С каква храна храните котката си? - Тема 4

  • 32 761
  • 747
  •   1
Отговори
# 630
  • София
  • Мнения: 6 181
Проблемът при нас е в Спиди, от една седмица виси кашона в техен склад, звънях им два пъти, не могат да кажат кога ще го обработят. Много неприятно...

# 631
  • София
  • Мнения: 12 263
Моля, би ли споделила коя храна избра за уличните котки?
На мен ми стават все по-голямо перо.

Ето от тази им поръчах този път :


Като ползвах и кода за 10 лв. Взех и от варианта с риба и за кастрирано.

За колегата тази храна поръчах, а за моите намалени wild freedom  :


Може би и една Анимонда за селските ще взема. С кода за 10 лв отстъпка ако важи още.

МиниМаус, а с тракването къде ти дава да е поръчката. Може при нашите куриери да е проблема. Аз си следя с тракинга в дчл първо нещата, а после локално в спиди като е на наша територия докъде е.

# 632
  • Мнения: 4 597
Първият път ми пратиха поръчката с DHL, в тракването така и не се появи информация за пратката ми. Оплаках се след две седмици, изпратиха ми я отново, този път с DPD от Полша. Последна информация за поръчката ми е от 04.12.2023, че е изпратена извън Полша и повече нищо няма за нея. Дори не знам стигнала ли е до България. Преди малко ми върнаха отговор, че за втори път е изгубена. Определено мисля да пусна жалба.

# 633
  • София
  • Мнения: 3 881
Леле, много неприятно. Аз поръчвах миналия месец, дойде много бързо до офиса на Спиди, който бях посочила. Но щом има проблеми с доставките, ще купувам от магазин д-р Стефанов повечето неща. Разликите в цените не са толкова големи.

# 634
  • София
  • Мнения: 19 341
Първият път ми пратиха поръчката с DHL, в тракването така и не се появи информация за пратката ми. Оплаках се след две седмици, изпратиха ми я отново, този път с DPD от Полша. Последна информация за поръчката ми е от 04.12.2023, че е изпратена извън Полша и повече нищо няма за нея. Дори не знам стигнала ли е до България. Преди малко ми върнаха отговор, че за втори път е изгубена. Определено мисля да пусна жалба.
Може да се оплачеш на Европейски потребителски център за търговец от ЕС. Мен от КЗП ме прехвърлиха натам, защото онлайн магазинът на LCW се менажирал от румънското дружество. Не успях да разбера реално вършат ли работа, защото междувременно ми върнаха парите, но поне отговаряха навреме и поне на думи - имаха желание да помогнат.

# 635
  • Мнения: 589
Първият път ми пратиха поръчката с DHL, в тракването така и не се появи информация за пратката ми. Оплаках се след две седмици, изпратиха ми я отново, този път с DPD от Полша. Последна информация за поръчката ми е от 04.12.2023, че е изпратена извън Полша и повече нищо няма за нея. Дори не знам стигнала ли е до България. Преди малко ми върнаха отговор, че за втори път е изгубена. Определено мисля да пусна жалба.
Нещо им става с логистиката. На мен все с DPD ми ги изпращат и за максимум 3-4 дни пристигат, като влизат в България през Русе според тракинга. Този път поръчка, направена на 2.12 късно вечерта, дойде на 12.12 през София.

# 636
  • Мнения: 4 597
Благодаря, Cuckoo. Европейския потребителски център обаче е медиатор, докато в случая аз търся контролен орган.

До преди злощастната поръчка и аз нямах проблеми с тях. До седмица всичко идваше. Предполагам нещо са променили, обаче за сега не е към по-добро.

# 637
  • Варна
  • Мнения: 1 792
Хм, едната ми поръчка се проточи, както бях казала, но след звънване в Зооплюс, Спиди, бързо-бързо я намериха. И като знам по празниците какво става, та си оправят бакиите и след нова година,  направих още една поръчка сега. От Полша до Русе 3 дни, оттам до Варна 2 дни. Във Варна миличките се мотат още 3 - в събота казват чакайте я. Чакам от 8 до 11 и не издържам, звъннах им, ами следете я в линка. Хора, как им е организирана информацията на доставчиците не знам, но мина покрай блока ми, и подмина. Звъннах и вдигнах тона, та се подвърна и ми я донесе младежът. В събота са до 14 часа, ако не се бях размрънкала, цялата събота щяха да ми попилеят и да искат да осигуря човек и в понеделник.
Убедено твърдя, че големият проблем е в Спиди. На всичко отгоре, нямат обявени телефони в съответните станции, ами само на националния да звъниш (свързваш се на магия, ако си тъп и упорит)

