Лято в Албена 2023г. (Тема 1)

  • 60 342
  • 733
  •   1
Отговори
# 270
  • Мнения: 485
От къде се взими тази приорити карта ?
Условията за закупуване може да прочетете тук:
https://albena.bg/bg/priority-club-albena

# 271
  • Мнения: 4 621
За мен водата в басейните не е топла. Колкото я стопли слънцето, толкова.

# 272
# 273
  • Мнения: 1 501
А пише, че е минерална. Много странно. А  кой месец е по-добре юли или август ? А каква е цената на приорити картата ?
За мен водата в басейните не е топла. Колкото я стопли слънцето, толкова.

# 274
  • у нас
  • Мнения: 1 896
и аз ги чакам , на май ще е на края на лятото. Общо взето миналата лято пуснаха за малко юли и пак ги спряха. Тогава бях решила че 2023 няма да е Албена и не купих

# 275
  • Мнения: 493
Това, че водата е минерална не означава задължително,че е топла. Щом не пишат термална вода, значи не е топла. В басейните в Албена е около 28 градуса. В жегата е добре.

# 276
  • Русе
  • Мнения: 985
Защо показват на албенския сайт, че Мура е  4*? По спомен ми се струва, че беше 3* или бъркам?

# 277
  • София
  • Мнения: 11 994
В Албенския сайт, от известно време, не знам по каква причина, на някои хотели са сложи 4 звезди, вместо 3. На мура - както посочихте (Гергана си е 4, но не мога да се съглася, че са равни звезди), на Славуна, ако не се лъжа дори на Елица или нещо подобно бяха поставили 4 звезди в сайта..... опитват нещо с цените да играят.

# 278
  • Русе
  • Мнения: 985
Явно да! На Вита парк са му сложили Олл инклузив плюс / с безплатен Аквапарк/ и са му надули цената. А Гергана и Мура наистина нямат нищо общо като клас хотели! През Май месец имаме повод и им гледах цените, коита са доста по-висохи от цените на четиризвездните хотели в Обзор например. Поне вече не искат 100% предплащане, а 50%.

# 279
  • София
  • Мнения: 11 994
А някой знае ли това с предплащането на 100% от цената, откъде го измислиха Албена?
Някой от тук списващите и рекламиращи, ако е по-навътре, да сподели. От какво се опасяват....и, предполагам, Отново важи само за българи/ резервиращи от България....

# 280
  • Мнения: 1 390
На сайта на Министерството но Туризма има регистър на местата за настаняване с техните категории и други данни. Това е меродавния източник, независимо какво са написали хотелиерите на сайтовете си.

# 281
  • София
  • Мнения: 298
В Албенския сайт, от известно време, не знам по каква причина, на някои хотели са сложи 4 звезди, вместо 3. На мура - както посочихте (Гергана си е 4, но не мога да се съглася, че са равни звезди), на Славуна, ако не се лъжа дори на Елица или нещо подобно бяха поставили 4 звезди в сайта..... опитват нещо с цените да играят.

Мура  и Славуна са 4 звезди от 2022 г.

По отношение на интериор, обзавеждане на стаи и т.н. с нищо не се разричават от Гергана. Разликата е в All inclusive - какво се предлага в ресторанта и питиетата, броя на чадърите и шезлонгите на плажа.

Всеки е свободен да избира, в кой хотел да отсяда.

# 282
  • Мнения: 8 526
Според бюрото на Албена във Варна, "Славуна " беше 4* още през 2010.😀
Тогава резервирах, нещо се колебаех и служителката на телефона ме пита какво ме притеснява, хотелът бил 4*.

Като големина на стаите, обзавеждане, не виждам "Гергана" да заслужава повече звезди от "Славуна".
Иначе като посрещане, да, там води по точки.
Аз като гледам цените, май ще сме еднодневни туристи в Албена тази година. 🙄

# 283
  • Мнения: 837
А някой знае ли това с предплащането на 100% от цената, откъде го измислиха Албена?
Някой от тук списващите и рекламиращи, ако е по-навътре, да сподели. От какво се опасяват....и, предполагам, Отново важи само за българи/ резервиращи от България....
Преди кромида искаха пълно предплащане, обаче до 2 седмици преди настаняване можеше да се анулира без неустойка, а след това срещу една нощувка неустойка. Сега също пише, че уж е фул рефънд, ама като кликнеш, въобще не става ясно какви са условията. Иначе, икономическата логика е ясна - искат да съберат пари, с които да работят, и аз съм ок с това, но да знам, че ако нещо не дай Боже се случи, ще ми върнат парите. Даже една година на 24.8. искаха пълно предплащане на момента, т.е. с карта. Реално само последния сезон предплатихме 20% и остатъка на място. Имало е случаи и с 50:50.
Категоризацията им не ми е ясна хич. Правят дребни реновации и вдигат звездите. По едно време ги бяха разменили на Ралиците, когато ремонтираха Акваклуба - през 2014 или 2015 беше. Добротица ( сега е една от Калиакрите) бяха я направили 2*, а тя винаги е била от приличните и търсени хотели. Принципно, на мен ми е все тая. Важно ми е да получавам услугата, която харесвам, без значение колко звезди се води.

# 284
  • СИ
  • Мнения: 4 403
Преди кромида искаха пълно предплащане, обаче до 2 седмици преди настаняване можеше да се анулира без неустойка, а след това срещу една нощувка неустойка. Сега също пише, че уж е фул рефънд, ама като кликнеш, въобще не става ясно какви са условията. Иначе, икономическата логика е ясна - искат да съберат пари, с които да работят ...

Имам познати, които въртяха дребен бизнес свързан с доставки и услуги на Албена. Всички се опариха, тоест не им плащаха по няколко години или си взеха парите след дела. От тях съм чувал, че Албена един вид така си финансира почти безплатно дейността. Навързва стотици доставчици и ги размотава с години. И с времето желаещите да работят с Албена сигурно са значително намалели, та е нормално да искат пълно предплащане от тия, които ще почиват там. Смятам, някакъв процент предплата за напълно нормален. Нещо като 20-30 процента, за да са сигурни в бройката и заетостта. Но за пълно предплащане... Да ме извиняват.

Общи условия

Активация на акаунт