Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Американски колеж - двадесет и първа тема

  • 22 471
  • 347
  •   4
Отговори
# 345
  • Мнения: 121
Ами аз понеже действам също емоционално, че и бързичко, пиша писма веднага, след като дигна кръвното. За да няма загуба на време. НО мисля, че общите усилия биха били по-ефективни. Аз лично бих участвала във всичко, което се организира. Признавам, не съм добра по организациите, не са ми сила. Защото с тая бавна скорост на отговаряне, то не само двете седмици ще минат, че и годината.

# 346
  • софия
  • Мнения: 13 083
Ох, силно се надявам да измислят нещо като 1 седмица присъствено определени класове, следващата те да са ДО, а други присъствено. И така да се въртят. И не искам в седмицата за ДО да е 50/50.

Децата имат мейл, че се връщат към синхронно обучение, но не мога да разбера дали само по английски. Разбрали са, че губят часове.

Последна редакция: ср, 18 ное 2020, 19:38 от zvаnchе

# 347
  • София
  • Мнения: 3 542
Един плах глас "за" промяната, но съм съгласна, че предмети с единични часове е добре да не се редуват.
Изморително е не само дългото стоене пред екран /то е неизбежно/, но и необходимостта да бъдеш дълго време онлайн концентриран, да участваш, да следиш и да възприемаш.
Каквато и форма да се избере, осмислянето или обезсмислянето й зависи най-много от нивото на учтеля и като преподавател, и като човек.

Последна редакция: ср, 18 ное 2020, 21:23 от Prizma

Общи условия

Активация на акаунт