Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Енгин Акюрек в Дъщерята на посланика". Нови и стари проекти – Тема 405

  • 35 034
  • 736
  •   1
Отговори
# 420
  • Мнения: 5 234
Ивман, напълно те разбирам. След последната серия и на мен рязко ми спадна интереса.

# 421
  • Пловдив
  • Мнения: 27 840


Интересно, епизода в който Наре и Гедиз имаха най-много екранно време и то заедно, е с най-нисък рейтинг.
Що така??? Така, че нека не вярваме в двойката NarGed.
А това, че Гедиз ще напуска, Неслихан веднага се разболя - дали има връзка. Коментари в пространството всички сте чели.

Прекрояване на епизод, раздели с персонажи, обръщане на чакрите на някои персонажи, очакваме нови - няма страшно, Ейлем ще се справи. Дори и ако Неслихан по здравословни причини напусне сериала, възможно е, случвало се е в сериалите по цял свят. Форсмажорни обстоятелства. Не са спирали сериали - но обстоятелствата остават в професионалните им биографии. Не искаш да играеш променящ се персонаж, ами не си актьор от класа.



Източник:  https://twitter.com/umnise/status/1349400356342652930

Приятели, както знаете, щяхме да подарим на Енгин картина за годишнината от сериала. Тя най-накрая стигна до Енгин вчера с нашето послание и цвете.

Няма да споделям картината с вас, тъй като обещахме, че ще има снимка. Що се отнася до снимката, ще я видим всичко заедно. Благодаря на всички, които допринесоха за това.

Жалко, че вчера нямаше снимки. Нашата снимка би дошла точно сега.


Това са фенове. Чакаме да видим картината и снимка на Енгин с фенове.

# 422
  • Мнения: 18 891


Наистина, това са фенове.
Браво за инициативите, които осъществяват. Всичко което се прави за Енгин е свързано с уважение и респект към неговата личност.
Актьор с класа. Някои  хора е добре да се учат от него и на скромност и на уважение към хората с които работи в екип.

# 423
  • Мнения: 89
Аз лично не вярвам да се смени главната двойка - Санджар и Наре ще са си. Но не мога да си кривя душата, че вече каквото и да направят ще ми е трудно да ги взема на сериозно. И разделите, и сдобряванията им “олекнаха” в моите очи.
В началото Санджар беше влюбен в Наре, но не и вярваше, мислеше, че го изоставила и не можеше да и прости. Наре също беше влюбена в Санджар, но не можеше да му прости задето не и е повярвал и я е изгонил. Дотук добре. След като разбра истината, Санджар имаше ясна позиция - искаше да бъде с нея, ако тя някога може да му прости. Наре не беше готова да прости и да бъдат заедно. Дотук пак добре. След това Наре уж му прости - не се качи на самолета, остана до него, прие предложението му за брак без да се замисля. Всичко прекрасно, но после се оказа, че тя не може да продължи тази връзка, върна пръстените. Странното тук за мен беше, че реално нямаше нищо, с което тя вече да не е наясно - нито случките от миналото им, нито бременността на Менекше. Това са все неща, които тя знаеше отдавна и не я спряха да приеме предложението за брак. Санджар отново прояви разбиране и позицията му беше искам да съм с теб, ако и ти го искаш. Дотук да речем, пак приемам на Санджар позицията, трудно, но я приемам. Наре обаче ме изгуби. След като натвори един куп глупости, Санджар в крайна сметка видя, че няма да го бъде и и върна пръстените. За мен в този момент и той се отказа от тази връзка. Да, ама не! Още при следващия им разговор се държа така все едно нищо не е било. По принцип и двамата се отказаха, върнаха си пръстените, но бяха готови да си се чакат. Ха сега де! Mr. Green Имаме ли връзка? После Наре пак отиде да се раздели с него, не че са били заедно, но пак да се разделят така по-сериозно и по-окончателно. Този път няма рани, няма мани и пръстените е унищожила. Предполагам ще видим и една още по-сериозна раздяла от страна на Санджар като разбере за сватбата. Но знам ли вече, всичко може да се очаква, току-виж отново прояви разбиране. Това хем сме заедно, хем не сме, не можем да се съберем, но не можем и да се разделим за някакъв кратък период от време става, но при тях вече си е доста инфантилно.

# 424
  • Пловдив
  • Мнения: 27 840


Най-коментираните актьори за периода 4-10 януари.
С глас се смях. Много от феновете вече нямали да пишат хаштаг NarSan, след като Наре се е омъжила за Гедиз.

# 425
  • Мнения: 19 757


Не можах да изгледам цялата серия.утре ще продължа.

Добре е, че самите герои говорят за промяната на характерите.

Особено за посланика.Как ги е изненадал, особено дъщеря си.

А Гедиз и той, по съвета на кака си, ще се включат с Наре, в голямата игра на Кахраман и посланика.

За Гед е сигурно, ще напусне сериала, сега остава да се разбере и за Нар.

Последната серия нямаше НарСан, имаше само НарГед.

Двойката НарГед се бори за живота на Сан и успя, като се жертваха, ожениха се, без любов.

Изпълни предназначението си и сега идва новото.

Какво ли ще е?

Лека.

# 426
  • Мнения: 18 891

С глас се смях. Много от феновете вече нямали да пишат хаштаг NarSan, след като Наре се е омъжила за Гедиз.

Ами да не й излезе име... 😅

# 427
  • Мнения: 19 757
Добро утро,



Усмивка.Heart

Може би днес, ще видим част от прекроения епизод.Thinking

Момичета, Hug

Здрав и спокоен ден.

# 428
  • Пловдив
  • Мнения: 27 840


Здравейте, добро утро и от мен.
Да започнем деня с прегръдка и целувка от тати.

Мисля си, че е време Джейлян да роди.
Надявам се, това да бъде и коз, как ще ни го представят обаче, на Санджар срещу Кахраман.
Търсенето на сестра му, напредък и тук. Моменти, които евентуално да запълнят отсъствието на Наре.

Дали ще започнат да снимат - дано ни пуснат и снимки.
Животът продължава. Очакваме и обещаната среща на Енгин с фенове.

Успешен четвъртък на всички.

# 429
  • Мнения: 116
Здравейте,

Първо да благодаря за превода.

Благодаря и за споделеното,харесаха ми логичните ви коментари.С всичко съм съгласна и няма да ви повтарям.
Но тези неоспорими факти не можаха да ме настроят негативно,още по-малко да спра да гледам сериала.
Даже очаквам с нетърпение какво ще се случва от тук нататък.Сякаш е сложено някакво ново начало.

Това,че героите имат промяна, не вярвам да е защото новите сценаристи не са гледали предишните серии,или не са запознати с досегашните действия на персонажите.Просто го приемам като различното им виждане за героите и поставяне на основите на бъдещото развитие на историята.Защото ,за да се направи плавен преход по отношение характерите и мисленето им изисква много време.Решили са от раз.
Най-показателен пример,че това  е така е г-н посланика.Ейлем е решила и в това дизи да има един умен злодей тип "Тайяр бей",а не като досега.Имаше Акън,но докато беше жив толкова малко го показваха,че публиката не можа много,много да го усети и стовари изцяло гнева си за тази сериозна драма върху Санджар.Дойде и Кахраман,от самото начало такъв образ му изградиха,че постоянно го очакваме да мине в отбора на добрите.
Аз съм много доволна от това,че промениха посланика,на актьора му отива повече сегашната роля,отколкото жалкото му присъствие до момента.
Радвам се и за останалите промени,за които споменаха.
Поведението на Санджар беше приповдигнато и казвате неестествено.

