Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Черен списък на туристическите агенции !

  • 559 718
  • 1 335
  •   2
Отговори
# 1 320
  • Мнения: 16
Официално моля да прекратите отговорите си по темата, тъй като много драстично пишете - това е недоказано, това е неоснователно, но преди това ако сте съвестен участник във форума моля да уточните според мен е недоказано и според мен е неоснователно. Няма как да правите изводи, че за всички е така. Благодаря!

# 1 321
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 3 916
Официално моля да прекратите отговорите си по темата, тъй като много драстично пишете - това е недоказано, това е неоснователно, но преди това ако сте съвестен участник във форума моля да уточните според мен е недоказано и според мен е неоснователно. Няма как да правите изводи, че за всички е така. Благодаря!
Извинявайте, но когато се изказва мнение, а то във вашия случай е доста крайно, нормално е да се даде и обосновка с факти.
Цените на екскурзиите всеки туроператор си ги определя сам. И има пълното право. И не е длъжен да ви дава обяснение. Вие, като клиент имате абсолютна свобода на избор.
За да спре да ви вдига телефона управителя, започвам да си мисля, че има сериозна причина. Предвид, че твърдите, че сте стигнали до съд обаче, напълно нормално да отказва пряка комуникация с вас. Точно Екзотик имат много сериозен юридически партньор.
Колкото до помощ в чужбина при медицински инцидент. Задължително в пакета имате медицинска застраховка с асистанс. Като този асистанс на застрахователя ви поема и обслужва за всичко нужно.

Предвид, че вие не давате реално никаква информация, напълно нормално е всички тук да подходят с подозрение и недоверие към написаното от вас.

milittana, със сигурност всички сме на мнение, че два ключа/карти си е удобство. Дамата по-горе просто обяснява, от къде идва практиката да се дава само един.
Обаче аз съм сигурна, че тук ще се съгласите с мен, че липсата на втори ключ, не е причина да наричаш туроператор некоректен.

П.П. Уиз Еър днес сутринта отново анулираха полета. И подозирам, че въпросната дама отново ще се оплаче. Само дето всички вече са настанени в хотел в Италия за една допълнителна нощувка, а тези в София също. За сметка на същия "лош" туроператор, който се погрижи за клиентите си, а не чака УИЗ ЕЪР да направят нещо.

Последна редакция: сб, 09 юли 2022, 13:40 от Galactic Voyager

# 1 322
  • Мнения: 17 587
Официално моля да се запознаете с правилата на форума и да престанете да изисквате неща, на които нямате право. Пускате тук някакви кьорфишеци, обиждате хората, които Ви задават въпроси....това да не Ви е личната ви ФБ страница? Ако така сте се държала и с туроператора, не съм изненадана, че са Ви отказани някои неща, ако въобще има такива де....

# 1 323
  • Мнения: 1 131
Обърнах се разбира се, към всички изброени от Вас.Хотелът нали е избран от тях , много са наясно какво представлява. Представителят си е наработа, няма да си хвърли трудовата книжка, свива си рамене и толкова. Споменала съм фирмата, вижте заглавието на темата. Други въпроси?
Хотелът е избран от вас. По програмата има няколко такива.
Въпроси към вас нямам. Те нещата са ясни. Мнението ви не е за тази тема, защото туроператорът не е некоректен.
Имате няколко лица за контакт: вашия агент, представителя на място и SOS номера.
Естествено след прибиране имате опция и за рекламация.
Странно, че имате време да се оплаквате във форум, но явно не и да се свържете с отговорните лица (щом е толкова зле по ваши думи) и да се реши проблема.
П.П. не видях да отговорите на това, как "лошият" туроператор е спасил цялото ви пътуване с намеса на време...
Не , нямаше няколко такива хотели. Да имам време, какво му е странното? Свързах се, рекламирах, писах и тук, на Вас какво ви пречи, нещо общо с агенцията? Едва ли ще се реши проблема с хотел Джуливо, Бая Домиция, четете хора, важно е😀. Туроператорът спаси , защото после връщане на суми, нали? На Вас какво Ви пречи, че пиша, че скачате? Колежка съм на ТО знам си правата, може пък да съм проверяващ, нали?

