Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
# 45
  • София
  • Мнения: 741
Така като Ви слушам, и аз на негово място бих отменила резервацията Ви.

Не стига, че неоснователно искате отстъпка, а после се държите и грубо.

А как да се държим при абсолютния отказ за влизане в положение и опит за разрешаване на проблема ?!
Той проблем няма.

Вие имате. И се държите меко казано арогантно.

Почти съм убедена, че ако бяхте подходили човешки, може би е щял да е склонен на някакъв жест от негова страна. Явно сте скочили като петле както тук сега, тъй че реакцията му е повече от логична и очаквана.

Впрочем, не Ви ли говори нещо фактът колко са единодушни мненията тук?
Също ми е любопитно да отговорите на въпроса Вие дали и как бихте посрещнали гости след (цигански) пазарлъци за цената и заплахи?

# 46
  • Мнения: 24 956
А как да се държим при абсолютния отказ за влизане в положение и опит за разрешаване на проблема ?!
Влизане в положение? Това да не е майка ти или леля ти, че да ти влиза в положение? За бизнес не си ли чувала? Пробвай да влезеш в Билла, да напълниш количката и да помолиш на касата да ти влязат в положение и да платиш само половината цена, защото не можеш да си позволиш цялата. Ти, ако беше наемодател, щеше ли да платиш ПСР тестовете на гостите ти? Съмнявам се. Естествено, че ще ви анулира резервацията. Сигурно не си чувала, че наемодателите могат да си подбират наемателите и избягват неадекватни скандалджии, които ги заплашват.

# 47
  • Мнения: 1 838
всички сте много отворени сега, но дано да се случи нещо подобно на някой от тези ,които защитават гръка и да ви видя тогава как ще коментирате и какво ще говорите !!
Извинете, ама това вашето държание не подхожда изобщо на нормална млада жена с деца. Какви са тези клетви?!
Тук не е мястото просто. Ходете да се жалвате някъде другаде с подобен тон, да видим ще ви вземат ли насериозно!

А относно нас, които сме защитавали гърка. Не се притеснявайте. Когато ходим на почивка, обикновено преценяваме ситуацията и ако не ни притеснява нещо за здравето, парите за ПСР тестове нямаше да са решаващи за почивката. Особено в момента, с тази пандемия и несигурности, човек винаги трябва да има предвидени пари за допълнителни разходи.

Човекът също има семейство и разходи, много знаеш дали не разчита на парите от вашата резервация. И без това са паднали цените, може да не му е голяма печалбата и да няма накъде толкова да отбие.  Като си резервирала, отговорността си е напълно ваша. Той какво е виновен за Ковид, за това, че има правила за преминаване на границите и тем подобни?

Това е все едно мъжа ми да го питат дали може да отбие от цената на строежа, щото после трябва и да си обзаведат...Ми това са неща, които човек трябва да си е предвидил предварително.

# 48
  • София
  • Мнения: 7 764
На гол тумбак чифте пищови.

На мен ми пропаднаха дългосрочно направени планове и резервации. За март, април две, за май две. Форсмажорни обстоятелства се вика. Всеки се съобразява спрямо ситуацията и се наглася спрямо нея краткосрочно.

В положение могат да ви влязат роднините, щом парите за тестове ще ви бутнат почивката. Макар че, и те не са ви длъжни!

Последна редакция: ср, 29 юли 2020, 22:37 от Ms.Gorgeous

# 49
  • София
  • Мнения: 5 813
PCR тестовете са част от транспортните разходи. Хазяинът няма никакво отношение към начина ви на транспортиране - с кола, самолет, балон или делтаплан. Отношенията с него започват, когато се озовете пред прага му. Приели сте цената на нощувката, със същия успех да поискате отбив от цената, ако цените на петрола или керосина се повишат.

