Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

RYANAIR - 18

  • 35 734
  • 735
  •   1
Отговори
# 555
  • София
  • Мнения: 12 105
Защо 0.3 по 10тобалната? Какво не ти харесва?
Чекирането става за секунди. И няма как да си качила сертификата без да си се чекирала - те тогава го искат.  А и да не е качен - на летището ще оправят всичко на гишето за голям багаж.
Просто напиши какво те притеснява за да помогнем. Все пак сме ги ползвали доста години. Можем да обясним нещо, което е странно на новите пътници.
Иначе става само дуднене и хейтене - безсмислено поне за мене.

# 556
  • Мнения: 2 318
Какво чакаш не разбрах? По принцип нищо не трябва да чакаш, ти задвижваш нещата. Купуваш билет - потвърждение с номер на резервация. Правиш чекин - показва бордна карта. Ако не е станала някаква грешка някъде не трябва да им пишеш и да чакаш отговор. Ако е станала грешка, customer service е основен проблем при нискотарифните, може да си чакаш отговор по мейла докато ти мине полета, ако не намериш по-бърз начин да се свържеш...
Чекина се прави 24 часа преди полета, освен ако сте си платили за по-рано.

Последна редакция: сб, 16 окт 2021, 01:16 от neuromancer

# 557
  • Мнения: 767
Преди няма и 2 седмици летяхме до Бари. Понеже билетите нали са по 5 евро, няма смисъл още толкова, че и повече да се дават за място. Самолетът не беше особено пълен, системата естетвено, пръснала народа. И една дама моли стюарда да се премести до мъжа си. Той се съгласи. И като скочиха всички, като се юрнаха да се местят при другарчетата си, сякаш за час полет нещо ще им стане. Стюардите в чудо се видяха горките😂😂😂 Ама Ганьо си е Ганьо😉
Аз лично с Раян не бях летяла, нямам забележки. Дъщеря ми пък даже много ги обича и често. лети с тях.

# 558
  • Мнения: 4 330
Това с местенето при другарчетата го има при всички нискобюджетни компании и е страхотна простотия да питаш някого “сам ли пътувате? А може ли да се преместите?”, само защото не си искал да дадеш няколко евро отгоре, за да си седнеш до половинката . Такива ги правя сами да си говорят. Ама тази тема сме я обсъждали тук.

# 559
  • София
  • Мнения: 2 512
С тези полупразни самолети в момента, не виждам, какво толкова има да
го мислите. Качвам се последна от задната врата и си сядам, където пожелая. Разбира се, не се бутам на широките седалки.

# 560
  • Мнения: 541
Системата им е страшна простотия като цяло, но си печелят пари от нея и това е. Половината самолет да доплати за места като сметнеш колко полета изпълняват за един ден сумата става колосална! И като летиш веднъж така и те размести от компанията ти, другия път ще си кажеш “абе я да си платя аз 4 евро и да си пътувам спокойно”.
Да не говорим и другата глупост, че понякога полетите са претоварени и кой остава извън “каруцата” естествено тези без сигурни места!

Пс: Ситуация от последния полет - Момче на 3ти ред, моли една дама от същия ред да се размени с приятелката му седяща на 33ти ред , защото системата ги била разделила…
Ех Ганьо, Ганьо…

# 561
  • Мнения: 4 330
С тези полупразни самолети в момента, не виждам, какво толкова има да
го мислите. Качвам се последна от задната врата и си сядам, където пожелая. Разбира се, не се бутам на широките седалки.
Няма такова нещо. Нормално е да седнете там, където Ви е мястото, изписано на билета. Чак когато излети самолетът може да се преместите ... на някоя съседна седалка, ако сте по средата, пък Ви се стои до прозореца, ако там е свободно. Всичко друго е анархия и ганьовщина.

# 562
  • София
  • Мнения: 2 512
И стига с този Ганьо!
Как е Ганьо на италиански тогава, защото най-големите циркове с разместване съм виждала от група италиански младежи, та ги принудиха най-накрая да си седнат, където ги беше разпределила системата 😀

# 563
  • Мнения: 4 330
Момче на 3ти ред, моли една дама от същия ред да се размени с приятелката му седяща на 33ти ред , защото системата ги била разделила…
Ех Ганьо, Ганьо…
Да, "системата ги разделила", да ми го каже на мен... аз на такива няколко пъти съм им отговарял така с доста изнесен глас, така че да ме чуят поне 5 реда "системата ви е попитала МИНИМУМ 5 ПЪТИ в сайта "желаете ли да закупите място и да седнете там, където искате? И Вие сте отговорили минимум 5 пъти NO, NO, NO, NO, NO. Сега си стойте разделени! Голяма драма!", аз винаги стоя разделен с другия човек, за час-два... много важно. А ако е в полет по натоварените линии... до Бергамо, Лутън, Станстед и т.н. е препоръчително да се купи място, защото има много overbooked и така си гарантираш, че ще летиш. Иначе си "извън каруцата"

