Осми клас 2020/2021 - Бойна група - тип „страшилище“ - ЗА присъствено училище!

  • 30 178
  • 727
  •   1
Отговори
# 675
  • Sofia
  • Мнения: 2 110
Цензурата е отнесла няколко страници сумарно🤔

# 676
  • Мнения: 9 004
Да, здраво е играла метлата и при писанията от деня. Защо? Не ми е ясно. Това си е нашата отчетна осмокласна тема. Не е нито за ДО, нито за ПО. Нашата тема си е, в която можем да си пишем (поне така мислех досега) за всичко, което ни вълнува нас, майките на осмокласници, от училищни проблеми до любовни трепети и пубертетни изцепки.
И хайде, да съм точно по темата осми клас, за да не разгневя някой модератор. Снощи присъствах в час по английски. Просто бяха шести и седми час и вече си бях вкъщи. Младежът сега не си държи слушалките на главата, а на бюрото, максимално усилени. Така можах и аз да послушам малко. Възхищавам се на търпението на учителя им. Така спокойно им говори и обяснява, търпеливо ги чака да се включат, защото техническите проблеми явно са доста често. Току започва нечий микрофон да пращи и гъгне, друг се обажда, че не успява да види новото упражнение, а продължава да стои старото.Бавно върви работата така. Яд ме е, защото преподавателят им наистина е много добър и поне моят син щеше да научи много повече, ако можеха да си работят лице в лице. Просто щяха да успяват да отмятат повече упражнения. Видях какво беше писал през двете седмици в училище, видях и колко примера успяват да направят онлайн. Ами разликата е съществена.

# 677
  • Мнения: 3 491
Моето преди малко ми съобщи новината, че може и да получи двойка по френски, защото рано сутринта имало проблем с платформата, не можела да се зареди. Учителката била писала на месинджър, че е направила Zoom стая, но той не получавал звукови нотификации и така и не разбрал, че имат направена стая. Стоял пред компютъра и рефрешвал постоянно платформата, но без успех...

# 678
  • софия
  • Мнения: 31 053
Ние отново имаме някакво разминаване с госпожата по информатика. За първия срок беше въвела рипорт на друго дете за мрън, а сега има оценка от контролно, а в профила на детето излиза, че то още не е оценено. Ще изчакам до утре, когато ще може да се прегледа контролното, и ще видим каква е работата. Имам подозрение, че пак я е объркала.

# 679
  • Мнения: 5 022
И аз се  възхищавам на учителката по български език. Много спокойна и уравновесена жена, млада е. Толкова е търпелива, все някой не е чул - може ли да повторите - по 100 пъти в час се чува това изречение. Тя спокойно повтаря, следващият ученик - пак така. И да, много често имат технически проблеми, някои деца понякога, само в някои часове, имат проблеми с микрофоните. В същото време учителката по БЕЛ преподава прекрасно материала, планове пишат, непрекъснато задава въпроси и включва децата да отговарят. Прави паралели между двата предмета, например по литература понякога задава и граматически въпроси, припомнят правила. Обикновено ги кара да пишат отговори с 3-4 изречения макс. Пускат ги в системата, където тя коментира правопис при нужда. Много съм доволна от нея! Смятам при първа възможност да я похваля и лично, и на класния или директора!

# 680
  • София
  • Мнения: 6 671
И да, много често имат технически проблеми, някои деца понякога, само в някои часове, имат проблеми с микрофоните.

тези "технически" проблеми с микрофони, дето се появяват само в някои часове, са много забавни и са от съвсем друго естество.
на последната родителска среща имахме подобен анекдот - представя се един баща и казва "Добър вечер, аз съм бащата на Х", при което класната пъргаво реагира - "О, колко интересно, вече нямате проблеми с микрофона у вас?! Защото досега Х редовно имаше "проблеми с микрофона"..." Smile човекът загуби дар слово...

# 681
  • Мнения: X
За съжаление, не може да се обобщи така на едро, че техническите проблеми с микрофоните са измама и хитруване.
През декември седях плътно до второкласника онлайн (разбираемо защо) и нерядко имахме някакво забавяне във включването и изключването на микрофона, до степен, че той не отговаряше навреме на въпросите и госпожата го хокаше пред всички, че не е в часа. Наложи се да и пиша няколко пъти и да обясня проблема, както и да я уверя, че до него винаги има възрастен и няма как преднамерено да хитрува и да не отговаря.
При нас в Тиймс често има такива проблеми, и при двете деца.
За английския в школата на дребния, където са на Classroom Meet няма такъв проблем, може от програмата да е, не знам.

