Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

На море в България 2021 г.! - 2

  • 16 945
  • 243
  •   1
Отговори
# 90
  • Сф
  • Мнения: 6 402
Здравейте! Искам да резервирам Белвил Дюни за края на юни, като през визит цената е 1190 лв. за 5 нощувки, а в сайта - duni.bg е 1206, но частичен изглед море. Не мога да разбера обаче как става плащането - до колкото разбирам от написаното в сайта май се иска пълно плащане на сумата. Някой резервирал ли е директно към хотела?
Аз бях на път да резервирам през сайта мин година и си говорих с мениджера, ето още пазя контакта 089 222 0456
   https://duni.bg/bg/%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B0%D … sp;    
Сравних го, същият от сайта, звънни им в раб.ден както пише, много са любезни, ще ти съдействат!

# 91
  • Мнения: 855
Много благодаря! Разбирам,че си била на път, но не си през сайта им. Би ли споделила причината? 😊

# 92
  • в 1001-та нощ
  • Мнения: 13 343
Защи не ги попитате направо? Те трябва и да потвърдят, преди да платите - няма как да прескочите това.

# 93
  • Сф
  • Мнения: 6 402
Много благодаря! Разбирам,че си била на път, но не си през сайта им. Би ли споделила причината? 😊
Напротив, точно през сайта им. Този тел , който ти дадох е през сайта, и сайта ти дадох. Само че, те (господина който ми отговори на тел, който отговаря за резервациите)щеше да я пусне от мое име. Отказахме се по лични причини. Просто звънни и питай каквото не ти е ясно.Това са си официалните координати на Дюни, всичко ще е точно.Успех!
И за плащането си питай, не помня дали искаха цялата сума.Но каквото е възможно, ще ти кажат, ще ти съдействат също ако имаш и допълнителни изисквания например и така. Каквото е възможно-съдействат. Това е голямо предимство, когато си резервираш директно през хотела или както е в случая. Например етаж и тнт.

# 94
  • Мнения: 855
Да, така ще направя! Благодаря ви,не сме ходили на Дюни до сега и се надявам да си прекараме хубаво, а и времето да е с нас. Не съм ходила от няколко години на море в България, а сега съм бременна и решихме да сме си тук.

# 95
  • Мнения: 92
Както се писа вече, сезонът "на море в България 2021г" се отвори с първите Великденски посещения. В началото имахме селекция от няколко хотела, постепено от тях отпаднаха повечето и остана или Уейв или Грифид. В Уейв от тази година има нов анимационен екип, не са заложили на Българското, а избраха аниматори управлявани от чуждестранен мениджмънт, предполагам, от тези които ползват и за другите хотела, та ... поне няколко човека са ходили за Великден там, ако може да споделят как е било. А този отзив-обзор ще е за Златни Пясъци.


Златните Пясъци стартираха, с 4-5 хотела, ние си имаме изисквания към условията които предлагат, затова предложенията бяха или Интернационал или Грифидите. В крайна сметка се доверихме на Вистамар. Не сме ходили в обновеният хотел, това, както и рекламата и телефонни обаждания наклониха везни към тях.

Ценово - Интернационал се предлагаше за 100лв/ човек със закуска и вечеря, Грифид Вистамар за 120, Грифид Енканто за 110лв. Отделно в Грифидите доплащане за паркинг 20лв, ранно настаняване, късно напускане, изглед море страничен и централен. След преговори и пазарлък по телефона, предвид началото на сезона като екстра ни добавиха ранното и късно напускане и като изненада от хотела ни настаниха с централен изглед, въпреки, че в хотела имаше около 500 човека гости. И за съжаления за нашата покупателна способност, 95% бяха румънци. Ако не бяха ПСР тестове, сигурно щеше да бъде пълен с тях на 100%. Но с две думи - един от малкото хотели с напълно заслужени 4звезди и определено ни влезе в топ 5 морски хотели.

Минусите които бих му писал е нереално-скъпият паркинг от 20лв и все още не работещият скай-ресторант на последният етаж. Както и трудната комуникация по месинджър и и-мейл при резервация и пазарлък / накъде без тях/.

Та Вистамар Ви посреща с:

Широка зона рецепция, с изпълнени в Еко стил /камък, дърво и зеленина/. Идеална чистота. Диспенсъри за дезинфектант на входа, до рецепцията, до тоалетните и къде ли не. Отделно малки и стилни ръчни дезинфектанти разпръснати из всичките общи места.







