Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Време е за ИКЕА! - Тема 35

  • 8 652
  • 233
  •   1
Отговори
# 150
  • Пловдив
  • Мнения: 1 221
Дизайнерите го казват,защото никой няма да им плати за да направят интериор с икейски продукти.То и в родната Дибла,всички мебели са поръчкови,защото така си "личи",че дизайнера е работил,за хората,които желаят да обзаведат  в друг ценови диапазон.
Друга българска алтернатива на Икеа няма.В Англия имаше  други магазини, с които можех да заместя,но тук са само Икеа и Юск.Във Вивре всичко е на почти двойна цена и не може да се види реално .За поръчковите мебели да не говорим..

# 151
  • Мнения: 5 401
Дизайнерите го казват,защото никой няма да им плати за да направят интериор с икейски продукти.

То и не става.

# 152
  • Мнения: 29 393
Нелина, може ли снимка на плота и как си го преобразила в кухнята? Стана ми интересно. Може и да си го показвала, но като не си ни казала как е направен, не съм се загледала, а сега ще ми е интересно да го изучавам гледайки го.

# 153
  • Пловдив
  • Мнения: 1 221
Soft Click ,интересна ми е твоята гледна точка,защо не става?
В родните интериори се градят гипскартони почти във всяка стая-спокойно гардероб Пакс може да изглежда вграден.Нито масите,нито столовете им са лоши.Зачеквам болната ми тема с българския интериор,който няма нищо общо с модната вълна в развитите държави.Изключвам Америка,защото тя винаги си е имала собствени течения(и като видя по HGTV как във всеки интериор във всяка стая перват в ъгъла по един изкуствен фикус...).
Тук все още се харесват,бездушевните ,хотелски тип обзавеждания и стени с много облицовки и мазилки.Разликата с Икеа е,че тя дава уют и усещане,че си у дома,ако се ползват и аксесоарите,които предлага магазина.

mariat,още не е готово.Целта е ,да е като остров на крака,за да е по-олекотено,а не като кубче в средата.В момента обмислям,точно с какво и колко да го затворя .Но,ще ти изпратя снимка на Л.С на работния вариант.

# 154
  • Мнения: 4 439
Нелина, кой модел бар маса си избрала? Тези дни имах същите мисли ))), загледах се в тази https://www.ikea.bg/products/tables/bar-tables/nordviken-bar-masa/00368814.

# 155
  • Пловдив
  • Мнения: 1 221
Ех,La_Valletta,точно тази смятах да взема но реших,че ми идва скъпо,а и не към я виждала наживо.Притесних се ,че черното дървесно може да  се бие с масата и столовете в близост и затова взех метална.Ето тази
https://www.ikea.bg/products/tables/bar-tables/tommaryd-masa/29304826/

Като металът и кореспондира със стола пеперуда,който имам в холната част.

Последна редакция: чт, 14 окт 2021, 20:49 от nelina_london

# 156
  • In transit
  • Мнения: 7 595
Vivre освен, че не можеш да ги видиш са и доста боклучави. Бях си харесала една етажерка, която в сайта им изглеждаше супер. По спомен беше около 40лв. Поръчах я, но нещо се забави поръчката. През това време съвсем случайно видях същата в Практикер. На живо изглеждаше ужасно зле и паянтова. На половината цена във Вивре. Веднага я отказах.

# 157
  • Мнения: 4 439
Хубава маса, nelina_london! Цената на дървена и мен ме спира.

# 158
  • При елфите ...
  • Мнения: 1 926
Идвам с малко по-различна молба... Работя в Център за работа с деца на улицата... при преместването на инвентара му се е загубил калъфът на един от диваните показан на снимката и той е неизползваем... Моля, някой, който има такъв диван (на Икеа е), който по някаква причина вече е негоден за използване... да ни дари калъфа... Ще се радваме много... ❤

# 159
  • Мнения: 4
Здравейте! На някой случвало ли му се е при доставката да липсва артикул? И какво правите в този случай? Аз си бях поръчала няколко неща: шкаф за обувки, малък диван и няколко дребни неща. Пристигна всичко, без диван. Обадих се на клиентския телефон, но вече мина цяла седмица, а нищо не ми отговарят. Няколко пъти им звънях. Според тях всичко било наред, биле пратили всичко. И кашонът на дивана и този на шкафа биле сложени в общ кашон. Обясних им, че това е невъзможно, тъй като кашонът в офиса е с размерите на кашона на шкафа и няма как вътре да се намира и дивана. Трябвало да си платя наложения платеж и тогава да го отворя. Писах им също. Но отговор не получих. Колкото пъти им званях все казват, че ще направят проверка и че ще се свържат с мен до 48ч. Сега пратката ми седи е офиса на куриерите и не знам колко време мога да я задържа там. Надявам се да ми изпратят дивана. Не искам да отказвам пратката, тъй като сега доставката ми беше безплатна. Не знам какво друго мога да направя. Как да им обясня че дивана наистина липсва. И че няма как да се намира в кашона при шкафа?

# 160
  • Мнения: 1 045
Това е някакво безумие. Куриера нали също вижда, че диван няма? Ако не предприемат нищо, освен с КЗП да се свържеш, знам ли. Куриерската фирма също ще потвърди, че диван няма.

# 161
  • Мнения: 4
Това е някакво безумие. Куриера нали също вижда, че диван няма? Ако не предприемат нищо, освен с КЗП да се свържеш, знам ли. Куриерската фирма също ще потвърди, че диван няма.

Наистина е пълна лудост. Имам чувството, че го правят нарочно, за да се откажа от поръчката си и да я поръчам наново, но този път да им платя доставката.
Днес пак звънях до Икея и пак казаха, че щели да ми се обадят като проверят. От 1 седмица само това повтарят

# 162
  • Мнения: 52 912
Засипи ги с имейли. През час пускай един и същ.
На телефон - искай да ескалират оплакването ти до по-горе. Веднага. Че тия само лаят и нищо не зависи от тях..дето ти вдигат.

# 163
  • Мнения: 22 770
Еее, цял диван е това, не е топлийка! Какво толкова проверяват, нали има тегло тая пратка, не е засекретено, камери има. Чак ми звучи невероятно това търсене на дивана. Права е teta75, пишете.

# 164
  • Мнения: 5 401
На мен са ми носили една поръчка на части, а в сайта пишеше, че всичко е изпратено. Но в крайна сметка всичко донесоха.
Цял диван няма как да изчезне наистина. Ще се появи.

Общи условия

Активация на акаунт