Последна редакция: чт, 11 мар 2021, 11:03 от Анонимен

# 682
  • Мнения: 24 467
Участвала съм лично в доста обучения и конференции онлайн, че и в съдебни заседания, за последната година и съм имала приключения с микрофона основно. Доста пъти ми се е налагало да рестартирам дори компютъра си, за да е наред. И ползвам или съм ползвала до сега май всички популярни обучителни платформи. Сиреч от компютъра ми е, не е от платформите.
След като рестартирам обаче и стартирам отново, което става за не повече от минута, нещата се оправят.
Друг проблем могат да създават слушалките. При моите онлайн обучения и конференции аз не ползвам такива, директно съм на микрофона на компютъра. Вероятно и затова едното рестартиране ми върши работа - било от домашен, било от служебен компютър.

...
Снощи имах работа до късно и идея нямам какво е трито пак. Не се и каня да питам авери. Не се изненадвам вече. Което е тъжно. За форума. Тук, в тази тема, едва ли някой е обиждал. А иначе си се пише за какво ли не - щом може за гащи, пердета, коси, пъпки и т.н. незначителни неща, не знам кое пречи да се пише за значителните такива, пряко свързани с училището. Наистина е много жалко. Такава цензура до преди няколко години, слава Богу, нямаше. Сега тя е една от причините доста хора да влизаме все по-рядко тук.

Последна редакция: чт, 11 мар 2021, 10:18 от Judy

# 683
  • Sofia
  • Мнения: 2 110
И аз се  възхищавам на учителката по български език. Много спокойна и уравновесена жена, млада е. Толкова е търпелива, все някой не е чул - може ли да повторите - по 100 пъти в час се чува това изречение. Тя спокойно повтаря, следващият ученик - пак така. И да, много често имат технически проблеми, някои деца понякога, само в някои часове, имат проблеми с микрофоните. В същото време учителката по БЕЛ преподава прекрасно материала, планове пишат, непрекъснато задава въпроси и включва децата да отговарят. Прави паралели между двата предмета, например по литература понякога задава и граматически въпроси, припомнят правила. Обикновено ги кара да пишат отговори с 3-4 изречения макс. Пускат ги в системата, където тя коментира правопис при нужда. Много съм доволна от нея! Смятам при първа възможност да я похваля и лично, и на класния или директора!
И аз съм очарована от тази учителка, 5-6 пъти успях да послушам по 5 минути(колкото ми беше позволено). Първоначалното впечатление на моята девойка не беше много положително, но само след месец ми каза за нея: "Мамо, ти ПАК беше права за госпожата по БЕЛ, но нали знаеш, че никак не обичам, когато си права"Laughing
При служебните ми срещи в Тиймс понякога има проблеми през лаптопа. Повечето случаи съм през телефона и обикновено нямам технически трудности освен забиването при WiFi, а през мобилната мрежа - не.
Някои може и да хитруват, но не е само от хитруване. Бащата от споменатата РС може да ползва друг компютър, друг телефон от този на ученика - такива изводи за микрофона не е редно да се обобщават.

Последна редакция: чт, 11 мар 2021, 10:22 от Vesana

# 684
  • Мнения: 7 689
При нас учителката по ИТ има един общ тийм с всичките й ученици, независимо от кой клас са. Това е кошмарно, защото непрекъснато се получават мейли за планирано събитие с някой си клас, освен това непрекъснато се цъка известие за започване на час, което не касае всички, когато някой качи домашно всички тититкат. А за едно дете от съседен клас ще купя микрофон, защото по време на часа нон стоп пише в чата, защото има въпроси, а няма микрофон и ми къса нервите титкането по време на час по фе или бел. Бях се засилила на РС да я питам защо е такова решението й, но тя беше толкова болна, че сърце не ми даде. И сега продължавам да се дразня Simple Smile.
Иначе и аз не можах да се ънмютна веднъж по време на рс и бая се нервирах. Проявих се като тотално некултурна като не се чу, че благодаря на отговорен въпрос.

# 685
  • Мнения: 24 467
Мария, защо не й пишеш на учителката лично съобщение чрез съответната платформа? Не помня кой  беше  с Школо, кай - с друго, но на мен и е чудесно за комуникация с учители.

# 686
  • София
  • Мнения: 5 357
Здравейте, гост съм тук:)
Искам да знаете, че чета и ви подкрепям.
Благодаря ви за усилията!

# 687
  • Мнения: 7 689
Защото малко съм позакъсняла с въпроса. А и знам, че няма да направи нови тиймове, дори и да й пиша. Просто ми е интересно що за решение да вкара всички в една група.
Изтърпях брифинга. Голяма загуба на време и нищо съществено. Изобщо не стана ясно ще преустановяват ли олимпиадите и националните състезания. Всичко все в последния момент. Направо сили нямам от управлението на пандемията у нас.

# 688
  • Мнения: 3 491
Аз редовно го карам да ми оправя настройките в разни платформи, за да не се окажа с включен микрофон, когато не трябва. Или пък камера....

Последна редакция: чт, 11 мар 2021, 11:01 от Amanda.D

# 689
  • Мнения: 50 926
Защо не мютнете известията за този тийм? Ще си го проверява веднъж дневно, но няма да пищи постоянно.

Общи условия

Активация на акаунт