Продавач на Техномаркет ме излъга в цената.

  • 2 342
  • 19
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 5 386
Да, и аз си мисля, че може би тези 5 лв. са за нещо допълнително - гаранцията примерно ? Скоро нищо не съм купувала от техномаркет с гаранция, не съм наясно дали се плаща отделно, но да споделя, че в неделя 19,15 ч , точно след ЧП, в празен Техномаркет/нямаше клиенти, само служители/, купих усилвател за интернет връзка, на етикета пишеше 79,99 редовна цена. Консултантът нищо не каза за намаление, но на касата ми обявиха 45,99. Стоях като стресната и питах защо.Не можаха да ми обяснят откъде идва това гол.намаление, че и необявено никъде.

# 16
  • Между гори и планини
  • Мнения: 9 382
Аз съм работила на каса с пари и грешки стават съвсем неумишлено. В края на деня касата трябва да излезе точна до стотинка, всяко разминаване, означава грешка. И касиерката едва ли прибира парите в повече, а се чуди и препотява, защо се е случило. Ако дойдат на проверка и касата не излезе, може да стане голям проблем.

# 17
  • София
  • Мнения: 13 105
Понеже тези дни купувахме голям електроуред, допълнителната удължена гаранция струваше 5 лв. За нея няма касов бон, защото самата гаранция е квитанция.
Съвсем точно излизат парите при описаната ситуация.

# 18
  • София
  • Мнения: 38 476
Е значи драма няма.

# 19
  • София
  • Мнения: 3 951
Е ако авторката беше поразпитала колко ѝ струва гаранцията, можеше и да не пуска тема. Не знам какво очаква. Да иде да си пита в магазина щом са ѝ важни тези 5лв, ние откъде да знаем касата дали им излиза или авторката не е разбрала какви пари е дала.

Общи условия

Активация на акаунт