В България може и шамари да яде за поведението си, особенно при евтини имоти, като къщата.

# 153
  • Мнения: 9 483
Един коментар едва ли ще повлияе, ако наистина мястото е добро.
В случая смятам, че цялостното им поведение е причината за отмяната на резервацията, не конктретно заплахата за лош коментар.
С нищо не показват, че са добронамерени и възпитани гости и с право човекът си е спестил последващи главоболия, а и на тях самите също, тъй като с такова начало и негативна нагласа едва ли биха останали удовлетворени от почивката си.
А за парите мисля, че са върнати, тъй като в началото авторката нищо не пишеше за тях. Предполагам, че щеше да започне първо с това и там да е акцентът, вместо върху провалените планове.
А тя го спомена едва след като видя, че нейното поведение се прие негативно и никой не е съгласен с нея.

Последна редакция: чт, 13 авг 2020, 15:16 от Вαнилия ~🌸~

# 154
  • Мнения: 4 120
Парите на 100% са върнати щом е през платформа. Най вероятно не са и стигали до хотелиера.

# 155
  • Мнения: 9 483
От това изречение още от първия пост аз оставам с впечатление, че парите са върнати.
Тя не си иска парите обратно, а иска наказателна такса за собственика.

“ Не намерихме подкрепа и от сайта посредник - arendoo.bg ,които казаха че нищо не могат да направят и дори нямаше наказателна такса за собственика на Efi's cozy house, който в последния момент ни отмени резервацията, а ако ние я бяхме отменили ни казаха ,че ще загубим капарото от 500 лв. ”

# 156
  • Мнения: 9 669
Очевидно още от първият пост на авторката е, че е тръгнала с рогата напред, търсейки мъст за неосъществената, мечтана почивка в уникалната Гърция. Заплахи, изнудване, грубост... Кой иска такива клиенти?

# 157
  • Мнения: 19 473
То толкова нерви са изхабени, че по-добре да си стоя вкъщи, отколкото да се подлагам на такива преживявания.

Общи условия

Активация на акаунт