Отворено общо пространство, не претъпкано, със зона за отдих, зона бар, зона а-ла-карт изхранване, сладкарница.

Стаите не съм снимал, обаче бяха почиствани за около час/стая всеки ден /смяна кърпи, миене на пода с водна прахосмукачка, бърсане с дезинфектант, оправяне на леглата по стандарт който е при настаняване, въпреки, че винаги ни е подредено след ставане . Пода е с плочки, климатизацията е централна със стаен програматор, все още не амортизирани мебели след ремонта през 2019г, удобни матраци, голям и хубав телевизор, кафемашина с капсули Лаваца.









Изхранване. Отново изключителна чистота, задължителни маски и ръкавици, отделно персонала наистина следи гостите да са с маски и ръкавици. Същият стил, на интериора - дърво, камък, зеленина и пространство. 400-500 гости не се усещаха, чак толкова. Посрещане на вратата, изпращане и предлагане на маса - твърди столове или канапета, зона за пушачи на терасата или не. Внимателен менеджмънт над персонала и обучения. Нито веднъж не видях някой да си позволи да е не учтив, да не поздрави, да не се усмихне, да подмине изцапана маса, изобщо  сигурно го срещам за първи при морските хотели.

Меню. Точно това което ми отговаря на четиризвезден стандарт. За закуска разнообразие от ядки, сушени плодове /сливи, кайсии, смокини, папая, кокос, банани/, пресни сезонни плодове /включително ананас и ягоди/, сирена и кашкавали, шварц кафе в кана, която Ви се сервира на масата, отделно апаратите на самообслужване също са с еспресо кафе, два вида смутита, диетечен ъгъл, бадемово, соево и кокосово мляко. Открито готвене пред вас на основните продукти.

Вечерите са тематични - българска, средиземноморска, класическа, италианска, като ястията наистина се стремят да покажат кухнята на отделната тематика. На Българската примерно имаше шкембе с масло в гърне. Мусаката на Българската си беше наша, на средиземноморската, беше класическа Гръцка с падлажан и много кашкавал.

Десертите в ресторанта, леко куцаха. Но пък има отделна сладкарница, с предложени три вида торти, еклери, мини сладки, макарони, орео, овесени бисквити. Лате, капучино с рисунки, мачиато и т.н.














Анимация. Като за началото на сезона съвсем задоволителна. Децата останаха доволни, а това е най-важното, да се откъснат от интернет и да им е по-интересно с аниматорите и игрите им. И на плажа, който е на 20метра, така и покрай басейна.


Да обобщя. Да парите не са малко за нашият стандарт, но специално този хотел, с това управление и този персонал ги заслужават на 100%. Бих искал на, повечето управители на 4" морски хотели, да има направят екскурзия тук, за да видят как се прави.

# 96
  • There I was on a July morning ...
  • Мнения: 3 624
Хубави са му хотелите на Г. Фиданов, личи си, че е вещ в занаята.Simple Smile  
И ние останахме доволни миналото лято от Мареа -та. Само дето морето е дълбоко, затова тази година мисля да не сме на Златните.

# 97
  • Sofia
  • Мнения: 1 875
Скрит текст:
Както се писа вече, сезонът "на море в България 2021г" се отвори с първите Великденски посещения. В началото имахме селекция от няколко хотела, постепено от тях отпаднаха повечето и остана или Уейв или Грифид. В Уейв от тази година има нов анимационен екип, не са заложили на Българското, а избраха аниматори управлявани от чуждестранен мениджмънт, предполагам, от тези които ползват и за другите хотела, та ... поне няколко човека са ходили за Великден там, ако може да споделят как е било. А този отзив-обзор ще е за Златни Пясъци.


Златните Пясъци стартираха, с 4-5 хотела, ние си имаме изисквания към условията които предлагат, затова предложенията бяха или Интернационал или Грифидите. В крайна сметка се доверихме на Вистамар. Не сме ходили в обновеният хотел, това, както и рекламата и телефонни обаждания наклониха везни към тях.

