Klarstein.bg са пълни ИЗМАМНИЦИ!!!!

  • 14 784
  • 15
  •   1
Отговори
  • Мнения: 6
Искам да отворя темата понеже видях, че има доста хора опарени от сайта на Klarstein.bg и ми се ще да изкажа моето преживяване с тях и същевременно да предпазя още хора от същата ситуация.

Накратко - поръчахме хладилник от тях, който дойде в кашон без никаква предпазна опакова и беше със сцепена вратичка, всички ъгли бяха ударени и т.н. , от фирмата ни предложиха да ни върнат парите или да го заменят. Избрахме замяна до 5 работни дни. 20 дни по-късно след като хладилник нямаше се свързах с тях и посиках връщане на парите, обещаха, че ще ги върнат и вече месец и нищо чакаме връщане на парите - но нищо. Да не говорим, че и не ми вдигат вече телефона

Тъй като фирмата се води регистрирана в Германия доколкото разбрах от адвокат ще е по-трудно да се заведе дело срещу тях. Писахме жалба, но тъй като е купена на юридическо лице нещата стават още по-сложни. Въпросът ми е някой имал ли е вземане даване с тях, проблеми и т.н. . Ако се съберем повече хора и подадем жалба дали няма по-голям шанс да ни обърнат внимание и да ни върнат парите или поне да им спрат сайт в България?



Цитирам и още едно мнение за тях

Цитат
"Filip Kolev
И З М А М Н А Ф И Р М А,
П А З Е Т Е С Е ! ! ! ! !
Некоректни и некачествени уреди! Когато ги върне човек за рекламация се започва едно ходене по мъките, чакаш да ти отговорят на въпроса-какво става с уреда? ЗАЩОТО 20 ДНИ НЯМАШ ОТГОВОР ОТ ТЯХ, след като звъниш 200 пъти на посочения от тях телефон за рекламации, те започват да си те баламосват...
-Сега ще проверим,
-Момент да видим,
-Вие кой номер поръчка бяхте,
-Ще ви звънем до края на работния ден (съответно не ви звънят) и т.н... и т.н...!
Пращаш им имейли те продължават да ви баламосват и овъртат месец и половина/два. След това започва една кореспонденция от около още половин месец.
-"Ще го оправим,няма да го оправим"
Сервиза по техни думи е в "ГЕРМАНИЯ" и комуникацията им е много бавна и мудна, получаването на отговор от тяхна страна е цяло събитие,а все пак са немци и те се славят с точност,дисциплина и качество,но както и да е... от там се започва.
-"Да ви върнем ли парите или да ви изпратим нов уред, а новия е същия боклук...и след като им кажете, че искате да ви върнат сумата за стоката и куриерските разходи, направени от вас за неработещата им стока се започва, същинското ходене по мъките.
-"Пратете ни касов бон или фактура от извършените разходи за куриера"
- " Пратете ни договора"
- "Пратете ни банкова сметка"
И след като вече сте им изпратили, ВСИЧКО необходимо се продължава отново с десетки имейли,една досадна кореспонденция, едно лутане между отдейлите им за рекламация и финанси,след това те прехвърлят към имейлите на така наречените от тях "шефове", след като така наречените им "шефове" не ви отговорят на НИТО ЕДИН имейл се започва отново едно лутане между централата им в "ГЕРМАНИЯ" и отдел рекламации и така месеци наред, докато не се откажете.
След като разберете,че ви лъжат най-нагло и безпардонно е редно да подадете жалба срещу тях в "Комисия за защита на потребителите"
Тогава се указва,че и КОМИСИЯ ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ не може да ви помогне,защото KLARSTEIN BG нямат никаква регистрация в България, адреси,булстат,данни никакви... имат единствено сборен пункт в гр.Русе,където техен представител не съществува,а външна фирма им сортира прадките и така нататък...
ИЗМАМНИЦИ ! ! ! ! !"

Последна редакция: вт, 21 сеп 2021, 12:24 от FBID10208954052669603

# 1
  • Мнения: 10 598
Ми, КЗП като не могат да съдействат, що не пуснете към ЕК жалба? Не ви ли дадоха насоки как да се жалвате срещу фирма регистрирана в ЕС?

