Отговори
# 30
  • Мнения: 10 556
Спиди имат брутален недостиг на персонал. Има места, където 1 служител отговаря за град/район от над 30-40 хил души. В спокойни времена не се усеща, но по време на Коледни празници + пандемия нещата стават катастрофални. (инфото ми е от вътрешен човек, местен "шеф" в Спиди. Предупредил ме е, ако ми е спешно да не ги ползвам.)

Към авторката - разбира се, че трябва да пуснете оплакване. Вие към българските органи, дъщеря ви към френските. Вие не сте виновни, че нямат достатъчно персонал.

Ползвам много често БГ пощи. Поръчвам от Китай и продавам продукти в САЩ.
Миналата година имах няколко рекорда 5 дни от Бургас до американски получатели.
Тази година служителката в пощата ме предупреди, че има много големи закъснения. Ноември отне 20 дни до САЩ. Декември пратих колет в Дания - 10 дни. Всичко е с тракинг номер.

Еконт работят доста добре. Поръчките ми винаги са при мен на следващия ден. В любимия ми офис обикновено има 2-3 клиента. Е, сега опашките са с по 50 човека, но вървят сравнително бързо.

# 31
  • Мнения: 22 867
Винаги имам мейл от Спиди за очаквана пратка на следващия ден, а на другия ден съобщение на вайбър. Просто го правят, не се е случвало да не получа. Дори сега по празниците, доста пратки имах.
Горното по никакъв начин не е опит за оневиняване на техните пропуски и грешки. Просто факт. Щом не са си свършили работата, съвсем естествено е да си понасят последствията. Лошото е, че и клиентите им го отнасят.

# 32
  • Мнения: X
Последната година ползвам Спиди през ден. По принцип поръчвам до офис, но се случва и до адрес. Никога не съм имала проблем с поръчка и никога не ми е забавяна. Четейки какво пишете, чак се чудя аз същото спиди ли ползвам. 🤷♀

# 33
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 667
Проблемите на Спиди не са от тази година, винаги е било така по празници, но сега удариха дъното.

Със сигурност в някои райони хаусът е много по-сериозен. На работа всичко ми пристигна що-годе в срок, получавах си и съобщенията по вайбър. На адреса в къщи беше някакъв ужас - идва куриер без изобщо да предупреди по някакъв начин (съобщение, мейл, обаждане - не). Добре, че мъжът ми си беше хоум, та можеше да реагира веднага. Даже е ходил да търси той куриера, който не можел да намери улицата (пъпа на града). Всички фирми, от които поръчвахме се бяха видели в чудо - определено догодина Спиди няма да имат толкова работа, скъсаха нервите и на продавачите, и на купувачите.

# 34
  • Мнения: 4 272
Скрит текст:
Изобщо не съм доволна от Спиди, дори когато става въпрос за пратки в рамките на държавата.

Моите случки с тях не са нещо особено, но се подразних на новите им практики.

Случай 1: при поръчка от сайт, давам адрес на офиса ми. Заради GDPR, не са ми написали името отвън на пакета, не помня имаше ли мобилния телефон. Изпратиха ми СМС след 21 часа на предишния ден, че на следващия ще го донесат. Чакам някой да се обади, никой не звъни и идва да ми каже офис мениджърката ни, че има пакет за мен и защо не съм си била дала името?! А детайлите за поръчката бяха ВЪТРЕ в пакета. Поръчката ми беше платена от фирмата ни, понеже не знаеха какво е това и до кого изобщо е. Съответно след това офис мениджърката го беше отворила и така беше видяла вътре написано името ми. Ами това по GDPR ли е?

Случай 2: поръчвам книги от едно издателство и те явно работят само със Спиди, няма опция за офис и поръчвам на домашен адрес. Минават 2-3 дни и получавам СМС в 23 часа вечерта, че на следващия ден сутринта ще дойдат, а аз имам важно излизане и не мога да седя да ги чакам. Използвах линка за пренасочване до офис, но се питам: ако си бях легнала към 22-22.30, кога щях да видя този СМС по нощите и да успея да пренасоча пратката?

