Грубо обслужване. В мен ли е проблемът?

  • 31 910
  • 556
  •   1
Отговори
# 240
  • Мнения: 12 378
Хич не е странно. Всички изпадаме в такива ситуации, но повечето вече сме обръгнали и не обръщаме внимание, имаме си други грижи и тази ни е най-малката. В един момент предпочиташ да си запазиш нервите, отколкото да си търсиш правата. Авторката е по-млада и отскоро живее тук, затова се впечатлява.
И държа да попитам нещо - всички вие, които се оплаквате от "киселяци" клиенти, как мислите, че се държат всички тия киселяци на работното си място?

# 241
  • Мнения: 2 098
Не съм съгласна, аз много се дразня на кисело и грубо обслужване, но рядко срещам такова (още помня как преди години влязох в магазин в един курорт, а двете касиерки си приказваха и се държаха все едно не съм там, дори не се обърнаха към мен да ми кажат колко трябва да платя). Винаги подхождам с усмивка, весел тон и обикновено получавам любезно държание в отговор. Не работя с клиенти, но знам колко е гадно. Работещите в сферата на услугите също са хора и заслужават адекватно отношение, не харесвам идеята, че клиента винаги е цар. Някои клиенти са прекалено нагли и им доставя удоволствие да тъпчат хората.

Последна редакция: пн, 28 мар 2022, 12:42 от Tessaria

# 242
  • Мнения: 76 545
Охх....като вземете да пишете така, сякаш ние сме от гората.
Да, пробвала съм и аз този трик да подхождам винаги с усмивка. И не, не винаги той работи!
Така че се дразня на обобщения от този тип....

# 243
  • Мнения: 2 098
Ами аз не съм казала, че абсолютно винаги работи. Но в повечето случаи при мен върши работа.

# 244
  • Мнения: 4 060
Масово навсякъде са некомпетентни + мързеливи, но за сметка на това нагли.
Просто не трябва да се обръща такова внимание, защото както се вижда на всяко второ посещение някъде трябва да се вдига скандал, а подобрение няма да има.
Ако може си спестявай скандалите, просто друг избор нямаш или се карай навсякъде и с всеки заслужил, но реален ефект няма да има.

# 245
  • Мнения: 7 755
Хич не ме интересува кой как е спал и с коя част на тялото напред е станал. Длъжен е професионално да се държи с клиента. Ако не може, да си стои вкъщи.
Както аз не пренасям пробремите си на работа с колеги и клиенти, така очаквам и отсреща да направят . Другото са оправдания.
Че аз казах същото. 😀 И на мен не ми е приятно някой, който не е спал ОК да дойде да си го изкара на мен.
Тези, които работим с хора, също сме клиенти на други магазини/услуги. На мен изключително рядко ми се е случвало да срещна грубо отношение от персонал освен, ако аз самата не се държа неадекватно. Та ми се струва малко странно това да й се случва често и вината да е все изцяло в другите. Simple Smile Явно нещо в начина, по който се държи не е Ок.

# 246
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 562
Хич не ме интересува кой как е спал и с коя част на тялото напред е станал. Длъжен е професионално да се държи с клиента. Ако не може, да си стои вкъщи.
Както аз не пренасям пробремите си на работа с колеги и клиенти, така очаквам и отсреща да направят . Другото са оправдания.
Че аз казах същото. 😀 И на мен не ми е приятно някой, който не е спал ОК да дойде да си го изкара на мен.
Тези, които работим с хора, също сме клиенти на други магазини/услуги. На мен изключително рядко ми се е случвало да срещна грубо отношение от персонал освен, ако аз самата не се държа неадекватно. Та ми се струва малко странно това да й се случва често и вината да е все изцяло в другите. Simple Smile Явно нещо в начина, по който се държи не е Ок.
Или просто сблъсъка с българската действителност е сериозен...

# 247
  • Варна
  • Мнения: 7 038
Привет, авторке! Ако започваш общуването както в първия си пост, а не както във втория - с Алоооу, ще постигнеш повече в живота.

Че обслужването у нас често е под всякаква критика е ясно, но ти като се имаш за интелигентен човек, не разбирам защо падаш на същото ниво.
На всеки от нас са се случвали ситуации като твоите, но ако всички реагирахме като теб, щяхме да сме още в 20ти век сигурно.

Мен наскоро така ме нервира една стажантка в банка - оставили я съвсем сама на бюрото, недобре обучена, но пък със самочувствие на изпълнителен директор. Отивам за елементарна услуга - паричен превод. Давам си картата, данни за получателя, казвам основание. Тя принтира платежното и ми дава да го подпиша. Аз чета, сверявам данните и виждам, че основанието е изписано само до някъде. Казвам ѝ, че това не е ок и да го допише както ѝ казах. И тя ми мънка насреща - ми то няма място да се събере, ми то не може да се промени, вече е принтирано. При което мен ме напушва на смях, че ме има за идиот и ѝ казах, че аз това няма да го разпиша. И тя изцепва още по-нелеп отговор, че преводът вече е пуснат. Joy
Девойчето имаше късмет, че ставаше въпрос за дребна сума и че закъснявах за работа. Разписах се, хвърлих ѝ листа и си тръгнах. Не съм викала управител, не съм вдигала панаири, не съм си губила още 5 часа от живота в разговори с всички възможни клонове в страната. Просто писах на имейла за контакт в сайта на банката и в следващите два дни два пъти различни хора ми се обадиха да ми се извиняват за нелепата ситуация, да ме молят да остана клиент на банката и да обяснят, че аз съм правата, а служителката не е постъпила професионално и ще бъдат взети мерки.

