Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

"Обичам" Топлофикация - тема 5

  • 11 942
  • 385
  •   1
Отговори
# 375
  • Мнения: 21 629
В старото жилище и аз имах такива електронни. Никой не ги зануляваше, те сами се зануляваха. При отчитането показваха стар отчет и нов отчет (и номер на скала). После след няколко месеца това, което е било "стар отчет" изчезва и на негово място идва това, което е било "нов отчет". А на мястото на вече бившия "нов отчет" идва нула.

# 376
  • София
  • Мнения: 1 189
При мен е вече занулено  за нов отчет. "Старият "си стои за сравнение.

# 377
  • Мнения: 3 349
Ами аз не знам кой в кой град е и към кое дружество и с какви уреди. Не сте посочили.
Звъннете, предполагам има телефон.
Писах им на имейла. За София,ТЕХЕМ става въпрос.

PS. Редактирам се, получих отговор от ТЕХЕМ: Разпределителите за отопление се зануляват в 24 часа на 30.09.

Получих и друг отговор от toplo.bg: Топломерите не се зануляват. Вашите стари данни са при топлинния счетоводител, има и протокол при Вас. Продължава се с броенето нататък/ както при водомерите/

# 378
  • София
  • Мнения: 1 189
Аз  съм към Техем/Директ и няма никакво броене нататък. Да, бе, ще търся протокола. Има стар и нов отчет и всичко е ясно от един поглед!

# 379
  • Мнения: 3 349
Нашите уреди се отчитат дистанционно и ние нямаме протокол .

# 380
  • Мнения: 1 306
Няма още августовски фактури, обикновено ги издават около средата на месеца за предходния.

# 381
  • Мнения: 451
Момичета, на Техем да са излезли текущите августовски фактури? Нямам нищо, ни на хартия, ни в профила.
Не са още

# 382
  • Мнения: 6
Здравейте! Колко горе-долу е нормално да се плаща на година (месечни + изравнителна) за двустаен апартамент, при условие, че парно почти изобщо не се пуска? Пристигна ни някаква гигантска изравнителна и се чудим. В нов апартамент сме.

# 383
  • Мнения: 16 642
Да не би да не сте осигурили достъп и да са ви начислили максимално потребление?
Вижте показанията на уредите и тези от изравнителната сметка и ще разберете има ли разминаване. Но сте изпуснали срока за обжалване

# 384
  • Мнения: 52 229
Също така уведомихте ли топлофикация че сте нов абонат? Подписахте ли със стария собственик протокол за показанията към момента на встъпване в собственост? Ако това е било по време на отоплителния сезон..
На сайта на софийския тец има разписана процедурата при смяна на собственик, и примерен такъв протокол.
Свържете се с дружеството и разберете какво е.

# 385
  • Мнения: 11 261
Нов за вас или ново строителство?
Важно е и колко вода харчите! Тя също може много да вдигне сметките.
Вижте си какво е отчетено за радиаторите. Понякога само си мислим, че харчим малко.
Вижте дали е само за изминалата година, дали няма останали стари задължения.
Поразпитайте и съседите за техните сметки. Всеки харчи различно, но все пак е някакъв ориентир.
И тогава вече към Топлофикация. За корекции е вече късно, но не пречи да им "поплачете" 😉

Колко всъщност ви е сметката? И колко очаквахте да бъде?
Понякога и представите за "гигатска сметка" се различни.

Общи условия

Активация на акаунт