Когато върна пръстените,той й показа,че е разочарован и наистина сякаш скъса връзката.
Но този Санджар,когото познаваме , докато е жив няма да се откаже от Наре.
Когато влезе в затвора,с мрачната переспектива,която го очакваше,единственото нещо ,което правеше е да подкрепи всички с напътствия,да им вдъхне кураж.В този епизод успях да се разплача,като гледах записаното видео за Мелек.Помисли за всички.Да,съвсем скоро и Яхя беше прицел на неговия гняв,но сега го прегърна и му завеща грижите за семейството.Неговото поведение според мен, беше от позицията на обречен човек,когото го е грижа,как ще се справят с живота си всичките му любими хора,без значение какво и как се е случвало до тук.

Съжалявам,че Неслихан има този проблем,дано й помогнат и бързо да се възстанови.
Всичко,което сте писали за нейната Наре подкрепям.Изпълнението на Неслихан ми харесва,то в момента нейната героиня не знае на кой свят се намира.
Да ме извинят симпатизантките на Гедиз,но в тази серия най-вялото представяне според мен беше на Ураз.
Съжалявам ако имат различно мнение и накърнявам техните чувства,но да изтърпят веднъж.Моите чувства те накърняват почти ежедневно.
В тази серия вече имаме двойката Наре Гедиз.Дали е фалшива,или не бъдещето ще покаже.Не мога да се начудя,цяла година я афишираха,без някакво основание.Истерично се отричаше сюжет,сценаристи,защото тази двойка я няма във филма,а само във въображението им и класациите .Сега май пак недоволни.
Нямам търпение да видя и това развитие.
Имам повече доверие на сегашните сценаристи,но каквото и да направят не знам дали ще повлияе на рейтинга.
Имаме много сериозна конкуренция и не мисля,че трябва да се стоварва върху актьорите причината за неговото понижаване.Тази заядливост в коментарите само пречи на сериала.Но на него така му тръгна отначало.
Каквото и да се случва си пожелавам да го приемаме спокойно.Защото ние така или иначе сме щастливи с този прекрасен любимец.



Хубав ден и бъдете здрави

# 430
  • Мнения: 18 891


Здравейте  момичета Two Hearts
Хубав и спокоен да е ден четвъртък.
Дано все пак да се справят с проблемите възникнали на снимачната площадка на "ДП"  и сериалът да продължи.
Видяхме грешката им първо с развитието на СЦ /за мен си е грешка, не точно самия брак като условие, защото нито Г. нито Н. са в състояние да измислят план и да  получат видеозаписа по друг начин, а действията на Н. през цялото време/.  Ще кажа кое лично на мен ми свали изцяло  доверието в нея и  любовта ѝ към Санджар.

Първо - не ме трогна сякаш с нищо поведението ѝ при ареста на Санджар. Дори ѝ в този труден за семейството момент - тя стоеше  встрани от всички. Сама и самодостатъчна. Изненада се, че Халисе прие ареста на сина си и се държа точно като майка на Ефе - с вяра в неговата невинност.
И нейното "Бъди внимателен, Санджар Ефе!" ми прозвуча по скоро като протоколно за момента, защото акцента на сцената беше, че в затвора отива невинен един Ефе, а не просто Санджар. Наре сякаш беше вече на съвсем друга честота. После в стаята на Мелек. Да не можеше да влезе ревяща и да изплаши детето, но за пореден път показаха, че това малко ангелче е много по-силно и дори по-разумно от майка си. А и най-вероятно  за толкова години познава точно, кога майка му ще го излъже, защото Н. ползва един и същи прийом - започва с "Мелеим" върти очи и гледа нагоре.

Второ - тя ли се обади веднага на Гедиз? И въобще той като какъв се появи веднага в конака? Извинявайте, за нелицеприятното сравнение което ще направя, но през цялото време ми приличаше на лешояд, чакащ търпеливо жертвата да умре и да се нахрани. Те двамата с Н. наблюдаваха наистина емоционалния колапс на Ефеоглу и тяхната бавна агония. Санджар безнадежден в затвора /това към което се стремеше Г./ семейството му без нищо на улицата /което пък постигна Н./. А и облечени в черно още повече ги асоциирах  като носители на лошото.  

Трето - за пореден път Н. ми показа, че няма нито правилна, нито реална преценка за хората. Така, както Г. влезе в отбора на лошите, сега тя също се съюзи с тях. Застана в групата на враговете на Санджар и то в позиция съпруга на един от тях. Лошото е, че тя си мисли, че прави всичко за негово добро, но го направи по-възможно най-болезнения начин и то така, че свободата му да се явява като чаша отрова, която той вече изпи /радостта му, че се е намерило доказателство, което го оневинява/. Ненужно жестока беше в болничната стая, когато му каза, че е изхвърлила пръстените.

И въпреки тягостната серия, въпреки чувството на обреченост за героите, болката която ще изпитат кои по-силно, кои по-леко, мисля  или по-точно  ми се иска да вярвам, че всичко случващо се е преход за евентуалната и чакана от мен трансформация у Н.

Тя нали имаше рани, които да лекува - рани от миналото, рани от настоящето... Затова отказа да се омъжи за Санджар и да бъдат едно семейство с детето им.
Според мен, за да се получи оздравяване - тези рани, трябва да се "ревизират" /в медицината  на една рана се прави ревизия и се търси причина тя да не заздравее  и ако е необходимо се отстранява засегнато до здраво/.

Така и се надявам да се случи с Н. - раните нанесени ѝ от баща ѝ.  Всичко в техните отношения беше сякаш капсуловано във времето и стоеше в една графа "баща и дъщеря". Сега тази капсула се отвори и дано най-после Н. да е видяла, че вътре няма нищо друго освен мръсотия и смрад. Нека всичко това да излезе вече навън и Н. да се освободи от този злокачествен тумор, разяждащ  душата и сърцето ѝ. Само така  ще излекува тези рани.

Акън - другата ѝ рана. Може би чрез мръсното му наследство, давайки го на баща си, най-после ще се освободи от всичко свързващо я с Акън.

Гедиз - все пак може би, чрез брака си с него да отвори и раната "Санджар/Менекше". Дано поне на нея да ѝ  спестят консумация на този принудителен брак.  Г. обеща, че ще бъде приятел и спътник, никога няма да я докосне... Това, на фона на всичкото зло което причини на Санджар и косвено на самата Н. ми звучи доста иронично. Но, че ще има полза този брак, освен освобождаването на Санджар от затвора - ще има.
Няма да правя предположения - дали ще покажат Г. като съучастник на посланика или той също ще се окаже негова жертва, но по-скоро интуитивно клоня към първото.
Но, полза надявам се, че ще има -  Н. може да  отвори всичките си стари и нови гноясали рани и  едва тогава да направи своя избор - на кого да се довери и с кого да ги излекува.

Наистина преходна и крайно необходима серия. Пак казвам - надявам се и вярвам на новите СЦ  да ни поведат по пътя на изцелението, заедно с любовта, доверието, надеждата, добротата... Ако не го направят, ще е жалко, много жалко.
Всъщност те трябва да възродят легендарната любов на Санджар и Наре, защото какво е извечното желание  нас хората  /зрителите/?  Трябва ни любов, доверие, семейство, трябва ни топъл дом пълен с хора които се обичащи се и подкрепящи се, трябват ни щастливи и усмихнати деца...
Това е.

