Осми клас 2020/2021 - Бойна група - тип „страшилище“ - ЗА присъствено училище!

  • 30 185
  • 727
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 1 064
Благодаря за новата тема👍
Нищо не съм чела, не мога да Ви смогна ☺☺

# 46
  • у дома
  • Мнения: 8 025
Браво на Ния!Аз си знам,че труда се възнаграждава рано или късно,обаче моето няма желание да го проумее...

# 47
  • София
  • Мнения: 6 488
Благодаря за новата тема!
Поздравления на Ния за класирането!

# 48
  • Мнения: 92
Браво на Ния! Много съм щастлива, когато децата ни успяват въпреки всичко и всички! Simple Smile

Аз също не мога да повярвам, че няма да върнат всички след 18 март в училище!!? Това е абсолютно неадекватно, имайки предвид, че времето се затопля и е ясно, че учениците не влияят на вируса по никакъв начин!!! Вече много прекаляват!

Участвам във всякакви бунтарски начинания!

# 49
  • Отвъд алеята зад шкафа
  • Мнения: 8 208
Честит Празник! Animal Ram Flowers Four Leaf Clover Flowers Tomato

# 50
  • София
  • Мнения: 1 088
Честит празник и от мен!!!
Честито на Ния, и на другите добре представили се деца Simple Smile

# 51
  • Мнения: 5 022
Честит празник!
Браво на Ния!
Zazu1, благодаря за новата тема!
Както някой беше по-рано, и моите не обичат и не държат да ходят на училище. Предпочитат ДО. Големият има около шест учебни седмици до края и пак не държи да са присъствено. Лично аз предпочитам да са ПО. Най-зле е обаче редуването.

# 52
  • София
  • Мнения: 9 544
Честит празник, момичета!
Спретнах някакъв текст. Погледнете го. Кажете, ако имате предложения за корекции. Умишлено е малко по-емоционално от предното:
Цитат
ДО

Г-Н БОЙКО БОРИСОВ
МИНИСТЪР-ПРЕДСЕДАТЕЛ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

Г-Н КРАСИМИР ВЪЛЧЕВ
МИНИСТЪР НА ОБРАЗОВАНИЕТО И НАУКАТА

ПРОФ. Д-Р КОСТАДИН АНГЕЛОВ, Д.М.
МИНИСТЪР НА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО

ДОЦ. Д-Р АНГЕЛ КУНЧЕВ, Д.М.
ГЛАВЕН ДЪРЖАВЕН ЗДРАВЕН ИНСПЕКТОР


Уважаеми господин Министър-председател,
Уважаеми господа Министри,
Уважаеми г-н Кунчев,


В продължение на предходното ни отворено писмо към Вас от ноември 2020г. продължаваме да настояваме учениците, обучаващи се в прогимназиален и гимназиален етап на образование, да бъдат върнати присъствено в училище, при спазване на необходимите епидемиологични мерки за безопасност.
Разбираме сериозността на ситуацията, в която се намираме, и подкрепяме усилията за опазване здравето и живота на нашите учители, децата ни и на всички граждани на Република България. Но не считаме за редно цената да бъде платена от учениците. Те се обучават в електронна среда от разстояние вече няколко месеца с кратко прекъсване от две седмици, в които се обучаваха присъствено. На много места тези две седмици бяха използвани за контролни и тестове и за осигуряване брой оценки, които да покриват нормативните изисквания по отделните предмети, а не за преподаване и наваксване на пропуски.
Децата са демотивирани от месеците, прекарани пред екраните. Липсата на жив контакт със съучениците и учителите води до апатия, загуба на мотивация, инертност и  силно понижена концентрацията, при някои деца и до депресия. Учениците прекарват по цял ден пред монитора. През времето, през което не се обучават, те подготвят домашни или учат пред същите тези екрани. Освен спорното качество на преподаването в част от училищата и паралелките, тези месеци на стола пред екраните водят и до здравословни проблеми - разстройства на зрението, проблеми с опорно-двигателния апарат, нервно-психични разстройства, депресия. Същите тези деца през изминалата учебна година вече преминаха дълъг период на ОЕСР. Достигнахме момент, в който негативите, които понасят децата ни чрез дългото ОЕСР, надхвърлят ползите, които това носи за останалата част от обществото.
В редица европейски държави училищата продължават да работят присъствено, въпреки строгите мерки в други сфери на обществения живот.
Отчитайки гореизложените обстоятелства, за нас остава необяснима причината, поради която децата в прогимназиален и гимназиален етап на образованието си (5-12 клас) следва да понесат като рестриктивна мярка най-голямата тежест в борбата с овладяване на пандемията. В нас, родителите, това поражда усещане за гняв, неразбиране и липса на подкрепа към управленските решения, които се вземат.
Настояваме учениците от 5 до 12 клас да бъдат върнати присъствено в училище и при засилени мерки, които да гарантират здравето и безопасността на учителите и учениците.
Очакваме МЗ и МОН да преразгледат позицията си и да осигурят на децата ни полагащия им се по право достъп до качествено образование.

В допълнение бихме искали да благодарим на г-н Вълчев за всички негови досегашни усилия и действия в подкрепа на българското образование.

Последна редакция: ср, 03 мар 2021, 09:20 от zazu1

# 53
  • гр.София
  • Мнения: 4 648
За мен е супер писмото. (Само не споделям чувствата към министъра-))

# 54
  • София
  • Мнения: 9 544
Ами то това е от предното писмо. Може спокойно да го махнем. Просто да не опере той пешкира на недоволството, както често става в кабинета - да изгаря някой бушон.

# 55
  • Мнения: 9 004
Браво на Ния!Аз си знам,че труда се възнаграждава рано или късно,обаче моето няма желание да го проумее...

Съвсем точно! И моят не ще да го проумее това. А малкият е наясно, може би заради спорта. Наясно е, че успехът се постига с малки стъпчици, когато човек се труди ден след ден. Наборът иска всичко да му падне от небето, наведнъж, и ако може без да си мръдне и пръста.

# 56
  • Мнения: 1 999
Благодаря, Зазу! ❤

# 57
  • София
  • Мнения: 922
Честит празник! На мен писмото ми харесва.

# 58
  • у дома
  • Мнения: 8 025


На мен ми харесва писмото,но също не споделям чувствата към Вълчев...

Ние сме качвали една година на  3 март Шипка,а една бяхме на Панорамата в Плевен и сме приключили с такива преживявания-просто ненавиждам бутаницата и тълпите,но сега предвид обстановката може да е по-добре...Макар че като тледам по телевизията пак си има доста хора.

Последна редакция: ср, 03 мар 2021, 09:44 от svetlaem

# 59
  • гр.София
  • Мнения: 4 648
Зазу,нека си стои.Помня,че го имаше и в другото писмо, както и в доста мнения.

Поздравления за Ния и успех на Националния кръг!

Общи условия

Активация на акаунт