Жалба срещу Виваком

  • 8 100
  • 14
  •   2
Отговори
  • Мнения: 6 528
Към кого мога да се обърна за решаване проблем с Виваком при подписване на договор? Очевидно е, че съгласно неписаните си вътрешни правила , те ще защитават служителите си. Единственото , което правят е, да се извинят и да ти подарят 1000 МБ, които въобще не са ти нужни, но сметките си ги плаща потребителят

# 1
  • Мнения: 5 201
Принципно към съда. Това са частноправни отношения и при спор компетентен е съда. Можеш да пуснеш сигнал към КЗП, но мисля че становището ще е да се обърнеш към съда.

Можеш да подадеш жалба и към Виваком. Ще ти отговорят писмено.

# 2
  • София
  • Мнения: 28 106
КРС и КЗП. Към тях се обърнах, когато имах проблем преди с А1, но след като бях подала няколко сигнала към А1. И двете комисии ми помогнаха, но става много бавно.

# 3
  • Мнения: 6 528
Принципно към съда. Това са частноправни отношения и при спор компетентен е съда. Можеш да пуснеш сигнал към КЗП, но мисля че становището ще е да се обърнеш към съда.

Можеш да подадеш жалба и към Виваком. Ще ти отговорят писмено.

Към Виваком подадох 6 жалби. Отговарят избирателно и ми подариха като компенсация 1000 МБ, които въобще не ми трябват

# 4
  • Мнения: 1 119
Жалбата срещу компанията ли е или срещу служител? За какво е?
Работила съм в мобилен оператор.

# 5
  • Мнения: 6 528
Жалбата срещу компанията ли е или срещу служител? За какво е?
Работила съм в мобилен оператор.

Срещу служител, който целенасочено ме излъга в условията, които бяхме договорили и затова искам да анулирам договора. Освен това се държа супер нагло

# 6
  • Мнения: 12 626
То и това е супер нагло, да ти замазват очите с някакви мегабайтове.
На мен от мобилен оператор са ми казвали - да сте чели, когато сте  подписали. В моя случай, не беше така, че не бях чела, а те не бяха прочели, та се оправиха нещата.
Но реално, наистина не знам какво може да се направи, след като условията в договора, който си подписала, са различни от тези, които са ти казали устно. Ти си се доверила на служителя и не си прегледала договора, нали разбираш.

Не знам за какви суми става дума и дали си заслужава да се обърнеш към адвокат, с цялата преписка, твоите жалби и техните отговори, за да ти каже дали може нещо да се направи.

# 7
  • Мнения: 1 119
Жалбата срещу компанията ли е или срещу служител? За какво е?
Работила съм в мобилен оператор.

Срещу служител, който целенасочено ме излъга в условията, които бяхме договорили и затова искам да анулирам договора. Освен това се държа супер нагло

Служителят трябва да сканира и изпрати жалбата към Регионален Мениджър или конкретния човек, който се занимава с жалби. Сами разбирате, това е твърде малко вероятно...
Най-добре е да се обърнете към КЗП.
Ако проблемът Ви е за сметка, неправомерно начисляване или нещо с услугата, обърнете се към кол центъра.
Ако е за отношение... и съм консултант... жалбата Ви ще отиде в боклука.

# 8
  • Мнения: X
Реално най-вероятно няма да ви уважат жалбата, ако условията ги има в договора. За това е най-добре да се чете преди да подпишете.

# 9
  • София
  • Мнения: 38 201
Доколкото помня, можеш да се откажеш от договора до 2 седмици.
И мен ме излъгаха с част от пакета /телевизията - плащам повече, ама получавам по-малко/.  Обаче си затраях, защото другите неща ме устройват.

# 10
  • Мнения: 10
Защо мислите, че телекомите нямат профили в Google Business? Всичките са легитмни изнудвачи и професионални лъжци.

