Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Дуфастон - болки в корема, нормално ли е?

  • 279
  • 2
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
Здравейте! Предписаха ми Дуфастон поради нередовен цикъл. Пия по 2 на ден, 10 дена след 15 ден от цикъла. Този месец ми е първият прием и го пия вече 7 дена и днес усетих болки ниско долу в корема. Възможно ли е докато го приемам да ми дойде? Или е страничен ефект от дуфастона? Благодаря предварително.

# 1
  • Мнения: 42
Здравей Сиси, аз също съм пила Дуфастон,но при всеки е различно.По-добре се обади на генеколога,и да той има странични ефекти!

# 2
  • Мнения: 42 525
Аз имах пробождания в яйчниците, докато го пих. Като при овулация.

Възможно ли е докато го приемам да ми дойде?
Ако си започнала да го приемаш точно преди спонтанна менструация, не може да я спре. Но иначе не би трябвало да ти дойде.
Възможно е обаче да имаш леко кървене, има го в страничните ефекти. В такъв случай се консултирай с лекаря си, но при 1 месец прием на мен докторът ми каза, че е често срещано.

Общи условия

Активация на акаунт