# 1 324
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 3 916
Обърнах се разбира се, към всички изброени от Вас.Хотелът нали е избран от тях , много са наясно какво представлява. Представителят си е наработа, няма да си хвърли трудовата книжка, свива си рамене и толкова. Споменала съм фирмата, вижте заглавието на темата. Други въпроси?
Хотелът е избран от вас. По програмата има няколко такива.
Въпроси към вас нямам. Те нещата са ясни. Мнението ви не е за тази тема, защото туроператорът не е некоректен.
Имате няколко лица за контакт: вашия агент, представителя на място и SOS номера.
Естествено след прибиране имате опция и за рекламация.
Странно, че имате време да се оплаквате във форум, но явно не и да се свържете с отговорните лица (щом е толкова зле по ваши думи) и да се реши проблема.
П.П. не видях да отговорите на това, как "лошият" туроператор е спасил цялото ви пътуване с намеса на време...
Не , нямаше няколко такива хотели. Да имам време, какво му е странното? Свързах се, рекламирах, писах и тук, на Вас какво ви пречи, нещо общо с агенцията? Едва ли ще се реши проблема с хотел Джуливо, Бая Домиция, четете хора, важно е😀. Туроператорът спаси , защото после връщане на суми, нали? На Вас какво Ви пречи, че пиша, че скачате? Колежка съм на ТО знам си правата, може пък да съм проверяващ, нали?
Е тук вече не ви повярвах грам.
Ако бяхте в сферата, щяхте да сте наясно, кой и за какво отговаря. Щяхте да сте си прочели офертата. Щяхте да знаете, как да действате. И нямаше да пишете анонимно във форум.

# 1 325
  • Мнения: 1 131
Преди години бяхме в Сицилия в фалиралия в последствие Астрал холидейз. Закуска,обяд и вечеря. Еми само макарони, сипваха по една чиния и толкова. Вдигнахме скандал цялата група. Имаше говорещи добре италиански. Дойде управителят и ни обясни ,че заявката от бг агенцията била изхранване 10 евро на човек на ден. Показа и документи. Така че той правел каквото може.
Според мен туроператорът много добре знае какво предлага.
Хотелът да не приема офертата за 10 евро като не иска да се излага. Някак си не си представям за тази сума нормално хранене. И аз съм била с Астрал в Пулия, същата работа в ресторанта, макар и блок маса с по-голям избор на вечеря, но ти сипват по 20 грама в една чинийка и ако искаш още, се нареждащ пак на безкрайната опашка от чакащи да им сипят. Като в кухня за бедни. Закуската и тя сиромашка - бял сух хляб, някакво тяхно сирене и прозрачни резенчета пресен колбас. В магазинчето обаче имаше уникално вкусни плодове, това компенсираше лошото изхранване. Снимах колосалната опашка и писах на агенцията, но....глас в пустиня. Не съм изненадана, че фалираха, макар че бяха една от големите фирми дълги години.
Абсолютно точно! Агенцията е АБАКС ЕООД.

# 1 326
  • Мнения: 2 720
Ние пък останахме изключително доволни от перфектната организация на Абакс за почивката ни през 2019 година за Сицилия. Малко преди да заминем също прочетох лоши отзиви за тях, но решихме да им се доверим и не съжаляваме. Всичко по програмата се изпълни, даже ни предложиха и допълнителни екскурзии, които не бяха включени в програмата. Така че аз нищо лошо не мога да кажа за тях.

# 1 327
  • Мнения: 64
Да споделя негативния си опит с Бохемия. Февруари месец като подарък за предстоящата ни сватба с кумувете ни взаймно си подаряваме почивка в Тенерифе и резервираме на ранни записвания за септември. Всичко страхотно в обявата не пише, че се изисква минимален брой туристи в кореспонденцията ни Бохемия също потвърждават, че не искат минимален брой, за да се осъществи пътуването. Всичко върви страхотно ние се подготвяме, платили сме и изведнъж две седмици преди датата на пътуването получавам имейл гласящ следното "Поради анулирана резервация ви предлагаме следните варианти" аз се чудя и гледам имейла и докато търся контакт на агенцията те ми се обаждат, за да ми потвърдят, че анулират всички резервации за там поради недостатъчен брой записали се. При разговора с тях ми бяха предложени три-четири варианта с отстъпка от цената, за да сме в същия бюджет, които обаче грам не се доближаваха до типа дестинация или всичките им дестинации с 5% отстъпка, което за мен беше нелепо тъй като цените вече са значително по високи от това което сме платили февруари. При положение, че аз търся почивка на отров те ми предлагат свободни места за екскурзия в Йордания. Поне ни върнаха парите, но провалиха дълго чакана почивка в последния момент, което за мен не е ок.

# 1 328
  • Мнения: 5
Да помоля и аз за отзиви за Екватор и Абакс  Praynig Питам тук, защото четох за дела срещу тях. Някой с актуална информация?


Здравейте! От много време имам регистрация, но до сега не съм писала нищо. Абакс са поредните туроператори за черния списък! В момента сме в Тунис - Хамамет, хотел Винчи Мариля чрез тяхната агенция - в последният момент ни смениха и хотела, а трябваше да сме в Сус в друг хотел. Изборът беше да се откажем или да приемем това, което те ни предлагат. При положение, че имам пусната отпуска и очаквам нещо хубаво от тази почивка аз си скъсах нервите буквално. Хотела е уж 4 звезди, но отговаря на 1. Стаята ни е като от соца, но най- лошото е, че хигиената е силно занижена. Мивката е запушена - така си беше от настаняването, одеялата не са прани от закупуването им, душа виси на косъм. Трагедията е пълна. Потърсих представител на Абакс, който е с нас в хотела, но така и не получих никакво съдействие. Когото пристигнахме,  преди да се настаним ни събра всички в една зала, разказа за екскурзиите, събра парите за тях и с това приключиха ангажиментите му.

