КАУФЛАНД - тема 49

  • 70 802
  • 771
  •   2
Отговори
# 270
  • Мнения: 10 476
Ако да не съм направила нищо защо следва да се срамувам от нещо .
Е, точно за това става дума. Като чувствителен и притеснителен са 2 много различни неща. Примерно, зъболекарят ми е чувствителен човек, но видя ли го да се притеснява докато ми работи, приключвам с него. Ако разбирате идеята. На мен съвестта като ми е чиста, от какво точно имам да се притеснявам и още по-странно - да се срамувам. А дали има да ми се извиняват, зависи как е протекла проверката. В едно цивилизовано общество има хора, назначени за контролни органи и не смятам, че трябва да ми се извиняват в магазина за направена проверка или пък от КАТ, че са ми проверили документите, макар и да не съм направила ПТП. Или пък на летището - и обувките ми свалят винаги, понеже трябва да се сканират заради токовете. И не ми се извиняват, това им е работата, за Бога! Но ако се държат неуважително, това е съвсем различно. Не случайно в Джъмбо тече анонс, че ако се налага проверка, тя ще бъде направена по дискретен начин. А не да си вадиш чантата на земята пред всички...що за простотия са измислили. Изобщо не разбрах кое е подозрителното да имаш сантиметър в теб.  

При нас нямаше никакви краставици тази вечер Sad , а аз ги харесвам тези на Кауфланд - хрупкави и сладки. Поне пиле взех.

# 271
  • Мнения: 3 416
Ако да не съм направила нищо защо следва да се срамувам от нещо .
Е, точно за това става дума. Като чувствителен и притеснителен са 2 много различни неща. Примерно, зъболекарят ми е чувствителен човек, но видя ли го да се притеснява докато ми работи, приключвам с него. Ако разбирате идеята.


Не , не разбирам идеята.
Зъболекарят няма как да се асоциира с човек пазаруващ и притесняващ се - той не е длъжен да е хладнокръвен като пазарува.
Няма база за сравнение . Аз не отивам на война или не изпълнявам там дълг - а пазарувам и не съм длъжна да реагирам според нечии изисквания.
Вие сте клиент на вашият зъболекар  - той изпълнява там своите задължения и работа .
А тя е клиент на въпросната верига и би трябвала да е спокойна при посещението в обекта и да не се чувства заплашена , че ще бъде претарашена и да ѝ бъде вменена вина.

# 272
  • Мнения: 2 147
В поста на дамата нямаше никакъв намек, че някой се е държал грубо или неуважително с нея. Алармата се е включила, охранителят е прегледал покупките, не са намерили проблема и всеки си е тръгнал по работата. Не са ровили в чантата ѝ, не са я обвинявали, не са я унижавали.

По-скоро останах с впечатление, че се притеснява от реакцията на онази позната и на хората наоколо. Хората обикновено се обръщат заради неприятния звук, както някой вече беше написал, както и заради необичайната ситуация. Естествен човешки рефлекс.

Ако колежките на онази позната шушукат и ѝ разкажат глупости, това говори най-много за техния умствен багаж, ако пък тя се върже – и за нейния. Всеки поне малко от малко свестен човек знае, че такива неща се случват, а те пък даже работят в непосредствена близост и още повече трябва да им е ясно.

Мисля, че всички писахме с цел да я успокоим, да ѝ дадем примери какво всъщност е гадно унижение и да я предупредим, че може да ѝ се случи и друг път. Надявам се да е почувствала поне малко подкрепа, защото е неприятно да ти се случи, дори и да става дума за културно протекла ситуация.

# 273
# 274
  • Мнения: 2 613
На мен ми пищя не помня къде май пак в Кауфланд. Оказа се от обувките. Наложи се в къщи да отлепя частично подметката и да махна защитата от кражба. Там където ги купих явно не са успели да ги деактивират правилно. При излизане от тях не се задейства но в другите магазини се задейства. Техника много и различна. Даже след това ходех в магазините на различни вриги и мятах с крак пред датчиците на излизане да се убедя, че в тази верига не задейства и е "безопасно". Може да са ме мислили за идиот но си е тяхен проблем. Един човек като не може да осъзнае какво се случва аз какво съм виновен за умственият му багаж ...

# 275
  • Мнения: 20 932
В Метро по едно време често свиреше алармата, за щяло и нещяло. Най-забавно беше с едни панталони купени от там, които си ги носех, пищяха постоянно 🥴 Добре, че един път охраната ме светна, че алармата е вътре в платнения етикет, и да я изрежа.

Последна редакция: сб, 03 юли 2021, 07:40 от Lemy

# 276
  • Русе
  • Мнения: 7 144
Благодаря! Да си дойдем на думата.
Аз пак нищо не харесах - скумрия, кашкавал Елена и ако се доредя до 3-4 бутилки олио, че... с тез ограничения до 24 бр. на клиент още в понеделник по обяд ще е свършило. Замислям се за Лавацата на зърна, но имаме цял пакет неразбутан.

# 277
  • Мнения: 62 361
По повод на ограниченията.
Сега пак ще накамарят до тавана количките и ще изкупят света малките магазинчета.
Така изчезнаха сладоледите преди 2 седмици.
В Лидл не съм видяла да купуват в такива количества.
Защо и К не ги ограничават, ами си гледат печалбата само?

# 278
  • Мнения: 2 285
За "Ариел"-а за бяло от тази седмица какво ще кажете?
Свикнала съм с чужбински такъв, със сините топчета вътре.
Преди години купувах от кауфландския и си личеше разликата, но в момента пандемично нямам възможност за директно снабдяване отвън. Та, да рискувам ли с кауфландския или да търся паралелен внос, евентуално, ако е осезателно по-добър вторият? Thinking

# 279
  • Мнения: 62 361
За прах ли питаш?
Аз ползвам само този от Кауфланд, много добре изпира и ухае.

# 280
  • Мнения: 2 285
За прах ли питаш?
Аз ползвам само този от Кауфланд, много добре изпира и ухае.

Да, праха ме интересува. Гелове не ползвам. Flowers Hibiscus

# 281
  • Мнения: 62 361
Да, и аз.
За бяло - прах, за цветно - гел.

# 282
  • Мнения: 2 285
Да, и аз.
За бяло - прах, за цветно - гел.

Последно за цветно ползвах на ДМ праха и съм доволна - перфектно запазва цветовете.
Сега или пак ще взема от него или ще пробвам на Sensimo гела (харесва ми омекотителя на марката, а и го има в новата брошура). По принцип, когато става въпрос за цветни дрехи, не ми пречи да експериментирам с нови продукти. За бялото, обаче, е точно обратното.

# 283
  • Sofia
  • Мнения: 22 631
Аз пък от новата брошура меркалисах суровите скариди и Фагрито (очаквам нещо да не е доплувало, както не успя тазседмичният Барбун), къпините, боровинките и ягодите,  сламките и бих погледнала комплекта прибори. И маслиновото масло в събота бих взела, ама както не ми е особено удобно ходенето - губят ме с тия от понеделник, пък от четвъртък, пък само в събота.
От тази седмица фъстъченото масло от брошурата беше така затикано, все едно не искаха да се продава... такова дирене му хърлих... пък двата вида на отделни места, абе...
Както ми е тегаво ходенето, пък ме и затрудняват или все нещо липсва...

# 284
  • Мнения: 7 668
Морена, на каква цена е това фастъчено масло и какви видове има?

Общи условия

Активация на акаунт