КАУФЛАНД - тема 63 Новогодишна

  • 52 204
  • 779
  •   1
Отговори
# 540
  • Мнения: 7 196
Един път бях купила наденица за печене Брей, не на промоция, на редовна цена и беше отвратителна-пълна с жили, не ставаше за ядене.

# 541
  • Мнения: 4 840
Ако ще още 150 сертификата да си закичат, месо от Кауфланд вече не съм склонна да купувам след едни особено смърдящи бутчета преди няколко месеца.

Последна редакция: ср, 25 яну 2023, 17:45 от Дидичка

# 542
  • Мнения: 31 851
Е, те сертификатите на са ли само за двете марки, няма общо с бутчетата...🙂
Да попитам, има ли срок за връщане на стока? Става въпрос за артикул с надпис на кутията "3 години гаранция" (реално нищо му няма на продукта, не е и използван).

# 543
  • Мнения: 35 645
Пилешкото си е рисковано да се купува.
В Лидл като купуваш пакетирано, знаеш ли дали някоя добра душа не е боднала с нокет преди това опковката. И от там съм вземала смърдящо пилешко

# 544
  • Мнения: 4 840
Dolce, такава воня беше, че още ми държи. 😁
Само веднъж взех джолан с кост и кожа - беше български, затова се престраших. Хубав беше.

# 545
  • shumen
  • Мнения: 20 566
Аз в К не съм попадала на миризливи бутчета.Днес от Булмаг взех едни и бяха отврат.

# 546
  • Мнения: 31 851
Ааа, попадала съм и аз на понамирисващи бутчета, които обаче с изплакване са били ок (бяха вкусни и не миришеха зле). Но и в Лидъл, и в Кауфланд съм попадала на много неприятна миризма на пилешко...🤪 Не съм купувала, то обикновено и на вид му личи, защото изглежда синкаво, лигаво или пък сухо...

# 547
  • Мнения: 61 845
Пилешко не съм купувала от витрината, но свинското им винаги е било прясно.

# 548
  • Мнения: 3 134

Да попитам, има ли срок за връщане на стока? Става въпрос за артикул с надпис на кутията "3 години гаранция" (реално нищо му няма на продукта, не е и използван).
Ако пазиш касовата бележка би могла да направиш рекламация.

# 549
  • Мнения: 7 496

Да попитам, има ли срок за връщане на стока? Става въпрос за артикул с надпис на кутията "3 години гаранция" (реално нищо му няма на продукта, не е и използван).
Ако пазиш касовата бележка би могла да направиш рекламация.
А с дигиталната бележка не може ли да се върне даден продукт?

# 550
  • На края на вселената!
  • Мнения: 2 826
А с дигиталната бележка не може ли да се върне даден продукт?
Дигиталната бележка от кауфланд не върши работа за връщане/ рекламация. В лидл може с Дигитална бележка.

# 551
  • Мнения: 4 299
Може с дигитална бележка, но трябва да я преснимате и да излиза цялата.

# 552
  • Мнения: 43 507
Вчера се зарадвах, че открих мокрите кърпички, купих и крем за ръце. Днес го гледам- половината тубичка е празна. И преди съм чела такова оплакване в темата, но си мислех, че е инцидентно.

# 553
  • Мнения: 7 988
Мари, не съм купувала сега от този крем, но ми се е случвало в голяма опаковка( например за 100мл) фабрично да е сипан крем 50мл. Може и недобросъвестни клиенти да си нацелила 😢, всичко е до късмет....

# 554
  • София
  • Мнения: 24 655
От дълго време месо от Кауфланд не съм купувала, няма и да купувам от там!

Общи условия

Активация на акаунт