RYANAIR - 19

  • 40 348
  • 732
  •   1
Отговори
# 195
  • Мнения: 20 566
Помня, че имаше едно неудобство при чекирането онлайн, но не се сещам дали от уеб версията или от мобилното приложение, не ми даваше да продължа до самото плащане... А всъщност трябваше да се кликне едно малко надписче горе вдясно "check out", което е доста объркващо. Това го карам по спомени, защото не съм резервирал  нищо на Раянеър от лятото насам.

# 196
  • Мнения: 475
Задължително ли е направено заплащането на известяването с СМС за полета както и въглеродните емисии. Имам проблем с купуването на билет. На стъпката за плащане , след въвеждане на данните на картата и натискане плати не мога да продължа на пред....
Не се отказвайте, има вероятност платформата да е претоварена.
Аз успях да купя два пъти билети, но чак на 12345 опит. Постоянно излизаше червен надпис, че не е извършено плащането, докато не се появи искане за динамична парола към дебитната карта. Втората си покупка направих от 1ви опит.

# 197
  • ПЛОВДИВ
  • Мнения: 301
Има вариант да Ви иска потвърждение за плащане чрез m-token от телефон към банката издател на картата. Wink

# 198
  • СОФИЯ
  • Мнения: 11 778
Може и да е чекната фактура, а да не са въведени данни за нея и затова да връща нагоре. При мен точно това се случи веднъж.

# 199
  • Мнения: 1 865
Твърда ли тарифата от 20€ при добавяне на приорити след като е купен билета или може да се вдигне с наближаване на полета? И нали това е най-евтиния вариант за добавяне на багаж?

На мен не ми мина плащане, понеже бяха свършили билетите на тази цена, докато завърша резервацията. Така че и това може да е причина да не може да се плати.

# 200
  • Варна и...духом на Босфора
  • Мнения: 2 733
До Терминал 2 с метрото от Централна автогара как да стигна? Има ли прекачване,или ползване на още един вид транспорт, благодаря.
Само с такси съм пътувала и ми е непознато.
На първа страница не можах да отворя линка

# 201
  • Мнения: 19 953
Само с метро, на 'Сердика' се прекачвате на линията за 'Летище София'.

# 202
  • СОФИЯ
  • Мнения: 11 778
Разглеждах полетите за Корфу през лятото. Винаги ли багажът за морски дестинации в сезон е с дебела цена? За полетите знам че имат   промоции, но за багажа май ТЦ.

# 203
  • Мнения: 499
Няма смисъл да се запаметяват документи. Нали ги преиздават с др. номера.

При смяна може да се направи корекция. Wink
Точно такъв казус имам сега, билет отиване и връщане, на отиване чекирах сина ми с тогавашната лична карта, той я смени и сега утре е обратният полет, а аз не съобразих, че системата не дава да промениш данните, когато е двупосочен билет. Четох, четох в сайта, пише свържете се с reservation department. И как, нито има телефон, нищо. Знаете ли нещо конкретно? Как да постъпим?

# 204
  • Мнения: 108
Успях да си завърша плащането. След сто неуспешни опита за всеки браузър...вечерта си изтеглих приложението и през него стана от първия път Grinning

# 205
  • Мнения: 20 566
До Терминал 2 с метрото от Централна автогара как да стигна? Има ли прекачване,или ползване на още един вид транспорт, благодаря.
Взимате линия М2 от Централна жп гара до Сердика и оттам се прехвърляте (на горния етаж) на линия М4.
Схема https://www.metropolitan.bg/shema/dejstvashto-metro
Ако идвате от откъм Цариградско шосе, изобщо не е нужно да слизате чак на автогарата. Автобусите, идващи от Пазарджик, Пловдив, Ст.Загора, Ямбол, Бургас.. (тоест идващи от автомагистрала Тракия) спират на Интер Експо Център, точно там е метростанция ИнтерЕкспоЦентър-Цариградско шосе. Оттам взимате М4 до летището за 4 спирки. Не е нужно да обикаляте цяла София и да се връщате обратно пак до източната част за летището.

Ако идвате с влак по линията Бургас-Пловдив-София или Бургас-Карлово-София директно слизате на жп гара Дружба-Искърско шосе (тя е близо до летището), слизате долу в подлеза и там е метростанция Искърско шосе, взимате метро М4 за две спирки и сте на терминал 2

# 206
  • Мнения: 6 463
Няма смисъл да се запаметяват документи. Нали ги преиздават с др. номера.

При смяна може да се направи корекция. Wink
Точно такъв казус имам сега, билет отиване и връщане, на отиване чекирах сина ми с тогавашната лична карта, той я смени и сега утре е обратният полет, а аз не съобразих, че системата не дава да промениш данните, когато е двупосочен билет. Четох, четох в сайта, пише свържете се с reservation department. И как, нито има телефон, нищо. Знаете ли нещо конкретно? Как да постъпим?

райън са добре, имат чат на сайта. тоест и да не говорите и разбирате много добре пак ще се оправите

# 207
  • Мнения: 499
Пробвах с чата, непрекъснато ми предлага само линкове към една тема, друга тема от общите им условия, беше всъщност чат бот, но може би заради късния час. Ще пробвам освен утре пак сутринта.

# 208
  • Мнения: 20 566
Аа, чат бот, аз си чакам истински оператор, но трае дълго. Понякога чакам 1 час. То 60 мин. е максимумът, има обратен брояч... и като остане -1 мин. и изведнъж се включва някой си. Лошото е, че трябва постоянно да следиш екрана. Ако си цъкаш в този форум тук, в това време може да не си забелязал как ти пишат Hello? Are you there? и операторът излиза. После трябва наново всичко, да отговориш на няколко въпроса, пак да опишеш проблема и така... Играл съм го много пъти това с чатовете.  Постоянно са ми променяли часове на полети или директно са отменяли линии, та се е налагало да сменям с алтернативни варианти. Веднъж си лафих с някаква Priyanka ... може би е индийка Wink

# 209
  • Мнения: 499
Аа, чат бот, аз си чакам истински оператор, но трае дълго. Понякога чакам 1 час. То 60 мин. е максимумът, има обратен брояч... и като остане -1 мин. и изведнъж се включва някой си. Лошото е, че трябва постоянно да следиш екрана. Ако си цъкаш в този форум тук, в това време може да не си забелязал как ти пишат Hello? Are you there? и операторът излиза. После трябва наново всичко, да отговориш на няколко въпроса, пак да опишеш проблема и така... Играл съм го много пъти това с чатовете.  Постоянно са ми променяли часове на полети или директно са отменяли линии, та се е налагало да сменям с алтернативни варианти. Веднъж си лафих с някаква Priyanka ... може би е индийка Wink
Благодаря, не знаех. Не ми се е налагало досега, утре ще пробвам пак.

Общи условия

Активация на акаунт