Ценово - Интернационал се предлагаше за 100лв/ човек със закуска и вечеря, Грифид Вистамар за 120, Грифид Енканто за 110лв. Отделно в Грифидите доплащане за паркинг 20лв, ранно настаняване, късно напускане, изглед море страничен и централен. След преговори и пазарлък по телефона, предвид началото на сезона като екстра ни добавиха ранното и късно напускане и като изненада от хотела ни настаниха с централен изглед, въпреки, че в хотела имаше около 500 човека гости. И за съжаления за нашата покупателна способност, 95% бяха румънци. Ако не бяха ПСР тестове, сигурно щеше да бъде пълен с тях на 100%. Но с две думи - един от малкото хотели с напълно заслужени 4звезди и определено ни влезе в топ 5 морски хотели.

Минусите които бих му писал е нереално-скъпият паркинг от 20лв и все още не работещият скай-ресторант на последният етаж. Както и трудната комуникация по месинджър и и-мейл при резервация и пазарлък / накъде без тях/.

Та Вистамар Ви посреща с:

Широка зона рецепция, с изпълнени в Еко стил /камък, дърво и зеленина/. Идеална чистота. Диспенсъри за дезинфектант на входа, до рецепцията, до тоалетните и къде ли не. Отделно малки и стилни ръчни дезинфектанти разпръснати из всичките общи места.







Отворено общо пространство, не претъпкано, със зона за отдих, зона бар, зона а-ла-карт изхранване, сладкарница.

Стаите не съм снимал, обаче бяха почиствани за около час/стая всеки ден /смяна кърпи, миене на пода с водна прахосмукачка, бърсане с дезинфектант, оправяне на леглата по стандарт който е при настаняване, въпреки, че винаги ни е подредено след ставане . Пода е с плочки, климатизацията е централна със стаен програматор, все още не амортизирани мебели след ремонта през 2019г, удобни матраци, голям и хубав телевизор, кафемашина с капсули Лаваца.









Изхранване. Отново изключителна чистота, задължителни маски и ръкавици, отделно персонала наистина следи гостите да са с маски и ръкавици. Същият стил, на интериора - дърво, камък, зеленина и пространство. 400-500 гости не се усещаха, чак толкова. Посрещане на вратата, изпращане и предлагане на маса - твърди столове или канапета, зона за пушачи на терасата или не. Внимателен менеджмънт над персонала и обучения. Нито веднъж не видях някой да си позволи да е не учтив, да не поздрави, да не се усмихне, да подмине изцапана маса, изобщо  сигурно го срещам за първи при морските хотели.

Меню. Точно това което ми отговаря на четиризвезден стандарт. За закуска разнообразие от ядки, сушени плодове /сливи, кайсии, смокини, папая, кокос, банани/, пресни сезонни плодове /включително ананас и ягоди/, сирена и кашкавали, шварц кафе в кана, която Ви се сервира на масата, отделно апаратите на самообслужване също са с еспресо кафе, два вида смутита, диетечен ъгъл, бадемово, соево и кокосово мляко. Открито готвене пред вас на основните продукти.

Вечерите са тематични - българска, средиземноморска, класическа, италианска, като ястията наистина се стремят да покажат кухнята на отделната тематика. На Българската примерно имаше шкембе с масло в гърне. Мусаката на Българската си беше наша, на средиземноморската, беше класическа Гръцка с падлажан и много кашкавал.

Десертите в ресторанта, леко куцаха. Но пък има отделна сладкарница, с предложени три вида торти, еклери, мини сладки, макарони, орео, овесени бисквити. Лате, капучино с рисунки, мачиато и т.н.














Анимация. Като за началото на сезона съвсем задоволителна. Децата останаха доволни, а това е най-важното, да се откъснат от интернет и да им е по-интересно с аниматорите и игрите им. И на плажа, който е на 20метра, така и покрай басейна.
Да обобщя. Да парите не са малко за нашият стандарт, но специално този хотел, с това управление и този персонал ги заслужават на 100%. Бих искал на, повечето управители на 4" морски хотели, да има направят екскурзия тук, за да видят как се прави.
Напълно съгласна с написаното, "а дано, ама надали", както се казва! Дори и да видят, много бързо ще забравят видяното, и пак ще го карат постарому. Започвам да се замислям, в категоризацията ли е проблемът? Уж хотели 4* а разлики да искаш!