Въпросният друг куриер много го харесвам, изпращат ми имейл като вземат поръчката, като поръчката е пристигнала в София/офис, до който съм поръчала и т.н. После още един имейл, че вече е там пакета, пък накрая и СМС пускат.
Има ли опция за оплакване към самите Спиди? Помня, че имаха само национален телефон и не можехма да се свържем с локални офиси рли един друг проблем с тях. Опитайте и в комисията, Спиди станаха безобразни.
Опция за оплакване към Спиди на теория има. Практиката показва, че е като да се оплачеш на арменския поп.
И аз имах драма с тях. Поръчвам си нещо и посочвам място за получаване Спидимат в магазин на Кауфланд, защото пратката ще пристигне на 30.12.2020 г., а магазинът работи до 21 ч. и по ред причини и обстоятелства това ми е удобната локация, а и държа да избегна опашките пред офисите им по празниците. На 30.12. към обяд получавам СМС, че пратката ми е в офис с работно време на 30.12. до 18 ч., а на 31.12. - до 14 ч. (аз на работа до 17:30 ч.). Свързвам се на националния телефон, питам защо пратката ми е в офис. Отговорът е, "защото автоматът е бил препълнен". Най-близкият друг автомат е много по-близо отколкото офиса, в който беше оставена пратката ми. Кой реши къде да ми захвърли пратката, без да съобрази посочената от мен точка за получаване - разговорът беше прекъснат. Реорганизирах целия си график, за да си взема пратката. Писах веднага на посочения на сайта им имейл, като посочих име, пратка, телефон за контакт с кратко описание на случая. Получавам автоматично съобщение да изчакам тяхното становище. На 6.01. ми поискаха номер на товарителницата. Значи някой не чете и имитира работа. Ще изчакам становището им и с него в КЗП.

# 35
  • Мнения: 2 203
Аз така и не можах да разбера защо изобщо обсъждате и смятате Спиди за виновни в конкретния случай. Спиди съвсем коректно са доставили пратката до Франция. За територията на Франция пратката се поема от DPD. Само и единствено DPD са отговорни за доставката във Франция. Каква роля имат тук Спиди за недоставен колет във Франция?  Спиди са доставили колета до Франция, от там нататък действа съвсем друга фирма. Спиди нямат никаква вина в случая.

# 36
  • Мнения: 1 400
Според мен имат вина Спиди защото аз предавам колета на тях  и те поемат да го доставят.Това ,че партньора им не си е свършил работата, Спиди също носи отговорност.Когато отидох в офисът им да спрат връщането на колета те не си мръсната пръста да го направят.

# 37
  • Мнения: 1 400
Моят случай със Спиди имаше добра развръзка .Писаха ми имейл ,че е станала недоразумение След няколко дни ми възстановиха разходите в двете посоки .И така дъщеря ми получи Коледният си подарък с голямо закъснение.Този път го изпратих с Български пощи и нямаше проблем.

# 38
  • Мнения: 1 154
Били ли сте в положение например да очаквате колет от чужбина както в моя случай. Той да е напуснал страната си на произход на 12ти този месец... И да няма данни до ден днешен да е на територията на България... Все едно е е изпарил... За български пощи говоря
Явно е с проследяване/тракинг номер.
Ще се появи информация когато влезе на територията на България. Нормално е по празниците да има забавяне. Пратка с тракинг номер не ми се е губила от български пощи досега.
А на мен ми се случи да чакам 6 месеца. То не беше звънене по телефона, няколко пъти ходих в пощата да проверят. Нищо! Обадих се на изпращача да следи за върната пратка. И един ден получавам написано с червено съобщение, че ако не отида да си взема пратка ще я върнат. Мислех, че е нещо, което бях поръчала. Когато ми дадоха колета, изумлението ми беше голямо. Иначе съм доволна от офиса, но вече нищо не пращам и не искам да ми пращат. Особено от САЩ.
А със Спиди досега нямам проблем. Само дето офисът им затваря много рано.

Общи условия

Активация на акаунт