Въпрос към работодателите - лесно ли намирате "читави" хора за работа ?

  • 4 917
  • 65
  •   1
Отговори
# 30
  • Пловдив
  • Мнения: 1 849
Била съм и работник и сега съм работодател. Мога да кажа, че всеки е прав за себе си.
Като работник съм имала много колеги от типа "ден да мине друг да дойде" , а аз съм била от типа " ако има работа работя, яко няма си намирам".
Сега съм в строителството, направо не ми се говори за работниците, с малки изключения повечето са просто ужасни!
Мога да изпиша десетки книги с "приключения" по намирането и работата с работници в строителството. Понякога ми идва да ги ...... абе просто полудявам. Добре, че мъжа ми се разправа с тях, ако бях само аз просто не знам.
Много претенции, никаква дисциплина, пълно безхаберие, трябва едва ли не непрекъснато да ги наблюдаваш и въпреки това пак ти обясняват нещата от живота.

# 31
  • София
  • Мнения: 2 560
Моят опит е от голяма фирма, не от малък смеен бизнес. Това, което не ми харесва е тенденцията именно “читавите” служители да се товарят с повече отгворности, докато останалите си карат, както могат. Например в екип от 6 човека, ако трима вършат основната работа, на другите трима им е позволено да се бавят, да не знаят, да объркват нещата “без да искат”. Съответно те не биват товарени с обучение на нови служители и към тях няма много големи изисквания. Ако това се отразяваше на заплащането, щеше да е справедливо. Но често няма такъв филм изобщо -увеличения се дават измъчено и измолено.
Аз не съм кариерно ориентирана и ми е все едно за развитието във фирмата, важно ми е да получавам адекватно заплащане.

# 32
  • Мнения: 361
Моят опит е от голяма фирма, не от малък смеен бизнес. Това, което не ми харесва е тенденцията именно “читавите” служители да се товарят с повече отгворности, докато останалите си карат, както могат. Например в екип от 6 човека, ако трима вършат основната работа, на другите трима им е позволено да се бавят, да не знаят, да объркват нещата “без да искат”. Съответно те не биват товарени с обучение на нови служители и към тях няма много големи изисквания. Ако това се отразяваше на заплащането, щеше да е справедливо. Но често няма такъв филм изобщо -увеличения се дават измъчено и измолено.
Аз не съм кариерно ориентирана и ми е все едно за развитието във фирмата, важно ми е да получавам адекватно заплащане.

При нас в момента е така- 7 човека администрация, от които аз ,колежката и още едно момче бачкаме яко, всичко останало е леш. Мога да разпозная кога е дошъл шефа само по шума в коридора, в смисъл като го няма , всичко е изпокрито по стаите на лафмоабет и кафета, като дойде шефа, развика се ,разкрещи се, те се поразмърдат малко , посвършат нещо и следобеда отново всичко утихва Laughing Просто са ужасни. Има две дебелани, майка и дъщеря, дето са от създаването на фирмата...Позволено им е да се бавят, да не знаят, да объркват всичко "без да искат"...Незнаят как да сканират един скапан документ...Нещо страшно е ..И естествено заплатите им са най високи щот са най отдавна...И когато се вдигат заплатите, се вдигат "на калпак", на всички по равно Sad Направо ми се реве понякога, как попаднах тук по дяволите Angry

# 33
  • СИ
  • Мнения: 4 406
При нас в момента е така- 7 човека администрация, от които аз ,колежката и още едно момче бачкаме яко, всичко останало е леш. Мога да разпозная кога е дошъл шефа само по шума в коридора, в смисъл като го няма , всичко е изпокрито по стаите на лафмоабет и кафета, като дойде шефа, развика се ,разкрещи се, те се поразмърдат малко , посвършат нещо и следобеда отново всичко утихва Laughing Просто са ужасни. Има две дебелани, майка и дъщеря, дето са от създаването на фирмата...Позволено им е да се бавят, да не знаят, да объркват всичко "без да искат"...Незнаят как да сканират един скапан документ...Нещо страшно е ..И естествено заплатите им са най високи щот са най отдавна...И когато се вдигат заплатите, се вдигат "на калпак", на всички по равно Sad Направо ми се реве понякога, как попаднах тук по дяволите Angry

Успокой се... Като отидеш на друго място и там ще е същото.      Yum

# 34
  • Мнения: 29 276
А защо не си потърсиш друга работа?

# 35
  • Мнения: 588
Преди години когато не бях на тази работа съм попадала на места в които просто съм нямала какво да правя. Такава е била ситуацията от началото. Човекът на което място съм уж се е издигнал но продължава да си движи нещата и не ми даваше нищо да работя. Беше изключително изнервящо, защото съм човек който не обича да няма никаква работа и щом съм там все ще си намеря. На друго място почти 2 седмици нямаше никой който да ми покаже нещо и всички бяха супер заети. Дори шефа не съдействаше за обучение. Наистина неприятни ситуации. По-добре работата в колектива да е разпределена равномерно, а не едни да се оплакват, че вършат работата на другите, а другите скучаят. За това обаче си има мениджъри.