# 431
  • Пловдив
  • Мнения: 27 840


https://www.facebook.com/1514950665469546/photos/a.2556570061307 … 2596286280669307/

Момичета, докато чакаме новини, да се насладим на поредния 52-и точен и изчерпателен анализ на Навид Шахзад:

Дъщерята на посланика
Навид Шахзад

Мълчаливото и достолепно напускане на Санджар от Наре след връщането на поверените му пръстени заедно със собствения му е индикатор за това как любовната история сега ще се превърне в различно уравнение между двамата главни герои.

Дългоочакваният епизод 35 след двуседмична почивка получи най-ниските оценки от всички излъчени до момента на „Дъщерята на посланика”. Има няколко причини, поради които това не би трябвало да бъде изненада дори за най-запалените фенове на сериала.  В опит да „подреди“ разказа, след като на борда се качиха нови писатели; Настоящият епизод беше насочен към обвързване на стари недовършени дела, като откриването на тялото на Акън (най-накрая!) и погребението на неговата нещастна, но опасна сестра. За съжаление епизодът също се превърна в ужасна, до голяма степен необяснима плетеница, за разлика от всичко, което зрителите са изпитали преди.

Внезапното възкресение, например, на Гювен Челеби като главен герой и манипулатор зад кулисите, е ново явление, предвид предишния му опит към хазарта и безпринципен побойник, който сериозно подкопа доверието в развитието на персонажа. Разбира се, човек може да се съгласи, че той е от хората, които ценят недоволството и чакат подходящия момент, за да ударят като отровна усойница, тъй като всички вече са били свидетели как той е използвал уязвимостта на Наре, изнудвайки я да предаде имението на Кахраман; но мистерията, с която той внезапно прекратява ухажването си от Рефика, и подробностите, в които той разработва отмъщението си до двете условия, които налага на Наре и Гедиз, смущава въобръжението! Задоволството от пиене на чай на терасата на яхтеното пристанище и търсенето на потенциални инвеститори за изтощаващите финанси на Кахраман през по-голямата част от предишните епизоди; внезапно енергичният, саморекламиращ се съучастник на Боз, Челеби внезапно се катапултира в аватара на старши партньор на Кахраман, тъй като той очаква да наследи парите от наследството на Акън. Представяйки се като любезен, грижовен баща, който има най-добрия интерес за детето си, Челеби е най-мазен, докато се опитва да убеди Наре. Нищо обаче не може да го спаси от очевидната му дълбока омраза към Санджар или отмъстителната егоистична жажда за богатство. Човек не може да не изпитва потръпване от страх пред такава злоба, разрушителен гняв и злонамереност, прикрити като бащинска грижа. Подобно на котка, която си играе с мишка, той изглежда капитулира пред молбата на Наре да напусне Мугла, само за да отмени решението си като последваща мисъл. Защото Наре го обвинява, че е изиграл майка й по същия начин; разбираме, че това е първият път, когато баща и дъщеря някога говорят за майка й, която е останала като призрак, преследващ семейното минало. Фактът, че Челеби се е отнасял към жена си по същия опасен, егоистичен и себелюбив начин, отваря прозорец към тишината около детството на Наре. Контрастът между експлоатацията на дъщерята от бащата Челеби и защитните отношения между Санджар и дъщеря му е очертан с остър бръснач, който унищожава всякакви илюзии за образованието, статута и богатството като предпоставки за истинска, грижовна бащина любов. „Синът на арендатора“ е далеч по-превъзходен баща във всяко отношение в сравнение с „цивилизования“ и „културен“ дипломат, на когото светът гледа.

 По същия начин обратният завой на Гедиз в полза на неговия „най-добър приятел“, когото е спасил от куршума на Сахра, е друга необяснима тангента, за която зрителите не са били подготвени адекватно. Нека не забравяме, че мъжът, който изглежда неспособен да се примири със смъртта на Сахра и да се опита да привлече съчувствието на зрителя от гроба й, е единствено отговорен за полицията, преследваща Санджар; тъй като именно неговото анонимно обаждане за ‘убийството’ на Акън прави Ефе беглец. По същия начин удобното „случайно“ подслушване на Менекше за местонахождението на тялото на Акън, което тя с готовност разкрива на Челеби в замяна на свободата си, много прилича на леко „пролетно почистване“. В опит да изхвърли „старото“ и да внесе „новото“, последната посока, която сценарият приема, не просто обърква, но и остава до голяма степен неподдържана от обрата на последните събития.

На фронта на Ъшъклъ, освен двойствеността на брат й, професионалните квалификации на Мюге стават силно подозрителни, тъй като нелепото й одобрение за „време да излекуваш всичко“ я подтиква да насърчи брат си да се ожени за Наре, въпреки че е запозната с автентичността на връзката Санджар/Наре. Ясен тест, в който времето не е излекувало всичко, е връзката Санджар и Наре, на която тя е била свидетел от самото начало. След като съветва, принуждава, кара се и не одобрява поведението на любовта на Гедиз, така наречената лична история на любовта, харесването и лоялността на психиатъра става силно съмнителна след нейния нервен срив от мрачната афера с Акън. Фактът, че тя придобива увереност и се сблъсква с миналия си страх от Кахраман и призраците на нейното отвличане, се дължи до голяма степен на другарството и подкрепата, дадени й от Наре, Зехра и Елван; до такава степен, че тя доброволно се яви да вземе информация, за да помогне на Санджар, и няколко пъти посети резиденцията на Боз. Следователно, второто й падане от интелигентна, състрадателна, любяща и грижовна жена в поддръжник на несериозен, арогантен аргумент, който тя предава на брат си, не само неочаквано, но и с привкус на отчаян опит на сценаристите да покаже как Гедиз и Наре са заобиколени от фалшиви, празни аргументи, като аргументите на Мюге, както и непреднамереното неподходящо насърчаване на Елван да изпълни искането на Челелеби (каквото и да е то!) в интерес на мира и помирението между членовете на семейството.

Зехра, с изключение на прегръдката на брат си, остава до голяма степен излишна, тъй като тя остава мълчалива в по-голямата си част, точно както очевидното късогледство и липсата на разбиране на Яхя му позволяват да бъде постоянно манипулиран от все по-нервната Дуду. Честите му нецензурни подигравки срещу Наре само засилват образа на герой, откъснат от реалността и предназначен само да се грижи за раненото си его. И накрая, като получи шанса да играе главата на семейството в отсъствието на харизматичния си брат, Яхя започва да показва слаби пукнатини в недобре замисления си образ на обиден член на семейството, но остава в мрежата, изоставен от жената по-умна от него.

Що се отнася до любимото дете на Санджар, епизодът е един от най-жестоките досега що се отнася до Мелек. Оставена на любящата администрации на Елван или на нежната загриженост на Джейлян, Мелек е дете в морето от турбуленция и нестабилност, които се предават от една детегледачка на следващата. Въпреки първото „пристанище“, създадено за нея от раздразнителна баба; Мелек е сама. Мъдра отвъд годините си, тя е изключително интуитивно дете, което обожава и двамата родители и копнее да има „семейство“, на което да принадлежи, само и само да бъде разочаровано при всеки нов развой на събитията. Изключително издръжлива в най-трудните времена, Мелек се задоволява с видео съобщение от отсъстващия си баща, с когото преди това се сбогува със сълзи на очи, но по детски пита майка си за изчезването на всички. Децата бързо усещат безпокойство и стават неспокойни и самотни, особено когато нито един от родителите не е на разположение. Затворът за Санджар го прави невъзможно да бъде с детето си, докато загрижеността на Наре за освобождаването на Санджар от затвора я отвежда другаде. Резултатът е тъжната поява на малко, обезсърчено дете, което седи на голям диван и се опитва да се възползва максимално от света на възрастните, който променя формата си толкова лесно, колкото пясъчните дюни, обхванати от силен вятър.