# 98
  • Русе
  • Мнения: 1 527
Както се писа вече, сезонът "на море в България 2021г" се отвори с първите Великденски посещения. В началото имахме селекция от няколко хотела, постепено от тях отпаднаха повечето и остана или Уейв или Грифид. В Уейв от тази година има нов анимационен екип, не са заложили на Българското, а избраха аниматори управлявани от чуждестранен мениджмънт, предполагам, от тези които ползват и за другите хотела, та ... поне няколко човека са ходили за Великден там, ако може да споделят как е било.

Едната вечер посетихме детската дискотека заради малката ми дъщеря. ОК бяха аниматорите. Повече беше на български и казваха по някое изречение на руски и английски заради другите гости. На като цяло предимно бяхме българи, та може и това да са съобразили. Имаше песни и танци за децата и игри.
Напълно подкрепям мнението Ви за Грифид и Интернационал. Такова ми е и за Уейв. За съжаление във висок сезон не можем да си ги позволим. А и във висок сезон водещ ми е плажа.

# 99
  • Мнения: 92
Цитат
Напълно съгласна с написаното, "а дано, ама надали", както се казва! Дори и да видят, много бързо ще забравят видяното, и пак ще го карат постарому. Започвам да се замислям, в категоризацията ли е проблемът? Уж хотели 4* а разлики да искаш!

То и при нас, всъщност както и навсякъде май по света, категоризацията вече не е чак толкова голям фактор. Рядко някой тръгва някъде / макар, че като се замисля сред моите познати е пълно с такива които виждат, че в ........ хотел е 69лв аи, и се наливат до безбожие всяка вечер с мента и савой в пластмасови чаши на терасата си, нямам нищо против де, просто това не са моите добре похарчени 69лева/. Та водещият критерий вече са рейтингите и отзивите - няма как да очакваме чистота, когато рейтингът в букинга е под 7, а 10 от първите коментарии в гугъл или трип са отвратителни.

# 100
  • Мнения: 108
Здравейте, има ли някой  с отзиви за Мелиа Гранд Ермитаж ?От миналото лято имат собствена плажна зона.

# 101
  • Мнения: 600
Здравейте, има ли някой  с отзиви за Мелиа Гранд Ермитаж ?От миналото лято имат собствена плажна зона.

Не съм ходил скоро, няма и да отида пак, защото не харесвам нивото на хотелите им у нас по принцип и този точно със сигурност няма много общо с 5 звезди, а ако не си платиш за The Level вероятно няма и да получиш нещо повече от 3 звезди. Все пак си разгледай и по-пресните отзиви, каквито има много в Интернет и си прецени сама...

Иначе за качествени хотели по-добре се насочи към RIU и Grifid например, можеш да погледнеш и Helena Resort в Слънчев бряг.

# 102
  • Мнения: 1 333
Грифид са много хубави хотели, ние ходим в Метропол, защото е adults only, а на северното ни Черноморие не мога да заведа детето - тоя път на мен ми действа зле, а на него не знам 🤭 чакаме магистралата някой ден в светлото бъдеще 😐 та като ще съм без детето поне да няма и чужди наоколо да слушам 😂
Относно Уейв не знам тук или във ФБ гледах снимки от плажа - ами, не благодаря. Може да е прекрасен, басейни, кухня и прочие, но този плаж ме отказа. Аз съм от тези, дето отиват на море за морето 😁 не че няма да се завъртя и по басейните и прочие, но искам плажа да е хубав, за толкова пари просто не мога да го пренебрегна това.

# 103
  • Пловдив
  • Мнения: 1 124
Да, така ще направя! Благодаря ви,не сме ходили на Дюни до сега и се надявам да си прекараме хубаво, а и времето да е с нас. Не съм ходила от няколко години на море в България, а сега съм бременна и решихме да сме си тук.
Виж пак цените.Сега погледнах сайта на хотела отстъпката е вече 5% а до края на април беше 15%.Направи запитване и към https://www.holidayplanet.bg/.Там можеш да платиш на вноски.

# 104
  • Мнения: 855
Славейче, следя ги. За съжаление до края на април нямахме яснота за отпуската на мъжа ми. Днес звънях на всички номера посочени в хотела, писах им мейл, но не получих отговор. Може би утре като е работен ден ще ми върнат. Писах също и до сайта на визит. Утре се надявам да имам обратна връзка. Сега ще видя и в тази агенция. Благодаря ти!

Общи условия

Активация на акаунт