Ето, заповядайте:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.selfTest

Информация за ЕПЦ (евро потребителски центрове): https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/consumers-disput … .htm#shortcut-2--

ЕПЦ за България: https://www.ecc.bg/

Подай жалба: https://www.ecc.bg/bg/submit-complaint/

Последна редакция: вт, 21 сеп 2021, 19:15 от amy_nka

# 2
  • Русе
  • Мнения: 560
Искам да отворя темата понеже видях, че има доста хора опарени от сайта на Klarstein.bg и ми се ще да изкажа моето преживяване с тях и същевременно да предпазя още хора от същата ситуация.

Накратко - поръчахме хладилник от тях, който дойде в кашон без никаква предпазна опакова и беше със сцепена вратичка, всички ъгли бяха ударени и т.н. , от фирмата ни предложиха да ни върнат парите или да го заменят. Избрахме замяна до 5 работни дни. 20 дни по-късно след като хладилник нямаше се свързах с тях и посиках връщане на парите, обещаха, че ще ги върнат и вече месец и нищо чакаме връщане на парите - но нищо. Да не говорим, че и не ми вдигат вече телефона

Тъй като фирмата се води регистрирана в Германия доколкото разбрах от адвокат ще е по-трудно да се заведе дело срещу тях. Писахме жалба, но тъй като е купена на юридическо лице нещата стават още по-сложни. Въпросът ми е някой имал ли е вземане даване с тях, проблеми и т.н. . Ако се съберем повече хора и подадем жалба дали няма по-голям шанс да ни обърнат внимание и да ни върнат парите или поне да им спрат сайт в България?



Цитирам и още едно мнение за тях

Цитат
"Filip Kolev
И З М А М Н А Ф И Р М А,
П А З Е Т Е С Е ! ! ! ! !
Некоректни и некачествени уреди! Когато ги върне човек за рекламация се започва едно ходене по мъките, чакаш да ти отговорят на въпроса-какво става с уреда? ЗАЩОТО 20 ДНИ НЯМАШ ОТГОВОР ОТ ТЯХ, след като звъниш 200 пъти на посочения от тях телефон за рекламации, те започват да си те баламосват...
-Сега ще проверим,
-Момент да видим,
-Вие кой номер поръчка бяхте,
-Ще ви звънем до края на работния ден (съответно не ви звънят) и т.н... и т.н...!
Пращаш им имейли те продължават да ви баламосват и овъртат месец и половина/два. След това започва една кореспонденция от около още половин месец.
-"Ще го оправим,няма да го оправим"
Сервиза по техни думи е в "ГЕРМАНИЯ" и комуникацията им е много бавна и мудна, получаването на отговор от тяхна страна е цяло събитие,а все пак са немци и те се славят с точност,дисциплина и качество,но както и да е... от там се започва.
-"Да ви върнем ли парите или да ви изпратим нов уред, а новия е същия боклук...и след като им кажете, че искате да ви върнат сумата за стоката и куриерските разходи, направени от вас за неработещата им стока се започва, същинското ходене по мъките.
-"Пратете ни касов бон или фактура от извършените разходи за куриера"
- " Пратете ни договора"
- "Пратете ни банкова сметка"
И след като вече сте им изпратили, ВСИЧКО необходимо се продължава отново с десетки имейли,една досадна кореспонденция, едно лутане между отдейлите им за рекламация и финанси,след това те прехвърлят към имейлите на така наречените от тях "шефове", след като така наречените им "шефове" не ви отговорят на НИТО ЕДИН имейл се започва отново едно лутане между централата им в "ГЕРМАНИЯ" и отдел рекламации и така месеци наред, докато не се откажете.
След като разберете,че ви лъжат най-нагло и безпардонно е редно да подадете жалба срещу тях в "Комисия за защита на потребителите"
Тогава се указва,че и КОМИСИЯ ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ не може да ви помогне,защото KLARSTEIN BG нямат никаква регистрация в България, адреси,булстат,данни никакви... имат единствено сборен пункт в гр.Русе,където техен представител не съществува,а външна фирма им сортира прадките и така нататък...
ИЗМАМНИЦИ ! ! ! ! !"

Имам тяхна машина за сладолед - работи отлично. Имала съм късмет може би.

# 3
  • Мнения: 1 119
Купих от тях кофа за боклук със сензорно отваряне. Много съм доволна.

# 4
  • Мнения: 1 723
Ми, КЗП като не могат да съдействат, що не пуснете към ЕК жалба? Не ви ли дадоха насоки как да се жалвате срещу фирма регистрирана в ЕС?

