Black Friday/Черен петък – 2021 г.

  • 237 120
  • 3 777
  •   1
Отговори
# 3 255
  • Мнения: 1 881
По-добре код за 50%. Аз си взех поръчката и с липсващите артикули,но платена доставка съм на далавера 4-5 лв сигурно. Безразлично ми е. Ама черен петък не усетих. Може би така му казват,за да се ядосваш седмици след него - черен петък по български.
Междувременно за трети път пускам рекламация на артикул от Емаг и отговор не получавам, ни мейл, ни развитие,ни дявол.

# 3 256
  • Мнения: 839
На мен  си ми пристигнаха нещата ( повечето), но ми се струва добра офертата на лили с тия - 50%. Ще може на спокойствие да се възползвате.

# 3 257
  • София
  • Мнения: 1 904
Да, на новите им януарски цени, които ще са завишени със сигурност. Simple Smile
Защото няма търговец в момента, който да не планира поскъпване от януари заради поскъпването на всички суровини.

# 3 258
  • Мнения: 79
Да се включа и аз в темата. Имам 2 поръчки към Лили. Едната направена малко след 1 часа, а другата към 15:30. Туку що ми звъннаха да ми откажат първата поръчка, поради изчерпана наличност на всички продукти ( нямам дермокозметика. Основно шампоани, душ гелове, превръзки и такива дребни неща), а за втората не можаха да ми дадат отговор, тъй като не я виждали в системата, но да чакам обаждане и за нея. 13 работни дни по- късно ми отменят поръчка направена 1 час след началото на кампанията... Относно кода за 50%, казаха че ще бъде с ограничение до 3 броя от даден продукт, но не могат да гарантират какво ще имат налично в периода януари - март и дали това което съм поръчала сега ще го има, както и че няма да важи за бебешки продукти, продукти за дома и продукти в намаление. Общо взето както беше и на ЧП.

# 3 259
  • София
  • Мнения: 2 443
И аз смятам, че е добра компенсацията с 50%. Определено бих го предпочела пред изпратена наполовина поръчка и без код за пропуснатите ползи. Въпреки какафонията, смятам, че добре излизат от положение Лили и е с мисъл за клиента. Съчувствам на тези от вас, които трябва да търсят тепърва подаръци и на тези, които не са получили пълните си поръчки.

# 3 260
  • Мнения: 42 485
Ако някой не си иска кода за 50% отсъпка, кандидатирам се за него Simple Smile

# 3 261
  • Мнения: 15 357
Ако някой не си иска кода за 50% отсъпка, кандидатирам се за него Simple Smile
Втора кандидатура ме бройте
Според мен,би било добре Лили да упоменат в сайта ,че не гарантират наличност към момента на изпълнение на поръчката.Аз не видях такова нещо,а го има в други магазини.Съвсем логично е при големи намаления да има изчерпване на наличности,но да бяха предупредили.

# 3 262
  • Мнения: 229
Ако някой не си иска кода за 50% отсъпка, кандидатирам се за него Simple Smile
Втора кандидатура ме бройте
Според мен,би било добре Лили да упоменат в сайта ,че не гарантират наличност към момента на изпълнение на поръчката.Аз не видях такова нещо,а го има в други магазини.Съвсем логично е при големи намаления да има изчерпване на наличности,но да бяха предупредили.
И аз ще искам ако някой няма да го ползва.

# 3 263
  • Мнения: 1 692
Чакайте първо да ги дадат тия кодове.
Щото на приказки мога и код за 95% намаление да ви дам.

# 3 264
  • Тра-ла-ла
  • Мнения: 21 240
Редно е като се изчерпят дадени количества - просто да няма опция да поръчаш. И уж така излеждаше в сайта на Лили, защото от кошницата и списъка с "любими" ми изчезнаха неща и се наложи да ги заменя с други. Обаче да те лъжат, че има....пък после след повече от 15 раб. дни чакане ...изведнъж Лили почват да си вдигат телефоните - за да ти кажат "Сориии, ама фанете тоя код за след 15.01, ама дано пък тогава има наличности"

# 3 265
  • Sofia
  • Мнения: 6 826
И аз в кюпа на отказана поръчка от Лили-то.  Ще ме компенсират с код за намаление от 50 процента, който ще мога да  използвам в периода януари - март 2022 г. За онлайн поръчки ме губят...това е .

# 3 266
  • Мнения: 2 475
А да питам, обадиха ли се на някоя от вас за отказ на платена поръчка или всички сте с наложен платеж?

# 3 267
  • София
  • Мнения: 2 443
Разбирам недоволството, може би и аз бих се ядосала в такава ситуация, но все пак да се обадят на 13 работен ден с предложение за компенсация е по-добре от това, което ми се случва на мен с Уайкики. И за мен днес е 13 работен ден, от платената поръчка - ни вест, ни кост. От понеделник се "подготвя", като се сетя, че 10 работни дни беше "получена", представям си колко време ще я "подготвят". Никъде не ми отговарят и изобщо не зная ще дойде ли преди Коледа. Та в този случай по-добре да ми звъннат и да я откажат, за да си търся своевременно вариант за друг подарък, отколкото да ми я изпратят на 4 януари.

# 3 268
  • Мнения: 76 545

Според мен,би било добре Лили да упоменат в сайта ,че не гарантират наличност към момента на изпълнение на поръчката.Аз не видях такова нещо,а го има в други магазини.Съвсем логично е при големи намаления да има изчерпване на наличности,но да бяха предупредили.
Ти къде търси?
Упоменато е на сайта. Е, като банер вадещ очите ти, не излиза. Но е написано.
Чл. 55. Лили Дрогерие не гарантира наличността на поръчаните стоки.

Чл. 56. Настоящите общи условия влизат в сила на 10.06.2019 г., изменени на 25.11.2021 г.

 https://shop.lillydrogerie.bg/terms

Скрит текст:
Сигурно поне за трети път ги поствам тези условия, но никой не си прави труда да ги прочете. Що ли така..нямам обяснение

# 3 269
  • Мнения: 15 357
Ооо да ,Малина.Или като моят стол за кола поръчан миналата година от Комсед  .По телефона го търсих в реален магазин и  им казах,че ще пътуваме на 30.12 и ми трябва до тогава ,това става около 10.12.Да,разбира се ще дойде.Да  ама не,чак след месец или два ми се обадиха,че в друга папка ми отишла поръчката и да ме питат дали го искам.Не ваучер,даже не ми се извиниха .

Общи условия

Активация на акаунт