Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Продавач на Техномаркет ме излъга в цената.

  • 2 130
  • 19
  •   1
Отговори
  • Мнения: 5
Здравейте,
Днес си купих конвектор от Техномаркет направих си и допълнителна гаранция. Тъй като сме с маски аз чух, че ми поиска 210лв, като се прибрах видях, че ме е прецакал с 5лв. Не съм за 5лв, но се чувствам ужасно. Какво мога да направя?

# 1
  • Мнения: 4 632
Имате ли касов бон? На него какво пише?

# 2
  • Мнения: 5
Имам две касови бележки на едната пише 179.00лв на другата 26.00лв

# 3
  • Мнения: 18 458
Нищо, подобен сорт рекламации се правят само на място. Трябвало е на момента да видиш, че даваш 210, а бележките са за 205. Сега всичко е минало и недоказуемо.

# 4
  • бургас
  • Мнения: 650
Ако се разправяш няма проблем. Мен направо ми смениха а хем беше отворен от опаковката и така нататък.

# 5
  • Мнения: 3 327
Изгубеното време и хвърлените нерви да се разправям не си струват за 5 лв.

# 6
  • София
  • Мнения: 29 119
179+26=205 си платила
210 са ти казали.
Какъв е проблемът?
Аха, касиерката ти е поискала 210, а не ти е върнала ресто?
Продавач в техно магазин и касиер са две различни неща....

# 7
  • Мнения: 4 632
Майка ми казваше "Кьорав карти не играе". Няма как да докажеш,че не са ти върнали ресто на касата.

# 8
  • Мнения: 1 575
Продавачът тази сума кога ви я каза, докато се косултирахте ли?
Ако сте го питали колко ще ви струва уреда с доп.гаранция, може да е закръглил сумите за по-бързо смятане , но на касата трябва да са ви казали точната сума.
Отделно, че на касовия бон си пише.

# 9
  • София
  • Мнения: 29 119
Касиерката обявява сумата устно, тя се изписва на устройството, а вие броите парите. Къде сте бляли, не знам!
След това отивате да ви подпечатат гаранцията на рецепцията. Там пак искат, гледат и вие гледате и двете бележки!

# 10
  • Мнения: 2 446
Бляла - бляла. На мен ми се случва редовно. Но не ми е хрумнало да обвиня касиерка в лъжа. И да стане нещо такова, си викам - майната му - блейка съм. Напротив, даже са ме догонвали да ми връщат ресто.

# 11
  • Мнения: 564
Може да се обадите в магазина, там ще си засекат касата и ще видят парите, че са горница и ще ви ги върнат. Все пак и на касата работят хора и се случват грешки. Ще ви върнат рестото. На мен ми се е случвало в друг магазин и на следващия ден отидох да си взема парите.

# 12
  • Мнения: 8 801
Чувствате се "ужасно" за 5 лв?!
Не разбирам чак този драматизъм, но в подобни случаи или като изгубя пари си мисля така "Някой е имал нужда от тях, а аз и без тях ще се справя. Дар да са му! Дано му донесат добро!" Нещо като дарение към непознат в нужда Wink

# 13
  • Мнения: X
Ти си чула, но касиерът бил те прецакал? Това не е сериозно, нали?

# 14
  • Мнения: 49
Здравейте,
Днес си купих конвектор от Техномаркет направих си и допълнителна гаранция. Тъй като сме с маски аз чух, че ми поиска 210лв, като се прибрах видях, че ме е прецакал с 5лв. Не съм за 5лв, но се чувствам ужасно. Какво мога да направя?
Пишеш, че си направила допълнителна гаранция. Да не би въпросните пари да са отишли за нея?

Общи условия

Активация на акаунт