Конфликт заради гаранция

  • 662
  • 7
  •   1
Отговори
  • Мнения: 20
Здравейте!

Прецака ми се една част от компютъра (хард диск) и ще трябва да я пращам по куриер за гаранционно обслужване. Проблемът е, че гаранцията изтича на 5.08... Дали ще откажат да го поправят/заменят за следващите 3-4 дена и ще ми го върнат обратно? Все пак като клиент имам право и до последния ден да искам поправка, нали?

# 1
  • Далечният изток
  • Мнения: 14 855
Предявявате гаранцията в срока, тоест до 05.08. Вие се съобразявате с този срок, а не обслужващата фирма.

# 2
  • Мнения: 1 238
Обърнете внимание на гаранцията - често пъти се дава различен срок за различните компоненти. Особено ако е някоя сглобка (конфигурация по ваш избор ).

# 3
  • Мнения: 20
Обърнете внимание на гаранцията - често пъти се дава различен срок за различните компоненти. Особено ако е някоя сглобка (конфигурация по ваш избор ).

3 години е. До 5.08 тази година.

# 4
  • Мнения: 20
Update: Отказаха замяна, защото са получили продукта 2 дни след деня на изтичане на гаранцията... Сега ще трябва да купувам нова част...

Аз връщам продукта по куриер (подавам го на 05.08). Съответно те се обаждат вчера (08.08) за да ми съобщят че те нищо не могли да направят, защото гаранцията е изтекла... Аз предявявам гаранционно обслужване от момента в който продуктът е изпратен към тях. Защо аз да поемам отговорност за факта кога продуктът е дошъл при тях? Ами ако вземе, че дойде след седмица при тях това нещо? Ами ако е дошло в срок, а те са си измили ръцете, като нарочно са го взели по-късно? Мога ли да искам някакво обезщетение или подаване на жалба в КЗП? Срокът на гаранцията е до 06.08, което се пада събота. Те ако не работят в събота, то каква е тая гаранция до събота, не трябва ли да е следващия работен ден? Стига говоря, искам да чуя друго мнение по въпроса. Бъдете така благодарни да коментирате, за да видя гледната точка на някой друг.

Последна редакция: вт, 09 авг 2022, 00:38 от Не се сърди, човече

# 5
  • Мнения: 3 157
Темата е пусната на 01,08- явно частта се е повредила преди това.И въпреки, че знаеш кога ти изтича гранцията, ти чакаш до последния ден за да я изпратиш.И даже не те вълнува кога ще пристигне, и въртиш и сучеш как някой друг бил виновен, че не я взел навреме.ТИ защо не я изпрати на 01,08?

# 6
  • Пловдив
  • Мнения: 100
От 1ви до 5ти защо не я изпратихте? Няма какво да се сърдите на фирмата-на 5ти сте я пратили (петък) и е пристигнала на 8ми(първия работен ден). Знаете че Ви е до 5ти гаранцията и чакахте последния ден? Малко ми приличате като Фермин от Новите съседи и онзи така си носеше блузите с цената,че да може да ги върне след време Grinning
Накратко-сърдете се на себе си че чакахте и сега ще плащате за нова част

# 7
  • Мнения: 14 841
Документите, с които претендираш да ползваш гаранционно обслужване, с каква дата са?

Общи условия

Активация на акаунт