WIZZ AIR - 39

  • 39 583
  • 803
  •   1
Отговори
# 90
  • Русе
  • Мнения: 2 153
Това със следенето е като градска легенда. Но наистина има нещо. Това което "една жена ми каза" е че генерират брой търсения за определена дестинация  и дата и ако има голямо търсене или съответно като често разцъкваш да видиш дали не е паднала цената примерно -тя се вдига.

# 91
  • Мнения: X
някой знае ли как мога да си върна парите, които останаха в WIZZ след някои отменени поради Ковид историята полети
Когато има някаква промяна на полет или анулиране изпращат мейл с опции:  предлагат друга дата, връщане на парите в профила или по банков път. Внимателно прочетете и изберете желаното! Ако ви върнат парите в профила от там не може повече да ги теглите, а само да купувате нови билети. Това е. ЛЕТИШ ИЛИ ГОРИШ.

# 92
  • Мнения: 4 312
Надали засичат точно IP, защото като рестартираш рутера се променя. Ако въобще следят, то ще е с кукита, и може да ги елиминирате лесно с изтриване или анонимен прозорец

Не съм АйТи, не знам как следят, но следят и манипулират цената. Във Франция по телевизията имаше специално предаване за тези сайтове и говореха именно за това засичане на адресите. По повод на това предаване започнахме да обсъждаме и да наблюдаваме.
Прилагала съм "тактика" да търся от офиса, а да купувам от нас или обратното.
Аз също пътувам с УИЗ и купувам евтини билети, така че не плюя срещу тях.
Всъщност, ако някой има друг опит, по-успешен, по-достоверен, моля! Simple Smile Не държа да "дебнете" сайта и да купувате със страх, че са ви минали. Споделям това, което аз си мисля, имам го "едно наум", защото го вдях по френската телевизия. Доказателства нямам. Само една жена ми го е казала. Simple Smile

А, аз не споря, просто ако четеш внимателно съм написал как да елиминираш следенето, ако има такова. Ако забележиш разлика, значи си имаш и доказателства

# 93
  • Мнения: 3 717
някой знае ли как мога да си върна парите, които останаха в WIZZ след някои отменени поради Ковид историята полети
Когато има някаква промяна на полет или анулиране изпращат мейл с опции:  предлагат друга дата, връщане на парите в профила или по банков път. Внимателно прочетете и изберете желаното! Ако ви върнат парите в профила от там не може повече да ги теглите, а само да купувате нови билети. Това е. ЛЕТИШ ИЛИ ГОРИШ.
Не е точно така. Ако полетът е платен с уиз кредити, връщат сумата в профила като уиз кредити. Ако обаче е платен с пари, клиентът може да избира как да му върнат сумата: или 120% под формата на кредити в профила, или връщане на платената сума, като в този случай уиз връщат първо кредити в профила, а оттам клиентът трябва да си заяви връщане на парите по сметката.

# 94
  • Мнения: 876
Здравейте! Опитах се да намеря информация, но не успях в сайта на Wizz. Налага се да променя полет отиване и връщане. Пише, че ще ми вземат таква от 31 евро на полет заради промяната. Новите полети са на по-ниска стойност. Знам, че няма да ми върнат разликата. Обаче искат да платя пълната стойност на новите полети. Защо?

# 95
  • София
  • Мнения: 16 003
Направо купете нов билет.

# 96
  • Мнения: 876
Направо купете нов билет.

А защо? Нали уж има опция за промяна? Ако сменя както е описано би трябвало да платя само таксата. А иначе трябва да дам 300 евро за нов билет.

# 97
  • София
  • Мнения: 5 073
Направо купете нов билет.

А защо? Нали уж има опция за промяна? Ако сменя както е описано би трябвало да платя само таксата. А иначе трябва да дам 300 евро за нов билет.

Виж това :
Ако резервацията включва полет на връщане, дестинациите трябва да бъдат променени и в двата случая, както за първоначалния, така и за полета на връщане. Първоначалното летище за първия полет не може да се различава от летището за дестинацията на полета на връщане, по същия начин дестинацията на първия полет не може да се различава от първоначалното летище за полета на връщане. (Напр.: резервация за полети Будапеща – Лондон Лутън – Будапеща може да бъде променена на полети Варшава – Барселона – Варшава, но не и на полети Будапеща – Лондон Лутън – Варшава.)

Два пъти чета и май пак не схващам, но пробвай ти, че съм на слънце все пак 🤐

# 98
  • Мнения: 4 312
Само да уточня, че таксата е на човек, на посока. Та ако сте повече хора си расте.
Нещо сайта им е бъгав тия дни, пробвайте през приложението или се обадете.

# 99
  • Мнения: 876
Само да уточня, че таксата е на човек, на посока. Та ако сте повече хора си расте.
Нещо сайта им е бъгав тия дни, пробвайте през приложението или се обадете.

Да, един човек е, в две посоки. Което прави 62 евро. А те ми искат почти 300. Това днес през приложението. Реално ми искат цената на новите билети, без да е начислена тази такса от 62 евро.

То ако им се обадя от Испания, ще ми излезе колкото нови билети.

# 100
  • Мнения: 4 312
От всяка държава си има местен телефон, има скайп и други начини, никой не плаща за международни разговори като преди 15 години

# 101
  • Мнения: 8
Здравейте.

 

Закупих билети за мен и съпруга ми за пътуване до Сицилия 26.06.-03.07.2021 както и Travel Insurance от тях за периода предлагана от партньора им Chubb insurance. От сайта на Wizz Air свалих Общите условия, те обаче са в комбинация със застрахователния сертификат, който се представя, в случай на застрахователно събитие и иск за обезщетение. Въпреки, че в сайта е записано:

 

"Your Policy Wording together with Your Certificate of Insurance signed by Us will be sent to You by email, to the email address specified by You with Your online application for purchasing this product at www.wizzair.com. Your insurance contract shall be considered concluded from the moment when You receive, through electronic means at Your email address,

 

аз така и не получих такъв сертификат/и. Писах на асистиращата им компания за България, но не получих отговор. Поучавали ли сте сертификата? Имате ли представа откъде мога да го получа

# 102
  • София
  • Мнения: 5 193
Как мога да закупя билет за дете към съществуващ вече билет за възрастен?

# 103
  • Мнения: 10 568
Преди ставаше с обаждане по телефона, за да обединят резервациите.

# 104
  • Мнения: 447
Миналата година имах проблем,взех билет за мен и за детето,но при чекирането стана проблем с връзката и детето остана без билет,аз звъннах на телефона в София и там ме насочиха да купя нов билет на детето да напиша друга дата на раждане,за да взема билета ,и после те оправиха така че да седим заедно.Ако не може да седи само най добре се обадете.

Общи условия

Активация на акаунт