БГ пощи пък са си класика. И аз поръчвам често от Алиекспрес. Онзи ден получих смс в 10 сутринта, че имам пратка. Към 12 отидох и си я взех. В 12:15 се прибрах вкъщи. В 12:20 получих втори смс за друга получена пратка в същия клон. Ми не е нормално, разбира се. Но просто с досада оставих втората пратка за друг ден. То е ясно, че като съм избрала 10 пъти по-евтина услуга от DHL, ще получа 10 пъти по-ниско качетво.

# 248
  • Мнения: 58
По повод пратките...искам да вметна следното:
според мен
ако нещата идват от различни складове, не ги събират предварително в един пункт в Китай (или където и да е) да ги пакетират заедно и пращат заедно. Това оскъпява.

Вие сте получили СМС- и за две разлчини пратки. Те са пакетирани и изпратени по разлино време. Различни пратки.
В пощата има стотици пратки на ден.
Вие как си представяте, че служителите чакат и изчакват и проверяват, че за един човек дали има повече пратки от една?
Освен това не знаете, как са в системата тези неща.
Вие нямате профили там, че да събират и изчакват и проследяват всички пратки, които идват за всяко от тези стотици и хиляди имена там.

# 249
  • Варна
  • Мнения: 7 038
Не получавам за пръв път две или повече пратки в един ден. Никога не бяха ме разкарвали така. Даже съм виждала как са ми захванали две дребни пратки с телбод заедно, само че в друг клон, и ми ги дават заедно, а аз отивам само с един смс. Явно има начин и е въпрос на организация. Всички клонове са с една програма.

# 250
  • Мнения: 1 716
Loth тук не сте права. Въпрос на организация е, както дамата е писала и аз съм си вземала пратки от тях, хванати са всичките с ластик или телбод, а съм отивала за една. Ако са правилно разпределени още сутринта, би трябвало пратките да са заедно. В случая някой не си е свършил работата като трябва, нищо против служителите на пощата, ясно ми е че система нямат и ръчното разпределение на доставките е трудоемко, но в момента е така.

И мен ми се мръщеха в началото, но редовно си пазарувам от AliExpress, затова винаги ходя с усмивка и поздравявам и те вече си ме знаят. Даже като попитам има ли друга пратка или че трябва още нещо да е дошло, те си играят да търсят, не ми се репчат. Извода е, че всичко е въпрос на отношение, и аз се палех много и вдигнах патардии, но после нито си чувствах по-добре, даже ме беше срам. Вежлива съм, като има проблем пиша  на email или където има за оплакване (да има черно на бяло) и тогава има ефект и обратна връзка. Разговорите по телефона или дори лично не вършат никаква работа, винаги могат да обещаят промяна и нищо да не се случи.

Последна редакция: пт, 08 апр 2022, 09:45 от deska90

# 251
  • София
  • Мнения: 1 414
Didi168 , всъщност не сте съвсем права за случая с банката...Всяка банка си има свои софтуер, разбира се, аз мога да говоря за бившата Сосиете и ДСК. Пусне ли се превода, т.е излезнало ли е платежното нареждане, значи, служителя няма какво повече да направи, освен, разбира се да звъни някъде, на някой си, който да го спре, ако не е нареден вече и на централно ниво. В ДСК преди да потвърдим превода излизаше бележка-предпечат, с което вие се съгласявате и чак след това е потвърждението. По отношение на основанието, полетата наистина са недостатъчни, формата е такъв. Тук грешката на служителката е, че е видяла, че не й стига мястото и е трябвало да ви каже, за да го съкратите.

# 252
  • Мнения: 58
Според мен само пощенски служител знае системата и може да даде адекватно мнение. Simple Smile
Това, че веднъж се чувствате сякаш са ви "разкарвали", честно казано не виждам драма в това.
Ако беше 10 пъти или 50-ти и знаете със сигурност, че е от липса на организация - тогава е неприятно. Simple Smile

# 253
  • Мнения: 76 545
Че кой глупак ще позволи 50 пъти да го правят на маймуна. Вие сериозно ли?

# 254
  • Мнения: 15 960
А възможно ли е втората пратка да е пристигнала по-късно през деня в пощенския клон и затова и късния смс? Прекалено се вторачвате, възможно е да е имало много пратки и още да не са ги въвели всичките в системата. Като се случва така, не тичате веднага след смс-а в пощата, а изчаквате.

Вчера минавам след работа в куриерска фирма, имах смс за две пратки. Едната веднага ми я намериха, другата голямо търсене, даже двама отидоха в склада да я търсят, а е голям кашон. Казах им, че не ми е спешно, и ще мина и следващия ден. Чудо голямо станало.

Общи условия

Активация на акаунт