Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Store.bg - некоректност

  • 741
  • 11
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1 609
Здравейте,
Споделям, че преди седмица пуснах поръчка във въпросния сайт. Учебник, който ми трябва за изпит. Беше в наличност, с посочени дати за очаквана доставка.
Тъй като минаха посочените дни, но доставка нямаше, аз се свързах със сайта. Отгвориха ми, че наличността е изчерпана и няма да получа въпросния учебник, а поръчката ми ще бъде анулирана.

Крайно некоректно!
Първо, дори не ме уведомиха те, а чак когато аз ги потърсих.
Второ, при поръчка имаше наличност.
Трето, съгласно посочените дати, аз съм преценила, че ще ми стигне времето да се подготвя за въпросния изпит.

# 1
  • Мнения: 3 064
Аз много нямам вяра на сайтовете и като направя поръчка, започвам да звъня, за да ми я потвърдят и лично по телефона. Точно защото такива неща са ми се случвали и на мен, макар и не с този сайт.
Много некоректно!

# 2
  • Мнения: 99
Случи ми се преди време да поръчам някои неща от сайт и като мина седмица и не получих нищо им звъннах.Нямало ги в наличност,ама аз не помня дали са били по време на поръчката,ама не се обадиха да кажат да не чакам.При теб кофти ,че е учебник и е било спешно.

# 3
  • Мнения: 11 147
Store.bg пък винаги са били много коректни, пазарувам от тях повече от 10 години. На данни за поръчката се вижда дали изискват продукта от партньор и ако се окаже, че няма наличност звънят.

Ако ми е толкова важно и учебникът го няма никъде - аз самата след поръчката още на следващия ден щях да звъня да видя дали има наличност.

# 4
  • Мнения: 1 609
MissChanandlerBong,
Радвам се, че с теб са били коректни. Аз споделям моя негативен опит. Първа и последна поръчка от тях.
Не живея в София и посочените срокове за доставка бяха съвсем разумни.(х работни дни за поръчка от 13, петък)

Никъде в самата поръчка не е пишело от дали е от партньор или не. И не са ми звънели, за да ме уведомят за каквото и да било.

И за да не излиза, че едва ли не скучая и се чудя кой сайт да очерня, п рилагам 2 скрийншота. Заличила съм данните си. Също на снимка 2 статусът е ''отменен'', защото току що я снимам, пък разговора за отмяната е от сутринта.

Скрит текст:


# 5
  • Мнения: 11 147
Я дайте скрийншот и на това, което е в линка от първата снимка.

# 6
  • Мнения: 1 609
Това е в линка от първата снимка
т.е. линкът от снимка 1 води към снимка 2

# 7
  • Русе
  • Мнения: 237
Това е в линка от първата снимка
т.е. линкът от снимка 1 води към снимка 2

Известна ли Ви е историята с Хиполенд? Ето връзка към статията: https://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2020/11/16/ … vse_pak_udari_po/
Може би това съдържание е достъпно само за абонати на Капитал, затова ще Ви кажа накратко за какво става дума.
Комисията за защита на конкуренцията (на която това не ѝ е работата) глоби Хиполенд (знаете, магазините за играчки) със 124.5 хил. лв. По сигнал на потребител (интересно защо не се е обърнал към Комисията за защита на потребителите - впрочем не е интересно, всеки, който следи работата на КЗК, знае как тя с лекота работи по поръчка!), който отишъл да си купи в магазина шест вида Lego в промоция, намерил там само пет. В други магазини го имало и шестия, но той не бил длъжен да ги обикаля. Почувствал се ощетен и сезирал не Комисията за защита на потребителите, а Комисията за защита на конкуренцията. Тя се самосезира и започва поредното производство.
Само ще добавя, че собственикът на Хиполенд - Мариан Колев и служителите му бяха участници в антиправителствените протести от самото им начало. В публична позиция той разказа как служителите на МВР използват сълзотворен газ срещу сина му, без да има причина за това. Малко след тази позиция държавата вкара четири контролни институции във фирмата. След вълна от обществено възмущение МВР решиха да прекратят проверката, която според тях била образувана на случаен принцип.
Подайте сигнал и Вие, като изтъкнете този прецедент, още повече, че Вашия продукт изобщо го е нямало, докато горният "потребител" е можел да намери в друг магазин шестия продукт. Интересно ми само дали все пак е купил наличните 5 (пет!) продукта, или обидено се фръцнал и нищо не е купил.

# 8
  • Мнения: 1 609
Евпетра, благодаря за включването.  Много ми беше интересно да прочета споделеното.  Да не повярва човек,  че може да се случи тук.

# 9
  • Русе
  • Мнения: 237
Евпетра, благодаря за включването.  Много ми беше интересно да прочета споделеното.  Да не повярва човек,  че може да се случи тук.

О, случва се. Това не е цялата история. И на този човек са искали да му вземат бизнеса. Предполагам, знаете за "Осемте джуджета".

# 10
  • Мнения: 1 609
Мм, не. И това ми е непознато Grinning


П.П. За да съм честна и обективна, преди години имам други 2-3 проръчки от store.bg и не е имало проблеми с тях. Козметика и книги. Но поне преди година.

# 11
  • Русе
  • Мнения: 237
Мм, не. И това ми е непознато Grinning

Е, ако имахте собствен бизнес, може би щяхте да знаете. А така нищо не Ви заплашва, но с тази прокуратура нищо не се знае.

Общи условия

Активация на акаунт