# 11
  • Мнения: 1
Виваком излъгаха и нашата фирма. Омаяха управителя ни с едни условия, а му дадоха да подпише договора с други, и човека се подлъга и без изрично отново да го прочете, разчитайки само на думите на служителката, направо подписа. Мислеше, че подписва за година, а то било за две. Плащаше си чинно сметките и като мина една година, но сметки продължаваха да идват, се усети, че има нещо нередно, обадихме се да питаме и тогава казаха, че договорът е за две години бил. Помолихме да го прекратим, тъй като не са ни нужни услугите им за повече от година( става дума за ползването на едни джипиеси), обяснихме, че е станало недоразумение, даже бяхме платили и три сметки от втората годниа и нищо не сме искали да ни връщат, само да не продължават да ни искат пари. Обаче човещина в тия хора няма. Писахме писма до централата им, до изпълнителния директор, който да ни разреши казуса, но дори отговор не получихме, а само обаждания от колекторски фирми за събиране на дължимото по месечни фактури. Така че винаги четете много внимателно какво подписвате, никога не се доверявайте на тия, и най вече ако имате възможност за избор, никога не ползвайте техните услуги.

# 12
  • Мнения: 1 429
Здравейте. Когато се прекратява договор с Виваком и се минава към друг оператор също внимавайте, дали са ви дали за подпис всички нужни документи за прекратяване на договора и изрично питайте дали са прекратени всички ангажименти писмено към оператора. Защото при нас стана така, че служителките не дали за подпис някакъв документ за доставка на услугата до дома/явно умишлено/, и ние сме вече към друг оператор няколко месеца, но ни текат и суми и към Виваком едновременно заради тази неуредица. Можело да заведем дело, но сумите трябвало да платим, аз им казах да си анулират сумите и поставят компетентни служителки /това подвеждане явно е `фирмена политика`/,  ние сме били виновни че не сме искали такъв писмен документ / как да искаме нещо, за което служителките не са информирали??/.
"Тази клауза била, че в случай, че не сме доволни от новия оператор, да се върнем към Виваком." Смешници.
Е, с тази наглост в изцеждането на пари от обикновения човек, е повече от сигурно, че няма да се върнем към тях!

# 13
  • Мнения: 487
Здравейте,
За втори път ставаме жертва на надута фактура от Виваком.
Имаме пълен пакет с тях с телевизия, интернет и 2 телефона.
Предишния път бяха натварили сметката на майка ми с 10 лв за някакви 2 СМСа, получени в рамките на 1 минута и нещо, за нещо, което нито сме искали, нито се бяхме абонирали. Сега се случи и на мен.

Само че аз като получих СМСа, че съм абонирана, моментално се обадих на Виваком и в рамките на 5 минути това нещо беше блокирано - настоях да не получавам повече такива съобщения.

Но, ми е начислена сумата от 5 лв и стотинки, които не са много, но така могат да си я карат до безкрай, и да ми начислят и 50 и 500 другия път, ако не реагирам.

Миналият път ходих до офиса на Вива срещу Халите на Главната в Пловдив - едни абсолютно безразлични момчета - казаха, че нищо не можели да направят, да се обадя на 123. Обадих се на 123 и ми казаха, че това не било през тях, те само били средство за разплащане и не ги касаело.

Днес като се обадих за моята надута сметка ми заявиха същото.

Е как да не е през тях, като се появява в тяхната фактура!
И не мога да си платя фактурата без тази сума - т.е., изнуват ни да го заплатим всичкото нещо, както миналия път.

Влязох в сайта на КЗП да пусна жалба и не знам как точно да го формулирам - какво да напиша.
Чета в нета, че от тях нямало много полза и не знам какво да правя. Дори и да се сменя на друг оператор - там е същото, т.е. нямаме алтернатива.

Моля ви за помощ. Някой имал ли е такъв проблем и какво можем да направим?
Ако има други хора - не можем ли да направим една обща подписка, петиция или нещо друго, и да се сложи край на този вид изнудване и рекет!

Последна редакция: сб, 25 ное 2023, 21:33 от Tahiti

# 14
  • София
  • Мнения: 28 106
Аз съм пускала жалба в КЗП и Комисията по далекосъобщенията -- и двете ми помогнаха. Жалбата беше срещу настоящите А1.

Общи условия

Активация на акаунт