Електронни четци - Тема 25

  • 42 654
  • 789
  •   2
Отговори
# 75
  • Мнения: 934
Здравейте! А на Pocketbook-а могат ли да се запазват думи от речника, че все си мислех, че може, ама нещо не откривам как тези дни като ми трябваше? Може би съм се заблудила.

# 76
  • София
  • Мнения: 9 416
Някой, ползващ четец без подсветка може ли да сподели опит с читава лампичка? Купувала съм и евтини, и скъпи, но все се прецакват за отрицателно време. Последно минах на вариант Джъмбо, за да не ме е яд за парите поне, че си изкарват същото време като по-скъпите, които съм ползвала. Но на всеки 1-2 месеца да ходя до Джъмбо за лампички ми писна, защото покрай лампичките и друго забърсвам и сметката набъбва. Smile

# 77
  • Sofia
  • Мнения: 6 885
В икеа има лед лампички с usb захранване.

# 78
  • Мнения: 3 978
Вто това е моята. От юли месец я ползвам и нямам проблеми. Батерията много издържа
Limited-time deal: Omeril Reading Light Book Lamp With 6 LEDs, 3 Brightnesses, USB Rechargeable, Flexible LED Clamping Lamp, Reading Light, Dimmable, Reading Lamp Book Clamp For Night Reading, Office, Book, Bed https://www.amazon.de/dp/B07F3YMKCL/ref=cm_sw_r_cp_api_glt_i_626 … ng=UTF8&psc=1

# 79
  • София
  • Мнения: 43 903
преди да имам подсветка ползвах по стар модел на тази лмпичка, беше ми много удобна, още си е жива и здрава...
https://www.amazon.de/Ozeri-Leselampe-schwarz-Buchlampe-Klemmlam … 463805&sr=8-1


тази беше моята

# 80
  • София
  • Мнения: 1 209
И аз такава бях взела преди киндъла с подсветка-наистина са много добри, има степени на осветяване. Трябва да видя къде съм я завряла.

# 81
  • Мнения: 13
Здравейте, мами! Пиша ви малко в паника, така че моля да ме извините за потенциални грешки.. След като писах в темата преди няколко месеца и ме посъветвахте да чакам Великден в Амазон така и направи и поръчах 2 броя киндъл пейпъруайт за мен и за майка ми на 02.05, чрез габко. На 05.05 получих имейл от Амазон.де, че са били доставени, но тъй като това беше първата ми поръчка чрез габко или каквато и да е фирма посредник не знаех какво да очаквам и за това просто чаках да получа някаква индикация от тяхна страна. Вчера обаче реших, че 5 дни са доста време без никакво известие и им писах. След като помолиха да им изпратя скрийншот на проследяването на поръчката получих следния отговор : "Здравейте,
Партньорите ни в Германия направиха проверка и
не откриха пратката Ви и на рецепция.
Моля направете рекламация към amazon.de за
неполучената пратка и изискайте име на лицето от което е приета.

винаги ни пишете от профила си в Gab_Co"
Сега съм в паника.. Истината е, че не знам как да искам рекламация, а и тези вече 6 дни закъснение много ме притесняват.. Току що писах на амазон.де, за да ги попитам как да направя рекламация, особено при условие, че за тях поръчката е била доставена, както и за да ги питам кой я е приел, но наистина не знам какво да правя.. 360лв не са малко пари, и наистина се притеснявам. Моля посъветвайте ме какво да правя, на някой друг случвало ли му се е нещо такова и дали биха ми върнали парите когато за тях пратката е била доставена? 😭😱😫

# 82
  • София
  • Мнения: 19 143
Ами търсите си правата. Пратка на такава стойност не би трябвало да изчезне току-така. Амазон си имат начин за проследяване и кой дал и приел.
Как да искате рекламация - отивате на раздел Рекламации и четете какво се прави. Ако трябва, намерете кой да ви преведе стъпките

# 83
  • Мнения: 18 993
Правилно ли сте си попълнили номера на Габко на пратката?
Ако е при тях , ще ви я дадат, не се занимават с кражби, спокойно.
Мисля че DHL пращаха мейл за доставка и там се вижда кой е получил.

# 84
  • Мнения: 13
Правилно ли сте си попълнили номера на Габко на пратката?
Ако е при тях , ще ви я дадат, не се занимават с кражби, спокойно.
Мисля че DHL пращаха мейл за доставка и там се вижда кой е получил.
Да, за това поне съм сигурна. Попълних всичко по дадения в сайта им образец, единственото, което не попълних беше тракинг номерът, защото описах поръчката веднага след като я направих и още нямаше такъв, но когато по-късно ми излезе добавих и него.

# 85
  • Мнения: 18 993
Тогава вижте в DHL какво излиза, кой и кога е получил.

# 86
  • Мнения: 13
Ами не ми излиза нищо от DHL, но не съм сигурна, че доставката е била чрез тях, тъй като единствената информация за доставчик, която ми излиза е Delivery by Amazon и тракинг номерът, а когато натисна на него ми излиза единствено, че пратката е доставена.

# 87
  • Мнения: 18 993
Пак трябва да има някакво проследяване, няма ли линк в мейла за връзка с тях?

# 88
  • Мнения: 13
Пак трябва да има някакво проследяване, няма ли линк в мейла за връзка с тях?

Има бутон за проследяване на пратката, който ме препраща към същата страница, на която прикачих скрийншот в предния коментар, а единствената допълнителна информация е: Your item(s) is (are) being sent by Amazon Logistics. Your tracking number is: AB0654996269.
И дотам... Нищо друго.. А когато вляза в поръчките и търся начин за рекламация или нещо подобно ми дава единствено опция за връщане и описани причини и няма нищо подобно на моя случай, като при всички описани се подразбира, че си получил поръчката, но нещо не е неред с нея, а не че изобщо не те е достигнала..
Отделно, когато опитах да потърся отделна платформа на Amazon logistics, с надеждата да излезе повече информация намерих единствено един сайт, в който доколкото разбирам проследява всякакви пратки, но при опит за търсене изписва само : Amazon recently started requiring customers to sign in to track shipments. To continue tracking your packages, use Amazon import feature in our app and make sure to press "keep my signed in" during Sign In process to allow future tracking status updates in the app.
С други думи няма друг начин за проследяване освен в самия сайт на Амазон.. Междувременно чакам от Амазон да ми отговорят  - пише, че отговарят до 12 часа, но наистина доста се притесних..

# 89
  • Мнения: 18 993
https://www.amazon.de/gp/aw/contact-us/ref=csl_contactus/

Този линк намирам за въпроси за доставка.

Общи условия

Активация на акаунт