Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Предупреждение за SHOP SECTOR

  • 1 406
  • 20
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 842
Не мога да повярвам, че спретахте такава селска драма без дори да се опитате да се свържете с търговеца, за да се изясни проблема. Не мога да повярвам и на броя пригласящи в темата. Такова опетняване на търговеца направихте, че не знам как бих реагирала аз. Объркали Ви поръчката и без да потърсите и да разберете какво и защо, ги обвинихте по този изключително нелеп начин.

# 16
  • Мнения: 616
Търговеца е действал на принципа "ако мине номера", явно често се получава. Реагирали са адекватно впоследствие, но както и стрина мислеше първоначално, много хора се отказват да си търсят правата.

# 17
  • Мнения: 2 660
Не мога да повярвам, че спретахте такава селска драма без дори да се опитате да се свържете с търговеца, за да се изясни проблема. Не мога да повярвам и на броя пригласящи в темата. Такова опетняване на търговеца направихте, че не знам как бих реагирала аз. Объркали Ви поръчката и без да потърсите и да разберете какво и защо, ги обвинихте по този изключително нелеп начин.
Опетняване? Това не е сгрешена поръчка, май не четеш добре, а поръчка, която идва оцветена с маркер. Опетняване е да обвиниш някого в нещо, което не се е случило. Дори и първо да бях се разбрала с тях, пак щях да пусна тема, за да може хората добре да си оглеждат пратките още в офиса и ако има нещо да връщат на момента, а не като мен да блеят. Или казваш да видя първо ще се разберем ли и ако се разберем да си тайкам, нали са си оправили грешката, какво ми пука, че утре може да се случи на друг? Ако за теб решението е да замиташ под килима подобни неща само защото са реагирали адекватно, на мен това не ми е опция. Мисля бях достатъчно коректна, за да опиша подробно и адекватната им реакция на проблема, така че за опетняване е излишно да се говори.



Сагата приключи днес с получаването на правилните маратонки. Те не са си взели изобщо върнатите от мен, което е странно, можеше вътре да има и камъни. Както и да е, това вече не е мой проблем. Не казвам, че им е практика това, което се случи на мен, но просто си имайте едно наум, когато получавате от тях и си оглеждайте нещата много добре в еконт. Чудесно, че си оправиха грешката, но ми остават в списъка сайтове, от които повече не бих поръчала.

Последна редакция: ср, 18 ное 2020, 12:39 от Стрина Калина

# 18
  • Мнения: 70
Ами аз също не виждам драма в ситуацията. Реагирали са, изпратили са коректната поръчка. Случват се грешки. Не е приятно, със сигурност, но... Случва се.
Иначе това е един от сайтовете от които пазаруваме редовно и аз и МП. Връщали сме страшно много пъти, първо докато аз си уцеля номера на конкретна марка, второ той е с специфичен крак и не всичко му е удобно, не сме имали проблем.

# 19
  • София
  • Мнения: 5 110
Веднъж съм пазарувала от този сайт, и бях учудена когато получих поръчаните от мен маратонки.
Проблем няма, всичко си отговаря, детето ги носи.
Моето учудване идва от това, че не за първи път поръчвам Puma, но досега винаги от чужбина,или Германия или Англия, кутиите са били винаги червени,4 чифта , детски и дамски ,сега обаче кутията идва зелена, което ме озадачи.
И ме кара да се питам дали са оригинални или не?

# 20
  • София
  • Мнения: 27
Преди 3 години поръчах едни маратонки Reebok о тях и още си ги нося. Simple Smile
Явно е било някакво объркване.

Общи условия

Активация на акаунт