Сякаш това не е достатъчно да изтръгне сърцето на човек, Челеби внезапно създаде най-изненадващите връзки както вътре, така и извън затвора, болницата и властите. За сваления посланик, чиито призиви да се опита да проследи пътуването на Наре доскоро бяха отхвърляни от хора, които му отказваха виждайки името му; пипалата на бившия турски дипломат изглежда са се разминали в различни посоки, образувайки мрежа от хора желаещи да си сътрудничат с него. До такава степен, че неговото влияние се разпростира върху затворници, готови да наранят или убият Санджар по негова заповед - всичко това просто повтаря „завършване“ на минали събития, но без много да се мисли за достоверност.

При целия този хаос единственият човек, който се оказва незаменим дори задочно, е високата фигура на Санджар Ефе. След като Санджар е изпратен в затвора от остър езиков прокурор с надеждата за бързо осъждане, като се вземат предвид доказателствата, с които разполага, всичко и всички изглежда се разпадат, сякаш лепилото, което ги държи, внезапно се отлепва. Халисе отказва животоспасяваща операция, Каврук е притеснен извън себе си, Мелек е сама у дома, Джейлян плува по течението, Елван започва да се шегува с болната си свекърва с още по-остър фалцет, Дуду се държи достатъчно, за да се приближи както до Елван, така и до останалата част от семейството, в болницата, леля Фериде и Гюлсие, се разхождат по коридорите на болницата, докато Яхя тича като пиле без глава. Колко важни са някои хора и основната роля, която те играят в живота на едно семейство, става очевидно само когато отсъстват или умират и хаосът отново доказва, че Санджар е планината, от която зависят всички около Ефе, Ъшъклъ и селото, докато търсят безопасност и защита в ежедневието си.

Първоначално придържайки се към надеждата и мислите за по-добри дни напред, въпреки разочарованията от правната система, Санджар обяснява нежно на своите братя и сестри пътя напред за семейството и колегите. Колкото и спокоен да изглежда, първите му мисли са за болната му майка, последвани от неговите чувства към дъщеря му и загриженост за Елван. Фактът, че той разказва само на Наре за видеото, което е изпратил за дъщеря си, когато е бил отведен с белезници, след като е поверил всички на Аллах и след това един на друг, оставяйки Наре да го последва в сълзи, говори много. Липсата на упреци или порицания от страна на Санджар се проявява едва когато той научи за състоянието на майка си в затвора. Докато за миг мълчи в разочарование и гняв, поддръжникът на Челеби наръгва Санджар, докато Наре е на телефона с него. Ужасена от звуците, които чува, и от собствения му умиращ глас, който я извиква, тя се надява да бъде откарана в болницата за незабавна операция. Инцидентът е достатъчен, за да убеди Наре, че баща й ще нарани още повече Санджар в бъдеще, Наре и Гедиз капитулират и се съгласяват да се оженят, което поражда няколко важни въпроса:

Първо, защо Челеби настоява за съюз между Гедиз и Наре? За всички практически цели Челеби няма нужда от Гедиз, тъй като вече има пари от наследството на Акън, което го кара да слюноотделя. Дали само забива камата по-дълбоко в сърцето на Санджар, или защото Гедиз участва в този план? Трудно е да се преглътне пълният обрат на Ъшъклъ и внезапното объркване на съвестта, тъй като видяхме как Гедиз се превръща от кум и брат в съперник, заговорник и враг.

На второ място, стойността на периода от време, зададен от Челеби, т.е. една година - питаме защо само една година? Челеби мисли ли, че 365 дни с Гедиз ще изтрият историята на Наре със Санджар, или смята, че това е достатъчно време, за да забрави първата си любов? Или Челеби залага на друг внук, който завинаги ще реши съдбата на Санджар? За това можем само да кажем - ако девет години раздяла не са изтрили спомена за Санджар от сърцето на Наре, една година едва ли ще го изтрие.

Трето и може би най-важното - колко е трудно да оставим детето да бъде щастливо? За мъже като Челеби това е без значение, тъй като единственото щастие, което смятат за полезно, е тяхното собствено.

Четвърто - кога Челеби е развил голямата привързаност, която изповядва към Акън, за разлика от неговата жадна привързаност към парите на неговия подопечен? По време на връзката им видяхме, че Акън се отнася към Челеби с леко прикрито презрение, докато покорното поведение на посланика към изнасилвача на дъщеря му би накарало всеки да се свие от срам.

И накрая - как Челеби изведнъж има изобретателността да се бори с такъв хитър и коварен човек като Кахраман? Подобна самоувереност не предвещава нищо добро за бившия дипломат и ние чакаме да видим кога, къде и кой ще бъде отговорен за неговия крах.

Това, че Наре и Санджар в миналото са имали сериозни проблеми на доверието един към друг, не им е попречило да се развиват отвъд съответните си възприятия. По-специално, Санджар е узрял и омекнал до такава степен, че изглежда разбира Наре и нейния привидно грешен избор. Но нищо не го подготви за невъзмутимото лице, което вижда в болницата по време на специално посещение, организирано от Челеби. Напълно без да знае за последната криза и за факта, че Наре е дошла да се сбогува, Санджар може само в недоумение да гледа как с каменно лице неговата любима се  отказва връзката им. Издигайки се до случая, Енгин Акюрек, като възстановяващият се Санджар, кара екрана да свети, променяйки изражението на лицето с всяко ново предложение, което Наре прави. От първоначално закачливия смях, питайки Наре дали е дошла да го утеши или да го намушка, до пронизителното търсене по лицето й за улики към странните й думи до последния отчаян писък, Акюрек изглежда е овладял изкуството на мълчанието да говори по-силно от думите. Наре вече беше направила ясна разлика между момичето, което ще чака вечно своя Санджар и дъщерята на посланика, която скоро ще стане съпруга на друг мъж във видео разговора помежду им. Сега, лице в лице, тя недвусмислено казва на Санджар, че дъщерята на посланика е изчезнала завинаги от живота му.

Третият закон на физиката на Нютон казва, че „за всяко действие има еднаква и противоположна реакция“, ето как трябва да видим последователността на събитията в историята, ако искаме по някакъв начин да разберем непрекъснато развиващите се взаимоотношения на Санджар и Наре. Проследявайки болезнената им история, изгонването на Наре от хижата след сватбата се противопоставя на „изселването“ на Санджар от имението, след като Наре го предаде на Кахраман. Падането на Наре от върха на скалата се съчетава с последващото счупване на костите на Санджар, което убива Акън. Клетвата на Санджар никога да не нарича Наре по име е преразгледана в обещанието на Наре да направи същото, след като научи за бременността на Менекше. Връщането на годежните пръстени на Наре среща подобна съдба със Санджар, който връща своя. И накрая, „предателството“ на Санджар в брака с Менекше е съчетано с „предателството“ на Наре, когато тя се омъжва за Гедиз. Целият цикъл от действия и реакции вече е завършен. За да може Наре и Санджар да изтрият миналото от лицето на земята и да се придвижат с надежда към бъдещето, остава само да изчакаме следващата глава от живота на дъщерята на посланика и сина на арендатора.

# 432
  • Мнения: 416
Здрвейте,  надявам се  да имате спокоен четвъртък.
Искрено се надявам талантливата Неслихан да се оправя бързо,както и да получим новини.

Внимателно изгледах последния епизод.Даже доста дни, продължавам да мисля над всичко,което се случи до сега в сериала. Както и върху мненията и спойлерите...