# 50
  • Мнения: 366
Вземете си поука от случилото се и друг път когато сте афектирани бройте или до 10 или до 100. Тази черта най- много я мразя в хората, все другите да са им виновни. Ще ви припомня една поговорка " Блага реч, железни врати отваря"

# 51
  • Мнения: 136
Авторке, ти защо не му влезеш в положение на човека? Сезонът им е тотално скапан, не искаш ли да им дадеш някой лев?
Като не можете едни тестове да си платите, стойте си на задниците. Почивката в чужбина не е задължителна.

# 52
  • Мнения: 8 332
Ние ползваме Букинг.
Преди да резервирам,чета внимателно какво пише за анулирането.
1.Безплатно ли е или не.
2.Колко дни предварително мога да отменя резервацията ,ако се наложи.

Вие занимавате собственика с ваши лични проблеми,които не го засягат.Какво го интересува него колко пари сте дали за тестове.
Съгласна съм,че това за вас са допълнителни разходи,но това не е повод гъркът да ви направи отстъпка.



И най-голямата глупост-казали сте предварително на човека,че ще му дадете лоша оценка.И какво очаквахте?
Да ви се моли?Да ви посрещне с червен килим?
Съвсем логична е постъпката му.

# 53
  • Мнения: 1 422
Той няма вина,че вие нямате пари за тестовете.
Подкрепям предните мнения.

# 54
  • Мнения: 1 848
Всяка монета има две страни. Simple Smile

Ако резервацията е направена преди да се появи въпросният COVID-19, е редно гъркът да влезне в положение, защото е форсмажорно обстоятелство и никой не го е очаквал.

Ако обаче е направена през последните 3-4 месеца, при постоянните призиви да не се пътува в чужбина и постоянните предупреждения за затваряне на граници и цялостна международна какафония.... е тогава целият риск и допълнителни разходи си остават за вас.

Нажежили сте обстановката още повече като сте си изпуснали нервите без да имате основателна причина за това. Знаели сте за вируса, за извънредното положения и за цялостната обтегната международна ситуация и въпреки това сте избрали дс пътувате.

# 55
  • Варна
  • Мнения: 23 414
Авторката още в първия пост е написала, че са намерили къщата преди месец. Ковид отдавна вече си се вихреше.

# 56
  • Мнения: 24 956
Rocket, харесвам опита ти да погледнеш проблема от различни перспективи, но що се отнася до форсмажорната ситуация, и гъркът е нейна жертва. Тази форсмажорна ситуация нанесе страхотен удар на туристическия бизнес, а този човек все пак работи за пари.

# 57
  • Мнения: 14 307
Е, как да ѝ влезе в положение? Дава цяла къща за 90 евро на вечер. Сигурно хич не е голяма печалбата, че да има откъде да смъкне. За другия период, за който са искали да променят, сигурно е била ангажирана къщата от други почиващи, като гледам свободните дати, и тогава на тях трябваше да им плаща неустойка. Всъщност все пак са им влезли в положение, де. Анулирали са им почивката, както са искали, и са им върнали капарото. Само от правенето на тестове са на загуба, и то неголяма, щом са правили фамилен тест

# 58
  • Мнения: 1 848
HighSpeed, разбрах. Simple Smile
Аз просто писах кога би било приемливо да имат някакви притенции.

Thewishmaster, факт е това за щетите, не споря.
Тепърва ще има много такива случаи като на авторката. Няма да се изненадам ако скоро сайтовете за резервации започнат да искат съгласие за това, че сме информирани за КОВИД-19 и че в тази връзка ваканцията ни може да се оскъпи.

# 59
  • София
  • Мнения: 8 343
Потребителката явно се е подвела от новините, че някои хотелиери са предлагали безплатна нощувка на клиентите си като компенсация за тестовете. Само че не е масово явление, а и не се знае за каква цена и брой на нощувки става въпрос. И в крайна сметка е въпрос на добра воля и преценка на хотелиерите какво им е изгодно.
Егати, за 200 лв тест толкова нерви.

Общи условия

Активация на акаунт