Black Friday/Черен петък – 2021 г.

  • 237 140
  • 3 777
  •   1
Отговори
# 3 225
  • Мнения: 77
Моята поръчка от Лили дойде вчера - нищо не липсва, но старателно "отмятах".. Стискам палци с останалите поръчки! Явно нямат достатъчно персонал, за да обработят всичко хем бързо, хем качествено. Вероятно и съпорт им липсва.. така че нищо шокиращо за мен.

# 3 226
  • София
  • Мнения: 2 443
Малина, момичешки дрешки са. Аз чакам момчешки.😁
Пу! Не е моята! Joy

# 3 227
  • Мнения: 3 541
Току-що ми се обадиха от Лили. Няма да могат да изпълнят поръчката ми. Ще ме компенсират с код за намаление от 50 процента, ще мога да го използвам в периода януари - март. Не съм сигурна, че ще се възползвам.

# 3 228
  • Мнения: 1 176
Само на мен ли ми се струва, че Лили все пак са ме компенсирали с безплатна доставка? Сега получих имейла от Спиди. В Данни по товарителницата имам куриерска услуга: 0.00лв и НП около оригиналната поръчка минус Vichy-то. "Дължите общо" е колкото НП.
Чакам я в автомат, та преглед няма да имам. Стискайте палци!

# 3 229
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 686
Току-що ми се обадиха от Лили. Няма да могат да изпълнят поръчката ми. Ще ме компенсират с код за намаление от 50 процента, ще мога да го използвам в периода януари - март. Не съм сигурна, че ще се възползвам.
Ползвай си го - с наложен платеж.

# 3 230
  • Мнения: 12
И на мен ми звъннаха да се извинят, че няма да изпълнят всички поръчки. Разбира се, че ще се възползвам от кода за 50% отстъпка, тогава вече ще е далеч по-спокойно и ще си получим всичко като липсва паниката от ЧП.

# 3 231
  • Мнения: 1 692
И моята поръчка я отказаха.
Дори не ги и изслушах и им затворих телефона, след каъо казах, че искам коресподенцията ни да е писмена.
Ще се жалвам, където мога!

# 3 232
  • Мнения: 670
Проблемът на Лили очевадно е, че сайтът им за онлайн продажби няма изградена връзка със софтуер за складови наличности. Явно не им се е налагало до сега тъй като стандартно през годината сигурно нямат много онлайн поръчки. А такава интеграция струва пари както за изграждане, така и за поддръжка и го правят обикновено сайтове, за който онлайн продажбите са по-сериозна част от бизнеса им. Лили е фирма, която доминантно разчита на продажби във физическите им магазини. До подобен извод стигнах и за Технополис - те затова до миналия ЧП си затваряха сайта, сега го оставиха отворен на ЧП и там имаше недоразумения.

# 3 233
  • Мнения: 76 566
Само на мен ли ми се струва, че Лили все пак са ме компенсирали с безплатна доставка? Сега получих имейла от Спиди. В Данни по товарителницата имам куриерска услуга: 0.00лв и НП около оригиналната поръчка минус Vichy-то. "Дължите общо" е колкото НП.
Чакам я в автомат, та преглед няма да имам. Стискайте палци!

Доставката е включена вътре в сумата за наложения платеж, не е отделно. И при мен така пишеше - 0 лв доставка, на съобщението от спиди.

Доколкото разбирам, това, което не е изпратено, е приспаднато от сумата? Струва ми се добре това. Явно чукват в пмомента на пълненето на кашона касов бон, който е реален - така излиза.

За компенсацията с код за 50% - смятам че е доста добра даже. Много сайтове не предлагат такава. например в ХМ когато сме пускали нещо с изгоден код или на намаление, а не са го пращали, дават мижав код за 10 прозента само, а през това време и цената на това, което не са ти пратили, е вече редовна, а не промоционална.
Така че, ми се струва че доста добре лили компенсират.

# 3 234
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 686
Чакай да стане. И намалението от 50% беше много добро, ама някои още не сме го усетили.

# 3 235
  • Мнения: 76 566
Защо да не стане? Доколкото прочетох, масово раздават код за 50%....в смисъл не на единични клиенти, или бъркам...

# 3 236
  • Мнения: 316
Току-що ми се обадиха от Лили. Няма да могат да изпълнят поръчката ми. Ще ме компенсират с код за намаление от 50 процента, ще мога да го използвам в периода януари - март. Не съм сигурна, че ще се възползвам.
И на мен преди малко ми звъннаха.Ами не се нервирах,че и без това не е нещо спешно,но е неприятно все пак.
Даже не можаха да ми кажат кои неща няма да дойдат.Еми зле са, май няма вече да поръчвам оттам.

# 3 237
  • Пловдив
  • Мнения: 44 810
Кво му е злето? Все пак предлагат компенсация и то не каква да е Simple Smile -50% си е доста добра оферта...всъщност на каквато сте купили и нещата, които са свършили.

# 3 238
  • Мнения: 362
Защо да не стане? Доколкото прочетох, масово раздават код за 50%....в смисъл не на единични клиенти, или бъркам...

Kакво значи "масово"?! Две потребителки написаха за код, а другите, които получаваме почти нищо?! На мен ми я пращат 2 дена преди крайния срок за обработка наполовина празна. И аз искам код, който след месец-два ще мога да ползвам, няма всичко да е ошушкано и ще си купя същите неща на -50%.

# 3 239
  • Мнения: 76 566
Коментираме изцяло непратени пратки, нали така? Отказани. Доколкото разбирам, за отказани от лили пратки, които няма изобщо да бъдат изпращани, те предлагат компенсация на всички.

За изпратени пратки с липси  - това е друг казус. Какъв е проблемът да попитате и да си поискате ваучер?

Общи условия

Активация на акаунт