Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Индексиране на месечният абонамент към теленор.

  • 1 661
  • 71
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 1 958
I.R., четете си договора. Simple Smile
След изтичане на "промоцията".  Една-две години колкото сте пописала, да цените са други от вас зависи дали искате да останете на цените/условията след този период. Simple Smile.  А не да ви измислят други т.е когато сте подписвали вие трябва да знаете какви ще станат условията след изтичането на така наречената им промоция през тия две години, примерно.

На времето мен тези други цени след изтичането на промоцията им от 2 години ме устройваше. Съответно закона вече бе променен и такива като мен които ги устройва не бяха вече длъжни да подписват.... и така вече не подписвам близо 6 години , през които какви ли не чалъми са ми предлагали/ заплашвали за да преподпиша нов договор.

И в момента се опитвам да разбера дали това е нов номер или под сурдинка е променен закона без да е дадена гласност... поне аз не намирам никъде информация за нови закони в телекомуникацията.

Последна редакция: пн, 06 юни 2022, 18:07 от Joy Joy

Реклама
# 61
  • Мнения: 2 300
На мен и на жена ми ни звъняха.
Ама нито този който се обди, нито в магазина бяха в час.
От кол център ми казаха че ще ми пратят СМС в който ще пише каква ще е таксата. В магазина само "може би ще сте на 20 лева " (сега съм на 15лева план), "може би..."
Мисля да изчакам да видя какво ще платя и тогава ще го мисля.
Не разирам защо толкова напират да се подписва договор при положение че за същите пари има подобни.

# 62
  • Мнения: 1 958
На мен и на жена ми ни звъняха.
Ама нито този който се обди, нито в магазина бяха в час.
От кол център ми казаха че ще ми пратят СМС в който ще пише каква ще е таксата. В магазина само "може би ще сте на 20 лева " (сега съм на 15лева план), "може би..."
Мисля да изчакам да видя какво ще платя и тогава ще го мисля.
Не разирам защо толкова напират да се подписва договор при положение че за същите пари има подобни.

Благодаря за споделеното. На мъжът ми също днес са били много любезни, но не са могли да кажат каква ще му е новата такса и условие.

Значи ще изчакаме до юли да видим дали ще променят цените. Simple Smile

Такива като нас не сме им изгодни  Simple Smile . Не сме обвързани  с договори.
Давам пример. На времето бяха успели по някакъв начин да омаят баба ми да  прехвърлят предплатената  карта на майка ми  на името на баба ми.
Майка почина миналата година, Бог да я прости и декември се наложи да платим 6 сметки за да и спрат номерът, ако не беше подписала баба щеше само да пуснем молба за закриване на сметката Sad
Както сега аз ако реша да мина към друг оператор  мога да го направя след като си спря номера с предизвестие към тях и няма нужда да чакам да ми изтича договора или да плащам 6 месечни такси.

# 63
  • Мнения: 57 596
Ако сте подписали за две години и след това не преподпишете пак остава безсрочен. Никой не може да ви накара ( ако са ви изгодни условията) да преподпишете нов.

Моя случай е такъв вече 6-7 години не помня колко ( не ми се вади сега договора ) точно не пописвам нищо.

Та въпросът ми е друг Simple Smile .
А именно дали има ПРОМЯНА В ЗАКОНА  едната страна в случая Yettel  да ми налага договор, който не съм подписала едностранно?
Е, да но цената на плана ми се променя. Изришно съм предупредена.

За друго говорим.
Нашите договори отдавна са безсрочни и цената по тях ни устройва.
Нищо не ни се променя.

Ти си на срочен.  Но питането е друго.

# 64
  • Мнения: 2 300
Много се чудех далли да пиша на омбудсмана че ме "заплашват".

# 65
  • Мнения: 1 958
Аз също!
Да се даде гласност.

# 66
  • София
  • Мнения: 6 161
Ако сте подписали за две години и след това не преподпишете пак остава безсрочен. Никой не може да ви накара ( ако са ви изгодни условията) да преподпишете нов.

Моя случай е такъв вече 6-7 години не помня колко ( не ми се вади сега договора ) точно не пописвам нищо.

Та въпросът ми е друг Simple Smile .
А именно дали има ПРОМЯНА В ЗАКОНА  едната страна в случая Yettel  да ми налага договор, който не съм подписала едностранно?
Е, да но цената на плана ми се променя. Изришно съм предупредена.

За друго говорим.
Нашите договори отдавна са безсрочни и цената по тях ни устройва.
Нищо не ни се променя.

Ти си на срочен.  Но питането е друго.
И как сключвате безсрочни договори?

# 67
  • Мнения: 57 596
Изтича срока и не ги подновяваме.

# 68
  • Мнения: 2 300
Днес ме "сурувакаха" с това:
Уведомяваме Ви, че Yettel спира поддържането на абонаментния Ви план. На 11.08.22 номерът Ви ще бъде прехвърлен към безсрочен план Total+ за 15,99 на месец. Пълна информация на....
Явно не са блъфирали.
Сега съм на план ТОТАЛ който е около 14 лева.

# 69
  • Мнения: 2 521
На мен от Виваком ми звъняха, че ми изтичал планът и да ми предлагат нови оферти. Като попитах кога изтича не знаеха или не искаха да кажат. Така и не разбрах дали наистина ми изтича или ме лъжат, попитах в един офис, бил станал безсрочен преди 3 години. Сега или щели да го премахват и затова да ми предложили нов. Така да увъртат и заблуждават!

# 70
  • Мнения: 1 958
Днес ме "сурувакаха" с това:
Уведомяваме Ви, че Yettel спира поддържането на абонаментния Ви план. На 11.08.22 номерът Ви ще бъде прехвърлен към безсрочен план Total+ за 15,99 на месец. Пълна информация на....
Явно не са блъфирали.
Сега съм на план ТОТАЛ който е около 14 лева.

Тоест са ви увеличили месечната такса с 2 лв и пак си ви е безсрочен....???

Защото, ако не подпишете как по точно ще сключите договор с тях?
Те сами със себе си ли подписват?

# 71
  • Мнения: 2 300
Днес ме "сурувакаха" с това:
Уведомяваме Ви, че Yettel спира поддържането на абонаментния Ви план. На 11.08.22 номерът Ви ще бъде прехвърлен към безсрочен план Total+ за 15,99 на месец. Пълна информация на....
Явно не са блъфирали.
Сега съм на план ТОТАЛ който е около 14 лева.

Тоест са ви увеличили месечната такса с 2 лв и пак си ви е безсрочен....???

Защото, ако не подпишете как по точно ще сключите договор с тях?
Те сами със себе си ли подписват?

Да минавам на безсрочен договор подобен на моя. Когато проверявах в магазините този договор го нямаше. Тотал+ който е в сайта на йетел няма нищо общо с Тотал+ който ми пратиха на мен. Моят е за по-малко пари с по-малко минути и МВ.

Това ми пратиха:
Скрит текст:
В тази връзка Ви уведомяваме, че имате възможност да посетите магазин на Yettel, за да обсъдим най-подходящата за Вас оферта за номера, който ползва някой от тези планове. В случай че не изберете нов, актуален план, договорът за номера, който ползва някой от изброените абонаментни планове Total 14.99, Online 14.99, Rezerv Standard 39.99, Rezerv Standard 14.99, Rezerv Standard 14.99 Replica, Rezerv Start 14.99, ще бъде изменен с нов абонаментен план с безсрочен договор.
За него ще важат условията на план Тотал +....

Общи условия

Активация на акаунт