# 36
  • Мнения: 361
При нас в момента е така- 7 човека администрация, от които аз ,колежката и още едно момче бачкаме яко, всичко останало е леш. Мога да разпозная кога е дошъл шефа само по шума в коридора, в смисъл като го няма , всичко е изпокрито по стаите на лафмоабет и кафета, като дойде шефа, развика се ,разкрещи се, те се поразмърдат малко , посвършат нещо и следобеда отново всичко утихва Laughing Просто са ужасни. Има две дебелани, майка и дъщеря, дето са от създаването на фирмата...Позволено им е да се бавят, да не знаят, да объркват всичко "без да искат"...Незнаят как да сканират един скапан документ...Нещо страшно е ..И естествено заплатите им са най високи щот са най отдавна...И когато се вдигат заплатите, се вдигат "на калпак", на всички по равно Sad Направо ми се реве понякога, как попаднах тук по дяволите Angry

Успокой се... Като отидеш на друго място и там ще е същото.      Yum

Еееееее стига деееее !! Smiling Imp

# 37
  • СИ
  • Мнения: 4 406
При нас в момента е така- 7 човека администрация, от които аз ,колежката и още едно момче бачкаме яко, всичко останало е леш. Мога да разпозная кога е дошъл шефа само по шума в коридора, в смисъл като го няма , всичко е изпокрито по стаите на лафмоабет и кафета, като дойде шефа, развика се ,разкрещи се, те се поразмърдат малко , посвършат нещо и следобеда отново всичко утихва Laughing Просто са ужасни. Има две дебелани, майка и дъщеря, дето са от създаването на фирмата...Позволено им е да се бавят, да не знаят, да объркват всичко "без да искат"...Незнаят как да сканират един скапан документ...Нещо страшно е ..И естествено заплатите им са най високи щот са най отдавна...И когато се вдигат заплатите, се вдигат "на калпак", на всички по равно Sad Направо ми се реве понякога, как попаднах тук по дяволите Angry

Успокой се... Като отидеш на друго място и там ще е същото.      Yum

Еееееее стига деееее !! Smiling Imp

Мина ли интервюто за новата работа?

# 38
  • Мнения: 361
Днес, 17.30

# 39
  • Мнения: 14 803
Възложиха ни да изброим задачите си на лист. На колежката нямат 10. Моите са над 40.

# 40
  • Мнения: 588
Аз предпочитам като имам например 3 или 4 големи, които да си точа през целия ден отколкото 20 малки, които има риск да забравя нещо. Винаги записвам и следя, защото някои може да са много подвеждащи.

# 41
  • Мнения: 14 803
И аз записвам, ама това са ми регулярните задачи. Поне 20 са периодични и се правят минимум 3 пъти седмично (при 5 работни дни седмично...да). Грубо между 5-7 задачи са ми ежедневни, има ден, когато по случайност нямам някоя. Още толкова са тези веднъж на 10-14 дни и останалите са веднъж месечно.
Ама изхитрях. Написах една задача, която е 'административни проверки', защото всичко от рода да се провери в гугъл, да се намери телефон, да се звънне - го върша само аз.
Отделно някои от задачите ми имат по 7-8 подзадачи, обаче рвших да не злобея чак толкова. А тъжното е, че имам материал.

# 42
  • Мнения: 29 276
Ако сте на еднаква позиция, да се сравнявате. Иначе сравнявате круши с домати.
Например моя колежка има да издаде примерно 100 документа дневно, обаче се свежда до цъкане на няколко бутона и внимаване в данните.
Аз имам да направя примерно едно нещо, но то изисква много повече време, знания и усилия.

И в случая кой работи повече - аз с една задача или тя със сто!?!!?!

# 43
  • Мнения: 14 803
Ми... как да ти кажа, колежката има 10 задачи, от които 8 са да цъкне 2 (два) пъти, за да избере функция да налее от една автоматична система в друга и обратно, и да потвърди избора.
Иначе и двете имаме еднакво свободно време на работа. Аз джиткам в мамата и в свободното време, и докато върша три задачки и говоря по телефон, тя спи (чувам я да хърка) и излиза през 20 мин да пуши, като оставя всичко, та тогава и нейните телефони вдигам. Ама това не съм го отбелязала в моите си задачи.

# 44
  • София
  • Мнения: 2 560
Моят любим такъв пример е когато мениджърката ни прави оценка на работата и за еднакъв период от време аз работя над 40 случая, а колежката над 6. На абсолютно еднаква позиция сме, с еднакви изисквания, с еднакви квалификации. После колежката напусна, но за 10те месеца, които беше при нас - почти всяка седмица по 1 ден отпуска или болничен. Първо оправданието беше, че нямала знанията, а започнахме в един ден работата. После дай да в обучават пак, че не била компетентна. После да я питат ама ще остава или не и да чакат отговор. И накрая в последните 2 месеца предизвестие - ми вече нямала нагласата да работи. Ето това се нарича скапан мениджмънт.

Общи условия

Активация на акаунт