Дълбоко се съмнявам, някой да е толкова наивен(като изключим посланика, Гедиз и Мюге), че Наре ще забрави Санджар за една година и ще имаме щастлива двойка- Наре и Гедиз. Пък да не говорим- Наре и Санджар, като главна сюжетна линия да бъдат унищожени. Ще имаме един фалшив брак, "който може да бъде консумиран насила" и ще  продължи само няколко епизода.

Какво ни очаква с образа на Гедиз?  В комбина е с посланика или наистина съжалява? Аз съм склонна да мисля, че Гювен не е единствения мозък  в този план, нито съм го видяла толкова смел.  
Всички въпроси са на място, без  отговорите. Първо пресилена  ми се вижда  любовта  му  към   Акън, неговия приоритет са  парите, които може да получи и без сватбата на Наре.
Така, че настояването му за сватба и желанието за брак в периода от една година са, като искания на Гедиз.
Настръхват ми косите, като чета  за внук в анализ, дано не видим насилие- защото тотално ще загубят зрителите.

Преди време  говорехме за липсата на посланика през по-голямата част от времето, като се има предвид, че е главен злодей с Акън.Видяхме,че той е страхлив-действа подмолно, зад гърба на Санджар и напад, когато е в безнадеждна ситуация. Така, че дейтвията му неочаквани, като замисъл, но донякъде  правдоподобни, имахме нужда и от чудо за да не гние Санджар в затвора. Омразата му към Санджар  е ясна,не  е от вчера, както желанието му да е далеч от Наре. Така,че може и сам да иска да я омъжи.Той никога няма да подкрепи връзката им, както и да им пожелае щастие. Освен ако не видим преобразяването му...
Споменаха майката на Наре, ще е хубаво, да видим повече  за нейното детство и живота й през 9 години.

Не ми вярва баща й, сам да се е сдобил със записа, затова мисля,че може би участва и Гедиз..
Евала, много добра игра на актрьора.. Героят му успя да нарани Санджар, използвайки Наре за оръжие,а тя наивна,съсипана, отчаяна и притисната прие. Нека да  се наслади на триумфа си в епизода, със сигурност щастието му няма да е вечно.

В момента Гедиз и Наре, бяха показани, като слаби, обезверени и разбити образи..Многозначни бяха думите на Гедиз към Наре- за силния Санджар и това което преживява.
Това което ще последва едва ли ще е  щастлив меден месец..Има една неяснота, погреба Сахра, в същия епизод се ожени за жена, която обича друг. Кой би си го причинил? А и след като  видя колко е силна любовта между Наре и Санджар, трябва да е много луд  ако мисли, че ще се промени нещо..Много странен стана, пие.. Отделно бързо забрави голямата любов към Наре и заобича Сахра..В живота има такива влюбчиви натури, както и такива, като Санджар и   Наре. Които идеализират една любов,голяма и единствена.

Мюге  ме изненада, с изказването си и надеждите, които даде на Гедиз. Скоро с Кахраман ще се обяснят в любов, но ще се появи детето му, заедно с жена ... ThinkingSweat Smile

Елван се закани на Дуду, искам да я видя в действие.. Нахалството на Яхя и Дуду достига върха на търпението й.
Но думите й към  подтикването на Наре да направи каквото иска  баща й не бяха на място.
Другото което ме подразни, само Гедиз ли й е  близък на Наре?
Защо не сподели на Елван или на някой друг? 

Очаквам Санджар да разнищи цялата ситуация в която ги поставиха.
Не мисля, че ще повярва на Наре- отказала се и забравила за любовта им.
Другите го мислят за голяма будала и слабак, явно.... Може да има брак, малко театър от страна на  Наре.
Но виждам как, ако си готов да скочиш от скала или пред куршум, ще се откажеш толкова лесно. За да убедят Санджар в любовта си, ще  трябва да се постараят...

Мисля, че без  бебе, кантара на грешките им се изравни,но вече не се надявам на щастие ...
Не оправдавам действията на Наре,но подобно на Санджар тя се омъжи за да го защити,както и за доброто на семейството.
А омекналия Санджар, би го разбрал, когато отмине яростта му и разбере истината...
Така, че това е една  върхова точка с която, ще се отървем от ненужните герой и старото, за да дойде ред на нещо ново.

Последна редакция: чт, 14 яну 2021, 16:14 от Nina_richi

# 433
  • Мнения: 18 891

Благодаря за превода на поредния анализ на Навид Шахзад! Two Hearts
След серията, четох на най-различни места коментари на хора с различна националност, бит, култура , етническа принадлежност и най-интересното за мен беше /освен задълбеността на разсъжденията/ - тяхната близост т.е. хората са усетили едно и също нещо /Марта от България, Олга от Русия, Кармен от Испания, Зара от Армения, Фатма от Турция...  имената са произволни/. Няма значение дали вярваш в Бог, Аллах или някой от индийските богове - всеки един човек може да различи добро от зло, любов от завист, доверие от предателство.
Във всичко  прочетено открих много истини, много  и най-различни гледни точки, но хората коментирали историята  открито се "бунтуват" срещу  неправдата и предателствата, срещу всичко влизащо в категорията "зло".
Аз никога няма да приветствам или оправдавам хора, които са способни да предадат най-близките си и обичани хора. Няма да застана на страната на майка, изоставяща детето си за да се подчини на нездравите мисли на някакъв тиранин, влизайки в брак с ясното чувство, че убива морално хората, които я обичат и най-парадоксалното в случая е това, че тя ги убива, защото видите ли много ги обича също.
Каквото имах да казвам - си го казах. И разочарованията не си спестих и за тях написах.

Ще ви сложа едно мнение, преведено на руски / с Гугъл преводача можете да си го прочетете и на български/ 


https://vk.com/club144707938?w=wall-144707938_147156
Скрит текст:
Девочки, давайте посмотрим, что пишет админ Грузиского фанклуба обо всём этом.

