Нет1 София е закрит - на къде?

  • 13 391
  • 149
  •   1
Отговори
# 75
  • София
  • Мнения: 16 005
И аз се предадох. звънят да досаждат, а и последните месеци нещо има моменти насича нета. Бях с изтекъл договор ( отдавна) и цяла година си плащах както си е (19.90).
 
В същото положение бях. От април започна да прекъсва нета. Първоначално го отдадохме на това, че дъщеря ми е на гости тук. Има включени освен нашите още 2 телефона и таблета на внука и все прекъсваше. Даже малкото научи да казва на бълг. "Нама инанет." Като преподписах изведнъж проблемите спряха. Утре ги чакам да сменят кутията за тв и да я настроят. Още не знам по кое време ще дойдат.

# 76
  • Мнения: 4 486
Само не мога да гарантирам дали пакета Диема не го увеличиха. Иначе не сме преподписвали и сме си със старите кабели.
Имайте предвид, че цената на Диема Екстра се определя от Нова Броудкастинг груп, които са собственик на каналите.

# 77
  • София
  • Мнения: 28 474
Същият проблем имам и аз - търся нов доставчик на нет и телевизия. На Онлайн директ сме, в събота спря нетът и телевизията, още нямаме. В Общите им условия пише, че имат срок от 24 часа да отстранят проблема, но в събота заявиха, че тази седмица щели да ни се обадят да кажат кога ще дойде екип. Много, много зле.
Та сега търся друг доставчик. Не ми се иска Виваком, А1 не искам да ги чуя, а по-малките или нямат покритие, или условията не ми харесват Expressionless

# 78
  • In the land of Never Never
  • Мнения: 1 793
Същият проблем имам и аз - търся нов доставчик на нет и телевизия. На Онлайн директ сме, в събота спря нетът и телевизията, още нямаме. В Общите им условия пише, че имат срок от 24 часа да отстранят проблема, но в събота заявиха, че тази седмица щели да ни се обадят да кажат кога ще дойде екип. Много, много зле.
Та сега търся друг доставчик. Не ми се иска Виваком, А1 не искам да ги чуя, а по-малките или нямат покритие, или условията не ми харесват Expressionless
Вижте, ако сте в София, дали имат покритие тези които аз намерих - ipnet.  Известни са и като ипон нет. По принцип реагират бързо при проблеми и съм доволна от качеството на сигнала, и не те заробват със срочни договори.

# 79
  • София
  • Мнения: 28 474
Гледах ги, благодаря, но никъде не видях точен списък на каналите, които предлагат и затова се отказах.

# 80
  • Мнения: 966
Дълги години в стария ап. бях на интернет 70Mbit за 14лв./мес от онлайн директ и съм много доволен от тях. Авариите бяха много редки и ако са през седмицата ги отстраняваха бързо. Винаги отговаряха по тел. или ме набираха малко по-късно, ако операторите са заети. Наскоро ги купиха Нетуъркс и вероятно ще инвестират в по-добра мрежа и обслужване. Но минах на оптичен интернет от А1 300Mbit, който струва ми се за цената си в комбинация с ТВ или мобилна услуга - няма алтернатива.

# 81
  • София
  • Мнения: 28 474
Откакто са Нетуъркс обслужването е изключително зле. Все още нямаме интернет и телевизия. От събота. И обаждане от тях няма. Вместо това пратиха смс на мъжа ми, че можем да се включим безплатно в wifi им, но в нашия квартал нямат покритие. В такъв случай за какво пращат съобщението и те не знаят.
Ние сме единствените с все още липсващ сигнал. В момента, за да мога да работя, прося сигнал от съседите. Имаме платени какви ли не филмови и спортни канали, отделно Нетфликс, ей така ни горят платените такси.

Последна редакция: вт, 05 юли 2022, 10:05 от milenaka

# 82
  • Мнения: 966
Пробва ли да звъннеш/пишеш директно на OnlineDirect? В офиса в Лозенец винаги има служител и са любезни. Странно е. Иначе може да се обадите и на Нетуъркс.

Последна редакция: чт, 07 юли 2022, 17:00 от Пух

# 83
  • София
  • Мнения: 28 474
Вчера до обяд нямах нет, нямах телевизия и никой не ми се беше обадил, за да ми каже кога ще ги възстановят. Разкачих оборудването им и го върнах в офиса в Лозенец. Приключих с тях.

# 84
  • Мнения: 966
Жалко, съсипаха го и този квартален лан Sad

# 85
  • София
  • Мнения: 28 474
Мда. Години бяхме към тях, бях много доволна, и във форума съм ги препоръчвала, но това сега няма общо с преди. Жалко, защото наистина не исках да се връзваме към някой от монополистите.

# 86
  • Мнения: 966
Появи се съобщение в мрежата от потребител на НЕТ1 за увеличение на сметката с 1 лв. Не е кой знае какво (12 лв./година), но трябва ли на същата логика (загуба на доходи поради инфлация) да поискаме намаление на сметката с 1 лв.?!?

# 87
  • Мнения: 9 634
И ние получихме такова. Сметни за всички услуги, всички потребители по 1 лев колко е това .. колко да са се увеличили тези енергоносители.. ама кво да се прави.

# 88
  • Мнения: 966
Ами ще се ходи при началника да си питам за увеличение на заплатата тогава.. Simple Smile Несъм вече с тях, но е въпрос на принципи, а не да ми извиват ръцете с оправданието, че всички цени растат нагоре / форсмажорно :-х В краен случай, ако и от А1 започнат да вдигат сметките - просто ще изключа всичко друго, без което мога да живея (телефони, телевизии, интернет), ще потърся друг оператор с минимални тарифи или ще мина на "споделена икономика". Вайбър замени телефона, телевизии има ефирни, интернета в офиса друг го плаща.. Има си договори и незнам на каква клауза се позовават специално за НЕТ1. Аз ако реша да прекъсна договора си предсрочно с телеком ще дължа голяма неустойка.

Последна редакция: пн, 11 юли 2022, 14:29 от Пух

# 89
  • Мнения: 1 447
Това е само за абонатите от нет 1. Те са на планове или изтекли договори, по-евтини от предлаганите пакети. И се чудят как да ги накарат да подпишат с тях. Освен смс и мейл даже с примери има...

Общи условия

Активация на акаунт