Ето, заповядайте:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.selfTest

Информация за ЕПЦ (евро потребителски центрове): https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/consumers-disput … .htm#shortcut-2--

ЕПЦ за България: https://www.ecc.bg/

Подай жалба: https://www.ecc.bg/bg/submit-complaint/

Не може да подаде жалба до КЗП,  при положение че покупката е от юридическо лице.КЗП защитават само физически лица.

# 5
  • Мнения: 10 598
оу... този детайл за ЮЛ съм го пропуснала...

# 6
  • Мнения: 1 306
Аз не съм много наясно какво е Klarstein като марка. Дали брандират само или имат и някакви свои разработки (производството явно е китайско). Klarstein.bg дали е собственост на марката или някой местен предлага лошо посредничество. Имат едни малки съдомиялни, които са почти 1:1 с други марки от тоя размер. Струва ми се, че прилагат изтъркан номер с надута цена за престиж и "намаление" до цената на останалите.

# 7
  • Мнения: 6
Аз не съм много наясно какво е Klarstein като марка. Дали брандират само или имат и някакви свои разработки (производството явно е китайско). Klarstein.bg дали е собственост на марката или някой местен предлага лошо посредничество. Имат едни малки съдомиялни, които са почти 1:1 с други марки от тоя размер. Струва ми се, че прилагат изтъркан номер с надута цена за престиж и "намаление" до цената на останалите.

Според мен не брандират, техни са си, след опита ми да се свържа с централата им в Германия, се оказа, че е и там има доста измамени хора и нито ми отговориха, нито нищо. Интересното е, че са си изградили стабилна мрежа от фалшиви профили, чрез които коментират, че всичко им е цветя и рози (за пример - Prodavalnik.bg), a в същото време издирих хора  (чрез фейсбук страницата им), които са пазарували от тях и са излъгани по подобна схема като при нас. Аз честно казано се отказах вече да се занимавам с тях, около 2 месеца, над 50 обаждания, десетки имейли и нищо. Отписала съм ги тези 500лв, но се надявам поне други хора да не се излъжат като мен, след като прочетат това - или ако не ми вярват на мен да влезнат във фейсбук страницата им и да се зачетат под публикациите, колко хора се оплакват.

# 8
  • Мнения: 2 209
На Кларстейн само като им разгледах бг сайта и се отказах да им проучвам продуктите. Няма толкова безумно описание на продукт, с Гугъл транслейт по-добре щеше да се получи.

# 9
  • Мнения: 1
ЗДРАВЕЙТЕ ТЕЗИ ВЪРНАХА ЛИ ВИ ПАРИТЕ???

# 10
  • Мнения: 1
Изключително нелоялни. Бягайте от тях!

# 11
  • Мнения: 181
Към днешна дата - покупка от 12,2022г. върната в срок с издадено кредитно известие и без възстановена сума. Действия -  Жалба в КЗП, пренасочена към ЕПЦ. Отговор от последните - не можем да съдействаме по вашия казус. Обърнете се към съда, като процедурата за такива казуси с малък икономически интерес, са значително опростени, но задължително се обърнете към адвокат, преди да предприемете такива действия. Малкия икономически интерес е 212лв.

# 12
  • Мнения: 2 209
Вярно ли са чак толкова зле? Много глупава излагация. Институциите не мога да коментирам, такива отговори ме карат да се питам защо са там.

# 13
  • Русе
  • Мнения: 560
Към днешна дата - покупка от 12,2022г. върната в срок с издадено кредитно известие и без възстановена сума. Действия -  Жалба в КЗП, пренасочена към ЕПЦ. Отговор от последните - не можем да съдействаме по вашия казус. Обърнете се към съда, като процедурата за такива казуси с малък икономически интерес, са значително опростени, но задължително се обърнете към адвокат, преди да предприемете такива действия. Малкия икономически интерес е 212лв.
А хонорарът на адвоката е минимум 300 лева, ако вече не е повишен.

# 14
  • Мнения: 7
Здравейте ,темата е стара ,но аз се опарих сега. Поръчах кухненски робот ,който се оказа с липсващи детайли . Върнах го в същия ден . Има ли някой на,който да са върнали парите?

Общи условия

Активация на акаунт