"Немного о 35-й серии ... Примечание:
-Кто бы ни обвинял меня в женоненавистничестве, а также актера и всех, кто пытается критиковать не сообщество, а меня или любого из пользователей, будет использовать все меры для преодоления и оскорбления чужого личного пространства.
Итак ... моральные убийцы, Гувен Челеби, Наре Челеби и их "моральный" соучредитель Гедиз Ишикли.
В этой серии было показано и сказано больше, чем казалось на первый взгляд.
Но позвольте мне, поскольку основным предметом обсуждения в этой серии по-прежнему остается смесь, я начну с небольшого расстояния ...
Что причинно-следственная нить не разорвана.
Очевидно, у вас есть право не согласиться.
Последняя серия и пересечение Наре и Гювена нарисовали целостную картину, с чем мы на самом деле имеем дело, что это такое, любовь, одержимость, желание сопротивляться, доказывать силу, быть умным, добиться признания от отца или что-то еще ...
Это правда, что я не была среди тех, кто осуждал Санджара за поведение в первую ночь из-за его гнева, но их так много ...
Но начинается та самая ночь, Наре, сознательная или бессознательная психологическая драма, главным героем которой является Санджар ...
Первое моральное убийство было совершено той же ночью 18-летней девушкой, мальчика, которого она сказала, что любит ...
Наверное, многие из вас согласятся, что когда речь идет о двух людях, нечего решать одному ... Наре, за всю историю ее и Санджара, именно так поступает, сначала он убивает Санджара морально, а затем обвиняет самого Санджара ...
Более того, она не винит, она даже наказывает его по-разному.
Именно здесь и началась их трагическая история ...
Дочь посла и Эфе, которые виноваты только в том, что влюбились ...
Для Гювена Челеба было очень важно, даже чрезвычайно важно поговорить с Наре ...
Ты всегда говорила, что ты девочка своей матери, а на самом деле ты девочка своего отца ... Я знаю, даже после этого ты сядеш ко мне на колени ...
И действительно, Наре является копией своего отца, я бы сказал даже более жестокой, в отличие от Гювена, она наказывает и убивает своего возлюбленного морально ... И где в своей жизни виновата сама Наре?
Везде, в пространстве Гювена ...
Все, что он когда-либо делал, чтобы навредить Санджару, за что он наказал свою дочь, было не любить Санджара, а доказать Гювену, что она настолько крута, что может заставить встать и жить в хижине, если она захочет. Санджару, если она должна бежать и оставить дочь с отцом, и наказать его самоубийством, чтобы опозорить имя посла.
Я тебя накажу, отец, оставлю дочь Санджару ...
Я слежу за сыном фермера... - А Наре никогда не получает того, чего хочет, она всегда тонет, потому что, испытывая свои силы, она забывает не только чувства людей, но и силу других ...
Следовательно, 35-я серия, ее затопление и нарушение ее главного достоинства «амазонизм» - это причинно-следственные связи его поведения ...
Она теряет единственное оружие, которое у нее есть от природы, и она больше не «амазонка» ...
Жизнь без семьи, ценностей, потолков, корней, друзей, любви - тоже его игрушечный ум.
Адаптировалась к себе и своему главному оружию против отца.
Если мы спросим, ​​почему Наре не стремится к счастью, почему она не учится идти по этому пути, ответ здесь, ей нужно не счастье, а инструменты, ей нужны психологические игры, ей нужна победа над своим отцом, не счастьем, а оружием под названием Санджар, к
Наре нужна интрига.
И теперь, когда Наре использовала все свое оружие, когда она терпит поражение от своего отца, остается только уничтожить его оружие, поэтому она убивает Санджара и остается на стороне победоносного Гювена ...
Почему? Наре никогда не ценила способности Санджара ... Ее кумиром был и остается ее отец, она настолько похож на него, что предпочитает Санджара больше, чем посла, она просто называет это в отличие от своего отца, не враждой, а любовью ...---
Эти игры настолько грязные, что полностью теряют облик Наре, даже больше, чем Гювена ...
Ведь в Гювене есть своя «правда» ...
«Умный» человек, крестьянина-зятя не хотел ...
Он все потерял из-за «мужика» ...
Тот "мужичок", потом бизнесмен, когда его поставили в ванную, ему есть что поправить ...
Можете себе представить и узнать его «правду» ...
Но что есть у Наре?
Примечательно, что Наре легче становится жертвой насилия, чем счастья.
То, что Гювен, и они говорят, что Гедиз (они обещают нам из следующей серии) сделали с ним, это насилие ...
Она так любит эти игры, что не может обойтись без какого-то насилия ....
Без тьмы не обойтись ...
Без разрушения не обойтись ...
Она настолько привязана к отцу, что участвует в его играх, даже доходит до абсурда и предлагает бросить дочь и жить с ним ...
Она предлагает дочери нарисовать для отца картину, на которой она ныряет в море, чтобы вытащить раковины, а отец и дочь счастливы ...
Живописи Мелек тоже нужны легенда и абстракция.
На самом деле идет спор с Гювеном ...
Когда ее отец говорит ей, что если ты последуешь за Гедизом, если не будет Санджара, Гедиз влюбится в тебя, у него такой взгляд, я думаю, он даже не просил ее позволить это ...
А второй начальник, от отца ...
Что если что-то случилось с Санджаром и его семьей, то это только ваша заслуга ...
Нравится нам это или нет, но все это правда ... - И самое очевидное, что Наре никогда не пыталась что-либо строить на руинах ...
Она только разрушает ...
Когда Санджар ей говорит, понимаешь, когда ты что-то тихо делаешь за моей спиной, что с нами происходит, я тону ...
А потом уже, когда Наре сделает последний моральный выстрел, я брошу твое кольцо, Санджари говорит, ты воткнула мне нож в сердце и больше его не крути ...
А что сделала Наре?
В тот же день тихий нож повернулся спиной к его сердцу ...
Наре не оставил ему другого выбора, потому что она дала своему отцу и Гедизу право на психологическое насилие над собой, что она все еще была чужой для Санжара ...
Это результат ее нелюбви, отсутствия цели в жизни, любви к жертвам ...
Единственное, что можно сделать, это быть Мелек с отцом ...
Не потому, что она планировала ... Это потому, что Гювен победил ...
Тему сознательно не удаляю, почему не возникло сомнений, почему вы просили брак с Гедизом у своего отца, где отец записал? Или почему он не думал, что Санджар приведет его к большему успеху с этим браком, просто потому, что меня не волнуют результаты Наре и чувства других людей ... она тоже не умна ... она просто моральный убийца ...
И окно ...
Я не знаю, как сказать до конца, историю или все ценности вместе взятые, человек, у которого даже всего этого нет, даже не знает этих ценностей и истории ... Со временем я больше всего ценила в Санаджаре то, что он не жертвует никем, кроме себя, ради любви ...
Ни членами семьи, никем другим ...
Наре жертвует всеми, включая себя ...
Даже своей дочерью ...
На протяжении всей этой истории, возможно, крепкие отношения между Санджаром и Мелек все уравновесят.
Мелек, обладающая качествами отца, когда она говорит своей матери, я не могу пойти в тюрьму с моим отцом, чтобы я спала с моим отцом? Так будет лучше, может, это оправдание отношений, которые действительно сказка от Наре и любовь от Санджара ...
Когда Гювен говорит, что дворец, который я верну в эту деревню, станет его могилой, это и есть копание могилы.
В прошлой серии сценаристы показали нам именно настоящее лицо Наре и Гювена ...
А поскольку предыдущий сериал был кровавой эпопеей моральных убийц, нам тоже пришлось открыто говорить об этом сегодня.
Но в этой истории есть Санджар, как будто он цивилизованный, как будто он умный, как будто он стоит выше образованных людей. Но образование и цивилизованность без моральных устоев, без моральных ценностей ничего не стоят.
А если сообразительность и нравственность идут рука об руку, он может добиться полной победы над псевдо-интеллигенцией.
Надо сказать, что в этом сериале моральный убийца Наре, ее отец убил ее отдельно, открыл занавес и поработил его ...
А Наре снова "покончила жизнь самоубийством".
А главное, она убила в голове любовь Санджара ...
Он отказался играть из-за его игровой зависимости от психологических игр ...
- Я не знаю, что собираются делать сценаристы, как они это реабилитируют ...
Но с этими данными смесь полностью аннулируется ...
Даже как женщина ... Не мать и не человек ...
Когда у вас есть ребенок, как если бы вы были любимым человеком, вы определяете то, без чего нужно хорошо, потому что сейчас вы проиграли в грязных играх, и если вы выиграете, вы снова начнете играть ...
Ты обычный подлец, бомж ...
Она отказалась от Мелек, потому что потерпела поражение ...
Она уничтожила Санджара, потому что проиграла в грязных играх ...
Он ей доверял ... И нет людей умнее его ...
Если я думаю, что Санджар должен простить эту женщину, у меня есть протест против Санджара ...
Это не следует называть самопожертвованием ...
Потому что это было предательство ...
А потому что последняя серия была спектаклем предателей и они совершили эти предательства во имя морально и физически раненого Санжара ...
Еще раз и много раз, вплоть до этого парня ...
С Санджаром, о котором можно говорить бесконечно, но не на стороне предателей."-

Перевод Таnia Sova

# 434
  • Мнения: 19 757
Здравейте,



https://www.facebook.com/1514950665469546/photos/a.2556570061307 … 2596286280669307/

Момичета, докато чакаме новини, да се насладим на поредния 52-и точен и изчерпателен анализ на Навид Шахзад:

Дъщерята на посланика
Навид Шахзад

Скрит текст:
Мълчаливото и достолепно напускане на Санджар от Наре след връщането на поверените му пръстени заедно със собствения му е индикатор за това как любовната история сега ще се превърне в различно уравнение между двамата главни герои.

