Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Проблеми с А1

  • 616
  • 7
  •   1
Отговори
  • Мнения: 214
Този месец на 26 изтича договора ни към А1 (телевизия и интернет) , бяхме ходили края на миналия месец да видим какво трябва да направим за да го прекратим и ни казаха на 26 .10 да отидем и подпишем , че прекратяваме .Днес отидохме и ни казаха ,че не може да го прекратим така трябвало месец преди датата да подадем декларация че се отказваме и сега трябва и следващия месец да платим абонаментния план + неустойки която варирала до 200 лв. като от тези 200лв.  ще си приспаднат картата и устройството ..Та въпроса ми е някой имал ли е такъв случай и как е постъпил , трябвало е да ни кажат предния път но не са го направили защото не бил влезнали месец Септември това беше отг. Днес на дамата в офиса.Аз съм много против тази измислена неустойка предположение че никой не ни е уведомил за тази въпросна декларация .Моля дайте ми идея какво да правим, благодаря много.

# 1
  • София
  • Мнения: 3 354
За какво е тази неустойка? Прочетете си договора добре, там пише как се прекратява. Щом изтича би трябвало да продължи автоматично месец за месец при непромоционален абонамент и да можете да го спрете по всяко време без никакви неустойки. Само с предизвестие. И какво значи - ще си приспаднат картата и устройството? Няма ли да ги връщате?

# 2
  • Мнения: 15 237
Вече няма неустойки, приеха нови положения и договорът след изтичане на срока не се подновява автоматично за нов срок, а става безсрочен. Нормално е да изчакате още месец, но не и да плащате неустойка. Прочетете договора, а и в нета потърсете казуси.

# 3
  • Мнения: 214
За какво е тази неустойка? Прочетете си договора добре, там пише как се прекратява. Щом изтича би трябвало да продължи автоматично месец за месец при непромоционален абонамент и да можете да го спрете по всяко време без никакви неустойки. Само с предизвестие. И какво значи - ще си приспаднат картата и устройството? Няма ли да ги връщате?
Ще ги връщаме сумата на устройството и картата приспадат от 200лв. И останалото ще е за неустойката...но довечера като се прибера ще прочета отново подробно договора

# 4
  • София
  • Мнения: 6 279
Минахме през всичко това.
Даже подадохме писмено заявление, че искаме да прекратим договора, имахме и копие от него, подписано от служител в офис на А1, но даже и това не помогна. Оказа се, че въпросният служител така и не го е въвел в системата,  а следващия месец отричаше, че подписът е негов.
Задължително подайте писмено заявление за отказ от услугата и не си тръгвайте, преди да получите разпечатка с входящ номер и дата, доказващи, че заявлението е въведено в базата данни на А1, не разчитайте на думи и обещания. Когато връщате оборудването, изискайте задължително приемо-предавателен протокол за това, което връщате. Никакви неустойки не дължите - договорът ви е трансформиран в безсрочен, с право да го прекратите с едномесечно предизвестие.
Желая успех!

# 5
  • Мнения: 214
Минахме през всичко това.
Даже подадохме писмено заявление, че искаме да прекратим договора, имахме и копие от него, подписано от служител в офис на А1, но даже и това не помогна. Оказа се, че въпросният служител така и не го е въвел в системата,  а следващия месец отричаше, че подписът е негов.
Задължително подайте писмено заявление за отказ от услугата и не си тръгвайте, преди да получите разпечатка с входящ номер и дата, доказващи, че заявлението е въведено в базата данни на А1, не разчитайте на думи и обещания. Когато връщате оборудването, изискайте задължително приемо-предавателен протокол за това, което връщате. Никакви неустойки не дължите - договорът ви е трансформиран в безсрочен, с право да го прекратите с едномесечно предизвестие.
Желая успех!
писменото заявление може да го подадем след изтеклия договор нали защото днес изтича  , точно днес е крайния ни срок за договора

# 6
  • София
  • Мнения: 6 279
Договорът ви изтича и се заменя автоматично с безсрочен - поне доколкото аз знам, така се процедира, щом не сте заявили писмено преди месец, че го прекратявате.
Цялата работа е да ви изнудят да платите още някоя и друга месечна такса. След като не сте подали писмено заявление преди месец - вече договорът ви е трансформиран в безсрочен и те могат да  ви баламосват още и още, за да плащате за още месеци - колкото повече, толкова по-добре за тях, това им е идеята.
Ние се отървахме с една месечна такса след края на двугодишния договор и празнувахме успех. Simple Smile
Просто не губете време - действайте.

# 7
  • Мнения: 214
Договорът ви изтича и се заменя автоматично с безсрочен - поне доколкото аз знам, така се процедира, щом не сте заявили писмено преди месец, че го прекратявате.
Цялата работа е да ви изнудят да платите още някоя и друга месечна такса. След като не сте подали писмено заявление преди месец - вече договорът ви е трансформиран в безсрочен и те могат да  ви баламосват още и още, за да плащате за още месеци - колкото повече, толкова по-добре за тях, това им е идеята.
Ние се отървахме с една месечна такса след края на двугодишния договор и празнувахме успех. Simple Smile
Просто не губете време - действайте.
Благодаря много , определено няма да губя време

Общи условия

Активация на акаунт