# 1 329
  • Мнения: 1 131
Разбира се, че Абакс, евтини хотели, мизерно изхранване. Писах по-горе, явно не сте прочели. Появи се защитата на ТА да лобира и замазва. След оплакването ми , ми предложиха 100 лв да си мълча, защото нали да не се разчува, пък кой какво повярвал не ми е важно.
С Абакс пътуваха мои познати пак до Бая Домиция, същата мизерия, ама на някои не им пречи, разни хора, разни критерии.

# 1 330
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 3 916
Хотелите в Сус на Абакс са Мархаба клуб и Риад палмс. Като човек отсядал в тях и във Винчи, абсолютно смело твърдя, че Винчи Марилия е класи нагоре.
Та ако смятате, че сте прекарани - грешите.

Stoiyana предлагат се евтини хотели - факт. Не е това проблемът. А че някой, взима евтин хотел, а очаква супер лукс и ниво на тип 5*. А и точно евтините варианти дават възможност на огромна част от не-толкова заможни българи да пътуват.

Не са ви предложили компенсация за да мълчите, а защото са преценили, че в някаква степен оплакването ви има причина. Което смятам е много добра политика.

Като защита от ТА предполагам визирате мен. И честно казано нямам притеснения от това.

Няма перфектна агенция, няма безгрешен човек. Въпросът е как се реагира при и след проблем. След 20 години трудов стаж в туризма и ежедневна работа с всички големи на пазара, твърдя, че Абакс имат най-адекватни реакции при обработка на жалби от клиент.

В сферата на обслужване има едни общовалидни правила: недоволен клиент ще остави отзив в 90% от случаите. Доволен в 10%.

# 1 331
  • Мнения: 17 587
Аз като разрешение на проблема с недоволни от хотели в пакетите на ТА виждам да се дава инфо за какви хотели и цени става въпрос и всеки да си преценява, а не да ми сменят хотела в последния момент без мое съгласие или да ми дават инфо "хотел еди каква си категория" без име. Ако клиентът избере конкретен хотел той си носи отговорността каква услуга е получил. А и редно е ТА да се интересуват все пак остават ли доволни техните клиенти от предложеното настаняване, а не да вдигат рамене при рекламация. Понеже хотелът може да е със супер условия, но изхранването да е мизерно или зле организирано.

# 1 332
  • Мнения: 3 288
Аз подбирам.много внимателно и по собствени критерии хотелите всеки път. Не най-луксозните,  топ лукс не ми е по джоба. Критерии, които са си мои и не задължително да са общовалидни. Не съм толерантна към промяна на хотела. Избрала съм го, платила съм го, искам го. Промяна на хотел без мое предварително съгласие считам за 100% некоректност и втори път на въпросната агенция не бих се доверила.

# 1 333
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 3 916
Смяната на хотел не е практика при почивките. Случва се при екскурзиите, но там винаги е упоменато хотел Х или друг от същата категория.

Тази година се сещам за 2 случая със смяна: ласт минит Сицилия на 690 лв. от икономични стаи в Атена Вилидж ги преместиха в стандартни стаи в Еден Вилидж. И по същия начин ласт минит за Бодрум за 640 лв. от Бендис бийч 4* в Май Ела Бодрум 5*. И в двата случая смяната е в плюс за клиента и те бяха много доволни.

# 1 334
  • Мнения: 3 288
Коментарът ми се отнася за почивките.
В нашия случай бяха Дрийм холидейс / сега Luxury holidays, чета как се случва и при други.
Не коментирам онези оферти, в които пише "настаняване в ****звезен хотел "Абажур" или подобен" - при тях не предполага да се задържаш в хотела, точно защото са екскурзии.
Дали е плюс и дали ще съм доволна, както писах, сама искам да преценя, не желая да ме местят "за по-добро" без да имам избор.

Когато бяхме в Титаник в Хургада по-отдавна се оказаха овърбукед и ни предложиха варианти: по-хубава стая в същия хотел за 2 вечери и да се преместим в стандартна след това, или настаняване от ден 1 в тогава новият хотел от веригата, където освен по-луксозно било и free from arab guests, разбирай чаршафи с километрични домочадия няма да те притесняват. Аз избрах да си останем в нашия хотел, като си доплатим за целия период swim up room.

Последна редакция: сб, 22 окт 2022, 16:58 от Doro

Общи условия

Активация на акаунт