Дългоочакваният епизод 35 след двуседмична почивка получи най-ниските оценки от всички излъчени до момента на „Дъщерята на посланика”. Има няколко причини, поради които това не би трябвало да бъде изненада дори за най-запалените фенове на сериала.  В опит да „подреди“ разказа, след като на борда се качиха нови писатели; Настоящият епизод беше насочен към обвързване на стари недовършени дела, като откриването на тялото на Акън (най-накрая!) и погребението на неговата нещастна, но опасна сестра. За съжаление епизодът също се превърна в ужасна, до голяма степен необяснима плетеница, за разлика от всичко, което зрителите са изпитали преди.

Внезапното възкресение, например, на Гювен Челеби като главен герой и манипулатор зад кулисите, е ново явление, предвид предишния му опит към хазарта и безпринципен побойник, който сериозно подкопа доверието в развитието на персонажа. Разбира се, човек може да се съгласи, че той е от хората, които ценят недоволството и чакат подходящия момент, за да ударят като отровна усойница, тъй като всички вече са били свидетели как той е използвал уязвимостта на Наре, изнудвайки я да предаде имението на Кахраман; но мистерията, с която той внезапно прекратява ухажването си от Рефика, и подробностите, в които той разработва отмъщението си до двете условия, които налага на Наре и Гедиз, смущава въобръжението! Задоволството от пиене на чай на терасата на яхтеното пристанище и търсенето на потенциални инвеститори за изтощаващите финанси на Кахраман през по-голямата част от предишните епизоди; внезапно енергичният, саморекламиращ се съучастник на Боз, Челеби внезапно се катапултира в аватара на старши партньор на Кахраман, тъй като той очаква да наследи парите от наследството на Акън. Представяйки се като любезен, грижовен баща, който има най-добрия интерес за детето си, Челеби е най-мазен, докато се опитва да убеди Наре. Нищо обаче не може да го спаси от очевидната му дълбока омраза към Санджар или отмъстителната егоистична жажда за богатство. Човек не може да не изпитва потръпване от страх пред такава злоба, разрушителен гняв и злонамереност, прикрити като бащинска грижа. Подобно на котка, която си играе с мишка, той изглежда капитулира пред молбата на Наре да напусне Мугла, само за да отмени решението си като последваща мисъл. Защото Наре го обвинява, че е изиграл майка й по същия начин; разбираме, че това е първият път, когато баща и дъщеря някога говорят за майка й, която е останала като призрак, преследващ семейното минало. Фактът, че Челеби се е отнасял към жена си по същия опасен, егоистичен и себелюбив начин, отваря прозорец към тишината около детството на Наре. Контрастът между експлоатацията на дъщерята от бащата Челеби и защитните отношения между Санджар и дъщеря му е очертан с остър бръснач, който унищожава всякакви илюзии за образованието, статута и богатството като предпоставки за истинска, грижовна бащина любов. „Синът на арендатора“ е далеч по-превъзходен баща във всяко отношение в сравнение с „цивилизования“ и „културен“ дипломат, на когото светът гледа.

 По същия начин обратният завой на Гедиз в полза на неговия „най-добър приятел“, когото е спасил от куршума на Сахра, е друга необяснима тангента, за която зрителите не са били подготвени адекватно. Нека не забравяме, че мъжът, който изглежда неспособен да се примири със смъртта на Сахра и да се опита да привлече съчувствието на зрителя от гроба й, е единствено отговорен за полицията, преследваща Санджар; тъй като именно неговото анонимно обаждане за ‘убийството’ на Акън прави Ефе беглец. По същия начин удобното „случайно“ подслушване на Менекше за местонахождението на тялото на Акън, което тя с готовност разкрива на Челеби в замяна на свободата си, много прилича на леко „пролетно почистване“. В опит да изхвърли „старото“ и да внесе „новото“, последната посока, която сценарият приема, не просто обърква, но и остава до голяма степен неподдържана от обрата на последните събития.

На фронта на Ъшъклъ, освен двойствеността на брат й, професионалните квалификации на Мюге стават силно подозрителни, тъй като нелепото й одобрение за „време да излекуваш всичко“ я подтиква да насърчи брат си да се ожени за Наре, въпреки че е запозната с автентичността на връзката Санджар/Наре. Ясен тест, в който времето не е излекувало всичко, е връзката Санджар и Наре, на която тя е била свидетел от самото начало. След като съветва, принуждава, кара се и не одобрява поведението на любовта на Гедиз, така наречената лична история на любовта, харесването и лоялността на психиатъра става силно съмнителна след нейния нервен срив от мрачната афера с Акън. Фактът, че тя придобива увереност и се сблъсква с миналия си страх от Кахраман и призраците на нейното отвличане, се дължи до голяма степен на другарството и подкрепата, дадени й от Наре, Зехра и Елван; до такава степен, че тя доброволно се яви да вземе информация, за да помогне на Санджар, и няколко пъти посети резиденцията на Боз. Следователно, второто й падане от интелигентна, състрадателна, любяща и грижовна жена в поддръжник на несериозен, арогантен аргумент, който тя предава на брат си, не само неочаквано, но и с привкус на отчаян опит на сценаристите да покаже как Гедиз и Наре са заобиколени от фалшиви, празни аргументи, като аргументите на Мюге, както и непреднамереното неподходящо насърчаване на Елван да изпълни искането на Челелеби (каквото и да е то!) в интерес на мира и помирението между членовете на семейството.

Зехра, с изключение на прегръдката на брат си, остава до голяма степен излишна, тъй като тя остава мълчалива в по-голямата си част, точно както очевидното късогледство и липсата на разбиране на Яхя му позволяват да бъде постоянно манипулиран от все по-нервната Дуду. Честите му нецензурни подигравки срещу Наре само засилват образа на герой, откъснат от реалността и предназначен само да се грижи за раненото си его. И накрая, като получи шанса да играе главата на семейството в отсъствието на харизматичния си брат, Яхя започва да показва слаби пукнатини в недобре замисления си образ на обиден член на семейството, но остава в мрежата, изоставен от жената по-умна от него.

Що се отнася до любимото дете на Санджар, епизодът е един от най-жестоките досега що се отнася до Мелек. Оставена на любящата администрации на Елван или на нежната загриженост на Джейлян, Мелек е дете в морето от турбуленция и нестабилност, които се предават от една детегледачка на следващата. Въпреки първото „пристанище“, създадено за нея от раздразнителна баба; Мелек е сама. Мъдра отвъд годините си, тя е изключително интуитивно дете, което обожава и двамата родители и копнее да има „семейство“, на което да принадлежи, само и само да бъде разочаровано при всеки нов развой на събитията. Изключително издръжлива в най-трудните времена, Мелек се задоволява с видео съобщение от отсъстващия си баща, с когото преди това се сбогува със сълзи на очи, но по детски пита майка си за изчезването на всички. Децата бързо усещат безпокойство и стават неспокойни и самотни, особено когато нито един от родителите не е на разположение. Затворът за Санджар го прави невъзможно да бъде с детето си, докато загрижеността на Наре за освобождаването на Санджар от затвора я отвежда другаде. Резултатът е тъжната поява на малко, обезсърчено дете, което седи на голям диван и се опитва да се възползва максимално от света на възрастните, който променя формата си толкова лесно, колкото пясъчните дюни, обхванати от силен вятър.

