Пазаруване от LC Waikiki тема 4

  • 44 664
  • 743
  •   1
Отговори
# 135
  • Мнения: X
Днес пуснах поръчка и над 60 и нещо стана безплатна доставката.

# 136
  • Мнения: 4 558
Над 65 мисля, че е безплатна доставката.

Аз пак да питам колко време след като си прехвърлите парите от портфейла са ви вече в сметката. Два работни дни минаха и още нищо няма, да им пиша ли?

# 137
  • на морето
  • Мнения: 1 508
Над 65 мисля, че е безплатна доставката.

Аз пак да питам колко време след като си прехвърлите парите от портфейла са ви вече в сметката. Два работни дни минаха и още нищо няма, да им пиша ли?
Повече дни отнема, но не съм сигурна колко, мисля 3-4 работни.

# 138
  • Мнения: 416
Чудя се за поръчка, но не виждам банера за 10% отстъпка. Преди се показваше винаги.

# 139
  • Мнения: 504
На мен 10% не ми е излизал никога. Последния път ми излезе 5те%, но накрая така и не ми намали цената

# 140
  • Мнения: 5 418
Над 65 мисля, че е безплатна доставката.

Аз пак да питам колко време след като си прехвърлите парите от портфейла са ви вече в сметката. Два работни дни минаха и още нищо няма, да им пиша ли?

Изчаках шест дни приблизително и им писах. Върнаха отговор:

Цитат  "Здравейте, Благодарим ви, че се свързахте с нас .

Изпратена е цялата информация към съответен отдел за проверка и разрешаване на поставения от вас въпрос.
Очакваме отговор.

Поздрави,
Екипът на LC Waikiki "

# 141
  • Мнения: 4 558
И отговор получи ли? Grinning

На петия работен ден парите ми бяха вече в сметката, не съм им писала.

# 142
  • Мнения: 416
Днес пуснах поръчка, обаче отново изгубих повече от час заради смотания сайт. Исках нова рег. защото имам анулирана поръчка и не можех с наложен платеж. Така и не успях да направя нов профил, а от тъпия кол център само повторяха, че ме разбират. Всеки път максимално се изнервям с този сайт. Накрая платих с карта, но поне хванах последни бройки на детски обувки. И се сетих, че преди време бяха пращали код за 10%, явно не съм го ползвала и стана.






# 143
  • Мнения: 5 418
Сутринта са ми пратили горното, друго засега не са ми писали. И аз друг път до пети ден получавах превод, този път- не. Вярно, в периода има и два почивни дни, но пак е много време за една транзакция.

# 144
  • Мнения: 2 238
Миналата неделя пуснах една поръчка, беше с обувки за мен и бельо.Отказаха ми боксерките за моя мъж, но маратонките за него и мен дойдоха.Бяха намалени по 12 и 15 лв, така че съм много доволна от тях.Станаха ни и на двамата.
За съжаление детските номера бяха свършили иначе и госпожиците в къщи щяха да се обзаведат.

# 145
  • Мнения: 5 418
Нищо не отговарят, минаха девет дни без превод на сумата, излагат се и в това вече.

# 146
  • Мнения: 26
Здравейте, на 30 юни направих поръчка, която ми бе доставена на 6 юли. Дрехата се оказа фрапиращо дефектна и още същия ден я върнах по куриер, за което на 7 юли получих потвърждение, заедно със сумата в профила ми.
След въвеждането на банковата ми сметка на 7 юли, нещата приключиха без развитие до ден днешен, 24 юли.
Обадих се няколко пъти и писах запитвания, но единствения отговор е, че ще направят проверка и ще ескалират до Румъния, при това съвсем  неангажиращо. Последната седмица дори не реагират на запитвания.
Въпросът е дали има смисъл да изчаквам още или директно да отнеса случая до КЗП.

# 147
  • Мнения: 5 418
Отнеси. И на мен май ще ми се наложи. Хич нищо не правят, утре , понеделник ще им звъня, но не съм оптимист, те просто не вършат работа, преди време ми се наложи да се убедя в нищонеправенето им.

# 148
  • Мнения: 26
Как така нищоправене?
Това си е чиста проба злоупотреба с чужди пари.
Доколкото се ориентирам, те са регистрирани като търговец в България, така че подлежат на санкции по силата на българското законодателство.
Явно целта им е да принудят хората да влагат парите от върнати поръчки обратно в покупки от тях.

# 149
  • Мнения: 944
Доколкото се ориентирам, те са регистрирани като търговец в България, така че подлежат на санкции по силата на българското законодателство.
И това как го установихте?

Общи условия

Активация на акаунт