Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Противозачатъчни

  • 163
  • 6
  •   1
Отговори
  • Мнения: 38
Здравейте! Предписаха ми противозачатъчни,но ме е страх да ги пия. Страх да не напълнея. Защо се получава напълняването от тях?

# 1
  • Мнения: 4 977
А изследваха ли ти хормоните преди това?

Пълнее се, защото отварят апетита. Много лекари не пускат никакви изследвания, а директно изписват.

# 2
  • Мнения: 38
Пуснаха ми да и бяха високи резултати

# 3
  • Мнения: 301
Зависи, колко време трябва да ги пиеш? Аз съм пила на два пъти по месеци , не съм качвала кг.

# 4
  • София
  • Мнения: 5 114
Старите видове увеличаваха прекалено много прогестерона и естрогена, което води до задържане на вода и засилен апетит.
Новите са с по-изчистен състав.

# 5
  • Мнения: 181
Аз не съм имала такива ефекти от противозачатъчните. Дори обратно - отслабване или задържане на тегло (но аз като цяло не съм имала проблеми с теглото) друг + е че ми се поизчисти кожата от пъпки. Приемала съм Ясмин и Белара. Спазвай стриктно схемата на прием и на спиране след това. Не ги почвай или спирай по средата на цикъла, защото това може да ти разбърка хормоните, също не пропускай умишлено хапче, както и не приемай по-дълго от необходимото време, за да отложиш или пропуснеш цикъл.

# 6
  • Мнения: 135
Аз последно като пих напълнях, но като ги спрях и отслабнах . Най - много трябва да ги пиеш 5 - 6 месеца. Защото организма свиква с тях . Но най - гадното е ,че имам много странични ефекти като силни болки в яйчниците и по средата , главоболие, подуване  ..

Общи условия

Активация на акаунт