Сякаш това не е достатъчно да изтръгне сърцето на човек, Челеби внезапно създаде най-изненадващите връзки както вътре, така и извън затвора, болницата и властите. За сваления посланик, чиито призиви да се опита да проследи пътуването на Наре доскоро бяха отхвърляни от хора, които му отказваха виждайки името му; пипалата на бившия турски дипломат изглежда са се разминали в различни посоки, образувайки мрежа от хора желаещи да си сътрудничат с него. До такава степен, че неговото влияние се разпростира върху затворници, готови да наранят или убият Санджар по негова заповед - всичко това просто повтаря „завършване“ на минали събития, но без много да се мисли за достоверност.

При целия този хаос единственият човек, който се оказва незаменим дори задочно, е високата фигура на Санджар Ефе. След като Санджар е изпратен в затвора от остър езиков прокурор с надеждата за бързо осъждане, като се вземат предвид доказателствата, с които разполага, всичко и всички изглежда се разпадат, сякаш лепилото, което ги държи, внезапно се отлепва. Халисе отказва животоспасяваща операция, Каврук е притеснен извън себе си, Мелек е сама у дома, Джейлян плува по течението, Елван започва да се шегува с болната си свекърва с още по-остър фалцет, Дуду се държи достатъчно, за да се приближи както до Елван, така и до останалата част от семейството, в болницата, леля Фериде и Гюлсие, се разхождат по коридорите на болницата, докато Яхя тича като пиле без глава. Колко важни са някои хора и основната роля, която те играят в живота на едно семейство, става очевидно само когато отсъстват или умират и хаосът отново доказва, че Санджар е планината, от която зависят всички около Ефе, Ъшъклъ и селото, докато търсят безопасност и защита в ежедневието си.

Първоначално придържайки се към надеждата и мислите за по-добри дни напред, въпреки разочарованията от правната система, Санджар обяснява нежно на своите братя и сестри пътя напред за семейството и колегите. Колкото и спокоен да изглежда, първите му мисли са за болната му майка, последвани от неговите чувства към дъщеря му и загриженост за Елван. Фактът, че той разказва само на Наре за видеото, което е изпратил за дъщеря си, когато е бил отведен с белезници, след като е поверил всички на Аллах и след това един на друг, оставяйки Наре да го последва в сълзи, говори много. Липсата на упреци или порицания от страна на Санджар се проявява едва когато той научи за състоянието на майка си в затвора. Докато за миг мълчи в разочарование и гняв, поддръжникът на Челеби наръгва Санджар, докато Наре е на телефона с него. Ужасена от звуците, които чува, и от собствения му умиращ глас, който я извиква, тя се надява да бъде откарана в болницата за незабавна операция. Инцидентът е достатъчен, за да убеди Наре, че баща й ще нарани още повече Санджар в бъдеще, Наре и Гедиз капитулират и се съгласяват да се оженят, което поражда няколко важни въпроса:

Първо, защо Челеби настоява за съюз между Гедиз и Наре? За всички практически цели Челеби няма нужда от Гедиз, тъй като вече има пари от наследството на Акън, което го кара да слюноотделя. Дали само забива камата по-дълбоко в сърцето на Санджар, или защото Гедиз участва в този план? Трудно е да се преглътне пълният обрат на Ъшъклъ и внезапното объркване на съвестта, тъй като видяхме как Гедиз се превръща от кум и брат в съперник, заговорник и враг.

На второ място, стойността на периода от време, зададен от Челеби, т.е. една година - питаме защо само една година? Челеби мисли ли, че 365 дни с Гедиз ще изтрият историята на Наре със Санджар, или смята, че това е достатъчно време, за да забрави първата си любов? Или Челеби залага на друг внук, който завинаги ще реши съдбата на Санджар? За това можем само да кажем - ако девет години раздяла не са изтрили спомена за Санджар от сърцето на Наре, една година едва ли ще го изтрие.

Трето и може би най-важното - колко е трудно да оставим детето да бъде щастливо? За мъже като Челеби това е без значение, тъй като единственото щастие, което смятат за полезно, е тяхното собствено.

Четвърто - кога Челеби е развил голямата привързаност, която изповядва към Акън, за разлика от неговата жадна привързаност към парите на неговия подопечен? По време на връзката им видяхме, че Акън се отнася към Челеби с леко прикрито презрение, докато покорното поведение на посланика към изнасилвача на дъщеря му би накарало всеки да се свие от срам.

И накрая - как Челеби изведнъж има изобретателността да се бори с такъв хитър и коварен човек като Кахраман? Подобна самоувереност не предвещава нищо добро за бившия дипломат и ние чакаме да видим кога, къде и кой ще бъде отговорен за неговия крах.

Това, че Наре и Санджар в миналото са имали сериозни проблеми на доверието един към друг, не им е попречило да се развиват отвъд съответните си възприятия. По-специално, Санджар е узрял и омекнал до такава степен, че изглежда разбира Наре и нейния привидно грешен избор. Но нищо не го подготви за невъзмутимото лице, което вижда в болницата по време на специално посещение, организирано от Челеби. Напълно без да знае за последната криза и за факта, че Наре е дошла да се сбогува, Санджар може само в недоумение да гледа как с каменно лице неговата любима се  отказва връзката им. Издигайки се до случая, Енгин Акюрек, като възстановяващият се Санджар, кара екрана да свети, променяйки изражението на лицето с всяко ново предложение, което Наре прави. От първоначално закачливия смях, питайки Наре дали е дошла да го утеши или да го намушка, до пронизителното търсене по лицето й за улики към странните й думи до последния отчаян писък, Акюрек изглежда е овладял изкуството на мълчанието да говори по-силно от думите. Наре вече беше направила ясна разлика между момичето, което ще чака вечно своя Санджар и дъщерята на посланика, която скоро ще стане съпруга на друг мъж във видео разговора помежду им. Сега, лице в лице, тя недвусмислено казва на Санджар, че дъщерята на посланика е изчезнала завинаги от живота му.

Третият закон на физиката на Нютон казва, че „за всяко действие има еднаква и противоположна реакция“, ето как трябва да видим последователността на събитията в историята, ако искаме по някакъв начин да разберем непрекъснато развиващите се взаимоотношения на Санджар и Наре. Проследявайки болезнената им история, изгонването на Наре от хижата след сватбата се противопоставя на „изселването“ на Санджар от имението, след като Наре го предаде на Кахраман. Падането на Наре от върха на скалата се съчетава с последващото счупване на костите на Санджар, което убива Акън. Клетвата на Санджар никога да не нарича Наре по име е преразгледана в обещанието на Наре да направи същото, след като научи за бременността на Менекше. Връщането на годежните пръстени на Наре среща подобна съдба със Санджар, който връща своя. И накрая, „предателството“ на Санджар в брака с Менекше е съчетано с „предателството“ на Наре, когато тя се омъжва за Гедиз. Целият цикъл от действия и реакции вече е завършен. За да може Наре и Санджар да изтрият миналото от лицето на земята и да се придвижат с надежда към бъдещето, остава само да изчакаме следващата глава от живота на дъщерята на посланика и сина на арендатора.
[/i][/b]
Благодаря за превода.Flowers Bouquet

Шахзад умее много добре да анализира и изразява мнението си.Hug

Общи условия

Активация на акаунт