# 638
  • Мнения: 4 272
Аз накрая на миналия месец направих 2 поръчки. Едната на черния петък на 24.11 и бях отбелязала, че не е спешно и бих изчакала по-бавна доставка, дойде на 4 декември. Тази наистина я забавиха. Другата я направих на 30.11 също отбелязах, че е не е спешна и бих изчакала по-бавна доставка, доставиха ми я на 5.12. Супер много ме изненада, че дойде толкова бързо. Мислях, че ще я забавят и нея около 10 дни, а те я пратиха като стандартна. Аз поръчките късно вечерта ги правя, идват със Спиди и са с наложен платеж. Само една е платена май с карта, защото не ми позволяваше с наложен платеж. Веднъж пак не ми разрешаваше с наложен заради едни консерви с зооточки.Много ме дразнят в такива моменти.

# 639
  • Мнения: 4 597
Първата ми пратка с DHL, изобщо не е била стигнала България, когато съм се жалвала на Зооплюс. Днес почнах да се подготвям с информация за подаване на жалба срещу Зооплюс и какво да видя. На линка за пратката ми, на който липсваше каквато и да е информация, някак си се е появила. Ама аз имам скрийншот от преди.
Абе късметлийка съм си аз. Joy

Морковелка, на мен не ми позволява с наложен платеж. Пише ми, че за поръчаните продукти не се предлага този вид плащане. На въпроса ми как да разбера за кои продукти се предлага и споменаване, че такава информация липсва на сайта, ми отговориха, че разбирали притеснението ми. Flushed

# 640
  • До морето...
  • Мнения: 268
Да,в Зооплюс имат някои недоизмислени неща...Като това,че не всяка стока може да се поръча с наложен платеж, доставката варира..По принцип аз съм нямала проблем с доставката ,но ми прави впечатление, че понякога идва по-рано от обявения срок,а друг път не .Линка за проследяване последните месеци не е активен до вечерта преди доставката..

# 641
  • Мнения: 4 272
И аз не мога да им я разбера тая политика, защо не разрешават наложен платеж понякога. И на мен не ми разрешаваше преди месец за един чувал храна+ подарък към него кутия паучове. После не ми разрешаваше заради консервите със зооточки.И аз мислих да ги питам, защо се получава така, но така и си забравих.
🤣🤣 сега опитах да пусна поръчка да видя дали ще ми разреши с друга марка храна и консерви с зооточки и без да разбера я поръчах, но е с банков превод 🤦🤦🤦. Нямам и опция да я анулиране 🤯. Ох, Боже ! Трябва да им пиша утре 🥺.
И аз не мога да виждам къде са поръчките докато не пристигнат в Спиди и не ми пратят известие, че на следващия ден ще я доставят.

# 642
  • До морето...
  • Мнения: 268
Да,няма опция анулиране ,което е неприятно.
Относно това за невъзможност за поръчка на определен артикул
с  наложени платеж ,като ги питах,ми обясниха,че не бил наличен в определен склад ,а от този в който я имали ,изисквали само банков превод .Нищо не схванах от отговора🙄

# 643
  • София
  • Мнения: 3 881
Аз правя банков превод с Револют, и на мен не ми разреши. Само консерви съм поръчвала досега.

# 644
  • Мнения: 4 272
Е поне на някой нещо са обяснили. Аз нямам нужда в момента от храната и щях да си я оставя висяща поръчката. В един момент щеше да се анулира. Така направих преди време когато не искаше наложен платеж, за да разбера от къде идва проблема. То и без това пише, че при налично плащане я пращат. Сега трябва да им пиша, защото всички точки ми отидоха 😂.Накрая на месеца ще поръчам консерви само заради точките, че са ми валидни до края на годината. Суха имам 3 чувала по 10 кг. Единия от тях не е отворен, а другите имат по 5-6кг в тях. Мислих да поръчам и Perfect Fit, но май няма смисъл. Още го обмислям, но ще се превърна в склад и май не е необходимо.

Общи условия

Активация на акаунт