Balea, Alverde, Catrice, Essence, Aura (Козметика от ДМ, Лили и други) - тема 78

  • 55 576
  • 739
  •   1
Отговори
# 225
  • Мнения: 24 741
Виж в профила си в сайта самата поръчка, обърни внимание там как са описани и по-специално тази колона с количествата за всяко

Ако има нещо дето не е изпратено, там би трябвало да е отразено.

# 226
  • Мнения: 5 517
В сайта и имейл уж всичко е изпратено.В сайта си струва толкова колкото и в началото,а от Спиди ми пращат съобщения с друга по-малка сума 😂.
Като я взема тези дни ще споделя какво се е случило.Спидии може нещо да са се объркали.

# 227
  • Мнения: 24 741
Е това ще е много тъпо ако там нещо е маркирано като изпратено, а пък всъщност не е... то тогава няма никакъв смисъл да пишат поотделно поръчано и изпратено. Дано от Спиди да е грешката.

# 228
  • Мнения: 5 136
Не е грешката в Спийди и други съфорумки се оплакаха че липсват неща в кашона и сумата на фактурата била друга. За мен е неприемливо да ми изпращат поръчка с липсващи артикули без първоначално да се свържат с мен и да ме предупредят. Ако нещата които поръчах на Nuxe и Uriage ги няма и ще ми изпратят поръчката с другите артикули, то не мерси, не си заслужава. Като се сложи и платената доставка другите евтини продукти не могат да избият ценовата разлика с ДМ например, защото всички знаят че в Лили е винаги по-скъпо.
Защо правят - 50% кампания като не могат да посрещнат интереса на клиентите си?!?
Ако получа от Спийди известие за доставка със сума различна от тази на поръчката ми директно ще я откажа и даже няма да се разхождам до офиса за да чакам на опашка в студа и да броя артикули пред изтормозените служители на куриера.

# 229
  • Бургас
  • Мнения: 12 958
Lale_Lili,след като не изпращат мейл поне с новия списък на продуктите,които са изпратили,няма как да знаеш със сигурност кое липсва.Да,може да се пресметне стойността на продуктите,ама...

Излагат се от Лили,зарадваха се доста дами на неустоимата им оферта,сега задържат поръчките по две седмици,не изпращат всичко поръчано...
Една дама по-горе много точно каза:
Хубава работа...ама от Лили.

# 230
  • Мнения: 462
На сайта всичко е налично,защо тогава се получава това със неизпратени продукти.....Чакането продължава....Не съм нервна,че се налага да си изчакаме получаването на поръчките,обаче,ако имам липстващи продукти и е отразено при наложения платеж....не знам....

# 231
  • Мнения: 5 136
Да, точно. Всичко е налично на сайта ама иначе поръчката "чака". Какво чака? Да се изчака търпението на поръчалия сутринта в 8 клиент и да я откаже за да не дадат хубави продукти на добра цена ли?

Последна редакция: пт, 10 дек 2021, 09:47 от Lale_Lili

# 232
  • Бургас
  • Мнения: 12 958
Не,Виши Лифтактив в онлайн магазина няма вече.Не всичко е налично.

И аз мисля,че чакат да се откажем от поръчките.Две седмици вече.
Ама чудо голямо,някакви гримове и кремове...
И все пак ако човек има спешно нужда да купи и ги чака,може да пропусне добри оферти от други сайтове и накрая нищо.
Не е много ок тяхната политика.

# 233
  • Мнения: 5 136
Аз лично пропуснах добри оферти от други сайтове, точно защото си мислех че ще са коректни, а те са си мислели друго....

# 234
  • София
  • Мнения: 1 694
Девойки, чакайте малко...
Като поръчвахте, видяхте ли предупреждението за доставка до 15 работни дни? Това на какви мисли ви наведе?

# 235
  • Мнения: 15 702
Ние го видяхме,но каква е логиката да идват поръчки с 47-8-9,а 41 я няма? Какво е вашето обяснение? За мен е точно както казват момичетата. Или нямат наличност и чакат доставка или чакат да се откажем и да си продадат нещата на редовни цени. Което е доста некоректно!

# 236
  • Мнения: 462
Аз, както написах,нямам проблем със закъснението на поръчките,а със точно изпратените артикули....Ако ми изпратят само дам.превръзки.....ай, мерси.....

# 237
  • Мнения: 1 160
Е, 10 дни днес изтичат. Почти съм убедена, че и другата седмица по същото време няма да има развитие... или ще ме ядосат като ми пратят някакви дреболии дето съм сложила там за цвят...убиха ми кефа и това е. По принцип съм фен на ДМ, но се изкуших заради намалението.
Факт е, че няколко пъти съм поръчвала преди това от Лили онлайн (артикули, които не мога да намеря във физически магазин и точно това ме дразни) и съм била доволна, но след тази грандиозна изцепка с ЧП, ще се замисля...

# 238
  • София
  • Мнения: 1 694
А защо не изчакате и да видите какво ще изпратят? Не искам да адвокатствам на Лили, ама не разбирам защо така се надъхвате Grinning

# 239
  • Мнения: 1 331
Момичета, само да кажа - звъннах днес в Лили/моите поръчки са с номера 44 и 46 и все още "ни вест, ни кост"/ та девойката обясни, че се обработвали в склада още. Та до другия петък /17.12./имало време. И оттам нататък едва ли не смънка,че е било късмет преди коледа да си ги получим от Спиди. Попитах, а няма ли да получа пратките в рамките на тези 15 раб.дни, тя каза - не, петнайсетте дни били срока да се предадат поръчките на куриер, и оттам нататък ние пък да чакаме Спиди. Ужас, просто не ми се беше случвало за поръчка от Бэългария да чакам 1 м. Те Али експрес понякога идват в рамките на 20 дена!!

Последна редакция: пт, 10 дек 2021, 13:15 от Lioness77

Общи условия

Активация на акаунт