# 564
  • Мнения: 42 057
Че аз си седя отделно от децата даже ( големи са) и какво. Нищо. Голяма драма. Понякога и плащам за места, зависи. Ако има с нас човек, който лети за първи път и се притеснява. Местим се само ако има свободно място, понякога и ги местят от местата до аварийния изход ( системата ги е разпределила там, а малолетни не може)

# 565
  • Мнения: 4 330
И стига с този Ганьо!
Как е Ганьо на италиански тогава
Gagno!

Това е нарицателно за простотия, не е важно името. Във всяка държава има такива хора, но при нас са в особени количества. Най-вече на тема "правилата са създадени да ги спазват другите, но не и аз". Вчера направих на трътка една госпожица, дето беше застанала от лявата страна на ескалатора на метростанция Васил Левски, да си лафи с приятелката. Задръстили пътеката и никой не може да ги изпревари, а се чува, че идва влак и бързах да го хвана, тичам надолу и женицата застанала отляво! Що не го направи това в лондонското или амстердамското метро? Ще я премажат като мачé на магистралата...

Последна редакция: чт, 21 окт 2021, 17:40 от diziler

# 566
  • Мнения: 18 487
Купувам места само когато пътувам с децата. И веднъж с приятелка.
Не държа да съм с човека с когото пътувам, тъй като не обичам да ми говорят, а предпочитам да спя в самолета дори и за час полет.
Адски ме дразни и разнасянето на кафе и др подобни и като замирише на манджа... Ще каже човек, че малки деца има дето не могат да изкарат час без храна.
Но това се е моя особеност и проблем все пак.
Не се местя, ако някой много държи да седне на моето място, да си е платил за това.

# 567
  • София
  • Мнения: 7 228
Много хора ядат, не защото са гладни, а защото ги разсейва това, ако се страхуват. Панически страх изпитват малко, но умерен много и се чудят с какво да си запълнят времето, за да не мислят за полета.

Аз лично на къси полети не ям нито преди полет, нито по време, защото понякога не ми понася кацането на корема.

# 568
  • СОФИЯ
  • Мнения: 10 368
Защо 0.3 по 10тобалната? Какво не ти харесва?
Чекирането става за секунди. И няма как да си качила сертификата без да си се чекирала - те тогава го искат.  А и да не е качен - на летището ще оправят всичко на гишето за голям багаж.
Просто напиши какво те притеснява за да помогнем. Все пак сме ги ползвали доста години. Можем да обясним нещо, което е странно на новите пътници.
Иначе става само дуднене и хейтене - безсмислено поне за мене.
Уточних вече няколко пъти, че ги ползвам за първи път. За полет час и 10 минути и двудневен престой, исках да пробвам как се получава без предплатени места и багаж. И рано сутринта в деня на полета, който беше в 21 ч. не ставаше чекиране през телефона без да доплатя места. Приложението е еднакво за всички, аз не открих грешката си. Чекнах през лаптопа, получи се. Местата се паднаха през ред, до пътеката, като цяло предпочитам да пътувам до пътеката, не пътувах с дете, не беше проблем. Но понеже този филм не ми се играеше втора серия, за връщане доплатих места, отново две до пътеката.
Бордните карти и в двата случая излязоха на телефона, но аз и ги принтирах, именно заради споделеното тук в темата, че е необходимо на тях да положат печат за проверка на ваксинационния сертификат на гишето за чекиране на летището. Е няма такова изискване, служителката на гишето за чекиране на нашето летище беше много учудена от въпроса ми. Сертификатите могат да се качат и преди чекирането, но и след него да, системата им пак ги иска.

Местят си се пътниците в самолета. И на двата полета имаше изцяло свободни редове, стюардите не реагираха.

Сандвичите им не ми харесаха, не мисля че бяха достатъчно пресни. Иначе чипс и други снаксове са си ОК, за който консумира такива неща.
На борда купих някакви козметики на връщане. Не знам каква им е системата за отчитане на плащанията, но при плащане на 19.10 следобед, конкретно тази сума едва днес /22.10/ я виждам в банкирането си като блокирана, вчера не беше. Това ми се вижда странно, такова забавяне не ми се е случвало с други плащания.

Със сигурност правят по няколко полета на ден с един самолет, но хигиената определено им куца. На обратния полет на седалката ми имаше трохи от храна.

# 569
  • Мнения: 17 325
Плащанията минават офлайн, за това има забавяне.
Бордните карти не е задължително да са разпечатани, ако се налага проверка на гише, дават едно листче, че е ОК.

Общи условия

Активация на акаунт